אנו יכולים להשתמש בכישורים שלנו כדי לזהות מתי לקוח פוטנציאלי מתעניין במה שיש לנו להציע

מדריך זה ייתן לך כמה טיפים וטריקים שיעזרו לך למכור בטלפון. מכירה בטלפון היא דרך מצוינת להרוויח כסף, והיא יכולה להיות משתלמת מאוד בהתאם למידת ההצלחה שלך.

ישנן דרכים רבות ושונות למכור בטלפון, והמאמר הזה יעסוק בכמה מהן.

אנחנו לא תמיד יכולים לסמוך על אימייל או מדיה חברתית כדי למכור את המוצרים שלנו. לפעמים אנחנו צריכים ליצור קשר עם לקוחות פוטנציאליים בטלפון. זו יכולה להיות חוויה מורטת עצבים, אבל היא לא חייבת להיות. הנה כמה טיפים שיעזרו לך להפיק את המרב משיחות המכירה הטלפוניות שלך:

1) הכינו את המגרש שלכם מראש ותרגלו אותו בקול רם

2) היו בטוחים וידידותיים

3) עקוב אחר שאלות ובקשות הלקוח

הדבר החשוב ביותר לזכור הוא שאתה לא מוכר מוצר, אלא שירות. אתה צריך לבנות קרבה עם האדם מהקו השני לפני שאתה מתחיל להציע לו את המוצר שלך.

אתה יכול לעשות זאת על ידי שאלת אותם על עצמם ועל חיי היום יום שלהם. כדאי גם לשאול אותם אם יש להם בעיות או אתגרים שהם עשויים להתמודד איתם כרגע. זה יאפשר לכם ליצור עבורם פיץ' מותאם אישית ויקל עליהם להגיד כן.

חלק זה יעסוק כיצד למכור בטלפון.

הצעד הראשון הוא זיהוי צרכי הלקוח ורצונותיו. זה יכול להיעשות על ידי שאילת אותם שאלות כגון: "מה אתה מחפש?" או "מה המטרה שלך?" השלב הבא הוא לתת להם פתרון ולסגור את המכירה. זה יכול להיעשות על ידי שימוש במוצר שהם צריכים או מתן פתרון לבעיה שלהם. המטרה הסופית של סעיף זה היא שתלמדו כיצד למכור בטלפון ולסגור עסקאות במהירות.

הדרך הטובה ביותר למכור בטלפון היא לא לנסות ולמכור משהו לאדם, אלא לתת לו את מה שהוא רוצה. כאשר אתה מקשיב לצרכים של אדם ואז מספק לו משהו בעל ערך, סביר יותר שהוא יקנה ממך.

הצעד הראשון בתהליך המכירה בטלפון הוא לזהות את הצרכים שלהם לפני שאתה מציע פתרונות כלשהם. השלב השני הוא לספק להם את מה שהם צריכים – זה יכול להיות מידע, פגישה או מוצר. השלב השלישי הוא תמיד לבקש את המכירה – אל תתנו לשיחה שלכם להסתיים בלי לבקש מה העסק שלהם.

הטלפון הוא אחד מערוצי המכירה הפופולריים ביותר. זוהי דרך מצוינת ליצור קשר עם לקוחות פוטנציאליים ולבצע הסמכה מהירה.

אם אתה רוצה לסגור את המכירה, אתה צריך שיהיה לך סקריפט שיחה חזק שיעזור לך להישאר על המסלול ולשלוט בשיחה.

תסריט שיחה טוב צריך להיות מובנה בצורה כזו שהוא מכיל את כל המידע הדרוש ועונה על שאלות הלקוח הפוטנציאלי שלך מבלי למסור יותר מדי מידע.

המפתח להצלחה במכירה בטלפון הוא היכולת להבין את הצרכים והמטרות של הלקוח הפוטנציאלי שלך, ולאחר מכן להציג את המוצר או השירות שלך כפתרון.

חלק זה יעסוק כיצד לזהות את הצרכים והמטרות של הלקוח הפוטנציאלי, כיצד לשאול שאלות כדי שתוכל לקבל את כל המידע הדרוש לך וכיצד להציג את המוצר או השירות שלך כפתרון.

הטלפון הוא אחד מכלי המכירה החזקים ביותר שתוכלו להשתמש בהם. זה קו ישיר ללקוח הפוטנציאלי שלך, והם לא הולכים לשום מקום. שיחת הטלפון שלך היא ההזדמנות היחידה שלהם לקנות ממך היום, אז אתה צריך לגרום לזה להיחשב.

חלק זה ייתן לך טיפים כיצד למכור בטלפון ביעילות.

1) להיות בלש:

ודא שאתה מודע לחלוטין לצרכי הלקוח הפוטנציאלי שלך ושיש לך את כל המידע על החברה שלו לפני תחילת השיחה. זה יעזור לבסס אמון איתם ויגרום להם להרגיש שהם בידיים טובות.

2) היו מוכנים: חשוב שלפני תחילת שיחה, תדע מה המטרה שלך לביצוע השיחה הזו ואיך תיראה הצלחה עבור הלקוח הפוטנציאלי הזה

מכירה טלפונית היא דרך מצוינת לייצר לידים לעסק שלך. זו גם דרך מצוינת לבנות קרבה עם לקוחות פוטנציאליים.

אבל להשיג מישהו בטלפון יכול להיות מאתגר. אתה צריך לדעת איך לעבור את שומר הסף שלהם, וצריך לדעת מה הם רוצים לפני שהם בכלל יודעים זאת בעצמם.

זו הסיבה שאנחנו הולכים להסתכל על כמה מהשיטות המומלצות למכירה בטלפון וכיצד אתה יכול להשתמש בהן בעסק שלך היום.

שתפו פוסט זה
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים