פרסום מסוג אחר, און יבין מסביר על פרסום במשחקים

האתגר המרכזי בפרסום הוא לצוד את תשומת הלב של הלקוח, הצרכן. בשביל לצוד את תשומת הלב יש צורך להבין קודם כל איפה הצרכן נמצא. לאחר מכן, צריך לדבר אליו בשפה המתאימה ולעורר אותו לבצע פעולה. לאט לאט בעשור האחרון, מסביר און יבין, לצד ערוצי פרסום מסורתיים, הגיע פרסום מסוג אחר. פרסום במשחקים מבוססי בלוקצ'יין, כלומר דרך חשיפה בענף הגיימינג. ואם נדמה שזה נשאר בתור נישה, דעו לכם שהנישה הזאת מגלגלת כיום מיליארדי דולרים ברחבי העולם.

און יבין: למה בכלל לפרסם במשחקים

הדבר היסודי שצריך להבין זה שכל תחום הגיימינג הפך ל"מפלצת" כלכלית. כיום זו תעשייה שלמה והיא כוללת משחקי מחשב, קונסולות (פליסטיסיישן, נינטנדו וכדומה), משחקי רשת, משחקים בסלולר (סגנון היפר קזואל, למשל) ועוד. העולם כבר לא מתחלק בין גיימרים לבין כל השאר. במובן מסוים, כמעט כולם גיימרים, פשוט משום שזו תעשיית הפנאי הצומחת ביותר. הכנסה של הענף הזה גדולה יותר משל ענף הספורט המקצועני ומדובר על הכנסות של קרוב ל-200 מיליארד (בדולרים). אפשר לסכם את הכל למשפט אחד: הפרסום בגיימינג עובד, משום שפה נמצאת חשיפה אדירה. אבל זה לא הכל, זוהי רק ההתחלה.

הנעה לפעולה דרך פרסום במשחקים

גיימרים וחובבי משחקי מחשב, לרוב מאוד מחוברים למותג מסוים או לכמה כותרים. און יבין מסביר כי החיבור הזה לכותרים או לסדרת משחקים, מאוד דומה להערצה של שחקני קולנוע או לאהדה לקבוצות ספורט. את ההערצה הזאת ואת התשוקה למשחק או לכוכבי המשחקים המובילים, אפשר לתרגם להנעה לפעולה.

המעורבות של הרבה גיימרים במשחק ובתרבות של המשחק, היא מעורבות גבוהה מאוד. אפשר לרתום את זה לכדי מעורבות גבוהה למותג שאותו רוצים לפרסם. אם לצורך הדוגמא, כוכב המשחק נוסע ברכב של פרארי, זה מחזק את המותג פרארי. אם במשחק מסוים מופיע חטיף X או חולצה Y זה מחזק את המותגים הללו ואף יכול להוביל לנעה ישירה לפעולה. אפילו מותגים שנמצאים ברקע של העלילה המרכזית של המשחק זוכים ל"הייפ" אך גם זה לא הכל. בענף הפרסום אפשר להשיג הנעה לפעולה תוך כדי מעורבות בקהילות של גיימרים ובפורומים שבהם הם מחליפים מידע, סטטיסטיקות ועדכונים. שיתופי פעולה פרסומיים נעשים גם בשילוב משפיעני רשת בתחום הגיימינג.

בגיימינג אי אפשר לדלג על פרסומות

לסיום, כדאי לציין את העובדה שהרבה צרכנים למדו עם השנים להתעלם מפרסומות ברשת. חשבו, אומר און יבין, על כל הפעמים שבהם אתם מדלגים על פרסומות ביוטיוב או בערוצים אחרים. האם אתם יכולים לזכור את הפרסומות שראיתם לאחרונה בגוגל? וזהו יתרון עצום של פרסום במשחקים – פה אי אפשר לדלג על הפרסומת. השחקנים מעורבים עד הפרטים הכי קטנים, והפרסומות הטובות נתפסות כחלק מחוויית המשחק.

 

 

קרדיט תמונה: freepik
שתפו פוסט זה
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים
ביטוח רכב
בלוג
טיפים לבחירת ביטוח לרכב

כשזה מגיע לשמירה על הרכב שלך ועל עצמך על הכביש, ביטוח הרכב הנכון הוא בעל חשיבות עליונה. עם שפע של אפשרויות ביטוח רכב זמינות, בחירת הפוליסה המתאימה ביותר יכולה להיות משימה מאתגרת. כדי לסייע לך בקבלת החלטה מושכלת ובביצוע השוואת ביטוח רכב חלקה, הנה כמה טיפים חשובים שכדאי לקחת בחשבון.

טכנולוגיה
בלוג
פיתוח אב טיפוס כיצד למקסם את הפוטנציאל של המוצר שלך

כל מוצר פורץ דרך מתחיל כניצוץ של דמיון – חזון לחולל מהפכה בשוק או לפשט את החיים כפי שאנו מכירים אותם. עם זאת, הפיכת הניצוץ הזה למוצר מוחשי ומוצלח היא אמנות, המעוגנת במדע פיתוח האב-טיפוס. עם כל אב טיפוס, היוצרים מתקרבים לשלמות; זיהוי מלכודות, מתן מענה לצרכי משתמש בלתי צפויים ויצירת נישה בנוף תחרותי.

טכנולוגיה
בלוג
פיתוח אב טיפוס כיצד למקסם את הפוטנציאל של המוצר שלך

כל מוצר פורץ דרך מתחיל כניצוץ של דמיון – חזון לחולל מהפכה בשוק או לפשט את החיים כפי שאנו מכירים אותם. עם זאת, הפיכת הניצוץ הזה למוצר מוחשי ומוצלח היא אמנות, המעוגנת במדע פיתוח האב-טיפוס. עם כל אב טיפוס, היוצרים מתקרבים לשלמות; זיהוי מלכודות, מתן מענה לצרכי משתמש בלתי צפויים ויצירת נישה בנוף תחרותי.

תזונה
בלוג
לב בריא: העצמת חדרה באמצעות מודעות ללחץ דם

חדרה, קהילה תוססת בישראל, נוקטת בצעדים יזומים לקידום בריאות הלב ומאבק בשכיחות העולה של לחץ דם גבוה. עם התמקדות במודעות וחינוך, פרויקטים קהילתיים מעצימים אנשים להבין את החשיבות של שמירה על רמות לחץ דם בריאות. מאמר זה בוחן אסטרטגיות ויוזמות שונות שמטרתן להוריד את לחץ הדם באופן טבעי ומידי באמצעות שינויים באורח החיים ושינויים תזונתיים.