הדבר הראשון והחשוב ביותר שיש לזכור בעת מכירה בטלפון הוא להיות תמיד ידידותי

הטלפון הוא עדיין כלי מכירה רב עוצמה. זה האישי ביותר מכל ערוצי המכירה.

מכירה בטלפון בשלושת השלבים הבאים:

– ברך את המתקשר בשמו

– שאל אותם על היום שלהם

– שתף את הסיפור של החברה שלך

מהי הדרך הטובה ביותר למכור בטלפון?

הדרך הטובה ביותר למכור בטלפון היא ליצור קשר עם הלקוח הפוטנציאלי שלך. הדרך הטובה ביותר לעשות זאת היא לנהל שיחה ולגלות מה הם מחפשים. זה ייתן לך מושג איך אתה יכול לעזור להם.

שיחת טלפון היא הדרך האישית והישירה ביותר להתחבר ללקוח פוטנציאלי. שיחת טלפון היא הזדמנות לבנות קרבה, להפגין מומחיות ולסגור את המכירה.

חלק זה יעסוק כיצד למכור בטלפון. זה גם יכסה מה עליך לעשות לפני שאתה מבצע את השיחה הראשונה שלך, כיצד להתכונן לשיחה וכיצד לטפל בהתנגדויות במהלך שיחה.

הצעד הראשון למכירה בטלפון הוא לגרום לאדם בצד השני של הקו לעסוק. ניתן לעשות זאת במספר דרכים, אך חשוב למצוא את הדרך המתאימה לכם ביותר. יש אנשים שנוח להם יותר עם שיחת חולין, בעוד שאחרים מעדיפים לקפוץ ישר לשוק המכירות. ישנן דרכים רבות ושונות ליזום שיחה בטלפון וזה תלוי בך כפרט איך אתה רוצה לנהוג בזה.

השלב הבא במכירה בטלפון הוא היכולת לענות על שאלות והתנגדויות שעשויות לעלות במהלך השיחה שלך. חשוב שתצליחו לחשוב על הרגליים ולהגיע עם תשובה הולמת לכל התנגדות או שאלה שעולות במהלך השיחה שלכם לפני שהיא הופכת לעניין יותר מדי.

הטלפון הוא כלי המכירות הנפוץ ביותר עבור חברות רבות. זו דרך מצוינת ליצור קשר עם אנשים שאינם נמצאים באותו מיקום כמוך ולבנות מערכות יחסים, אבל זה יכול להיות מאתגר אם אינך יודע למכור בטלפון.

1. התקשר לטלפון וחייג את המספר של הלקוח הפוטנציאלי שלך.

2. כשהם עונים, הצג את עצמך והסביר מדוע אתה מתקשר אליהם.

3. שאל אותם אם יש להם שאלות או חששות לגבי המוצר או השירות שלך שאתה יכול להתייחס אליהם לפני שאתה מדבר על תמחור או כל דבר אחר שקשור לכסף.

4. אם אין להם שאלות, שאל אותם אם הם רוצים הדגמה של המוצר או השירות שלך לפני קבלת החלטה על רכישתו ממך, ואז הצע

בחלק זה נדבר על הפסיכולוגיה של מכירת טלפון. הדבר הראשון שצריך לדעת הוא שמכירה לא מתבצעת בטלפון. מכירה מתבצעת כאשר הלקוח מסכים לעשות איתך עסקים ולאחר מכן ממלא את ההצעה שלך או ביצוע רכישה.

הצעד הראשון בהקמת שיחה הוא קיום סדר יום. כדאי שיהיה לך מושג מה אתה רוצה להשיג במהלך השיחה, ומה אתה רוצה שהם יעשו כתוצאה מהשיחה.

השלב הבא בביצוע שיחת טלפון מוצלחת הוא הכרת הקהל שלך והצרכים שלו. כשאתה מדבר עם מישהו בטלפון, חשוב שתבין את הצרכים שלו ותפעל למען מענה לצרכים האלה במהלך השיחה שלך. זה יגרום להם יותר לסמוך על מה שאתה אומר, מה

מטרת החלק הזה היא ללמד את הקוראים כיצד למכור בטלפון. הצעד הראשון הוא להכין רשימה של מה שאתה רוצה לומר. לאחר מכן, עליך למצוא דרך ליצור קשר עם הלקוח. אם אתם משתמשים בתסריט, חשוב שתקראו אותו מילה במילה ואל תחרגו מהתסריט. חשוב גם שתזכור את המטרה שלך כשאתה מדבר בטלפון.

כאשר מנסים למכור משהו בטלפון, זה יכול להיות קשה כי אין חזותיים או דרכים אחרות עבור לקוחות להבין מה הם קונים. עם זאת, ישנן דרכים שבהן המוכרים עדיין יכולים ליצור קשר עם לקוחות ולגרום להם להרגיש בנוח בזמן שהם משוחחים איתם בטלפון. בראש ובראשונה, למוכרים תמיד צריכה להיות רשימה של מה שהם רוצים לומר לפני שהם מתקשרים למישהו

מכירה בטלפון היא מיומנות שאנשים רבים רוצים ללמוד. חשוב לדעת איך לעשות את זה כי זה יכול לעזור לך בקריירה שלך.

ישנם יתרונות רבים בלימוד כיצד למכור בטלפון.

במאמר זה נעבור על כמה מהם וניתן לכם טיפים כיצד למכור בטלפון.

1) אתה יכול לנצל את הזמן שלך בצורה יעילה יותר:

אחד היתרונות של מכירה בטלפון הוא שאתה יכול לנצל את הזמן שלך בצורה יעילה יותר מאשר אם היית באופן אישי. הסיבה לכך היא שכשמישהו מתקשר אליך, הוא מצפה לשיחה ולא מחפש תירוץ לעזוב. בנוסף, הם לא יכולים לראות מה עוד קורה סביבם אז הם יהיו מרוכזים במה שאתה אומר לעומת זאת

חלק זה עוסק כיצד למכור בטלפון. הוא כולל טיפים לאיש המכירות וללקוח כיצד לבצע מכירה מוצלחת.

טיפים לאיש מכירות:

– לבנות קרבה עם הלקוח – לזהות את הצרכים והאינטרסים שלו – לשאול שאלות טובות ולהקשיב לתגובות שלו – להיות בטוח, לא תוקפני או דוחף

טיפים ללקוח:

– היו מנומסים ואדיבים כלפי איש המכירות בטלפון, גם אם הם לא מנומסים בחזרה אליכם. הם פשוט עושים את העבודה שלהם! – דע מה אתה רוצה לפני שתתקשר כדי שתוכל להיות מוכן עם תשובה כשישאלו אותך שאלות כמו "מה אני יכול לעשות בשבילך?"

שתפו פוסט זה