הדבר הראשון שעליך לעשות כאשר אתה מוכר בטלפון הוא ליצור קשר עם הלקוח שלך

הדרך הטובה ביותר למכור בטלפון היא להיות מוכנים. אם אתה עומד לבצע הרבה שיחות מכירה, אז חשוב שיהיה לך תסריט כתוב לפניך. זה יעזור לך להישאר על המסלול ולוודא שאתה עוקב אחר התהליך הנכון. כדאי גם לדעת כמה שיותר על המוצר או השירות שלך לפני ביצוע שיחות. זה יאפשר שיחות אפקטיביות יותר ויחסי המרה טובים יותר.

חלק זה עוסק כיצד למכור בטלפון.

חשוב לזכור שהלקוח לא יוכל לראות אתכם, מה שיכול להקשות עליו לשפוט את אמינותכם וכנותכם. כדי להתגבר על זה, אתה צריך להיות רהוט ודיבור טוב. כדאי גם להשתמש בטון דיבור ידידותי, להימנע משימוש בז'רגון ולדבר ברור ואיטי.

שיחת טלפון היא אינטראקציה אישית, כלומר המוכר צריך להבין את צרכי הלקוח ולקבוע את מידת העניין שלו.

המוכר צריך להיות בטוח ולהתלהב מהמוצר שלו. הם צריכים גם להיות מסוגלים לענות על כל שאלה שיש ללקוח. בבואו לסגור את המכירה, על המוכר לבקש התחייבות מהלקוח ולוודא שיש לו פרטים ליצירת קשר.

אין גישה אחת שמתאימה לכולם כשמדובר במכירה בטלפון. להלן כמה מהדרכים היעילות ביותר למכור בטלפון.

1) ליצור תחושת דחיפות.

2) בקשו את המכירה בסוף כל שיחה.

3) השתמש בהומור כדי לפרוץ את כל המחסומים שעשויים להתקיים בשיחה שלך.

4) השתמש בשתיקה אסטרטגית בשיחות שלך כדי לעודד קונים לדבר תחילה.

5) היו מוכנים להתנגדויות ותהיה מוכנה להן תגובה.

בחלק זה, נחקור את תהליך המכירה בטלפון. נדבר על איך להשיג לקוח פוטנציאלי בטלפון, איך לבצע שיחה, ומה לומר בזמן שאתה בטלפון.

הצעד הראשון הוא להשיג לקוחות פוטנציאליים בטלפון. ישנן דרכים רבות ושונות לעשות זאת וזה תלוי בעסק שלך. אתה יכול להשתמש בשיחות קרות למשל או שאתה יכול להשתמש בפרסום ברשתות חברתיות. המטרה היא רק להשיג אותם בטלפון כדי שתוכלו להמשיך בתהליך המכירה.

ברגע שהם על הקו, חשוב שיהיה לך תסריט על מנת שכל שיחה תעבור בצורה חלקה ויעילה. אם אין לך כבר תסריט, יש כמה משאבים נהדרים באינטרנט לפיתוח אחד משלך או

ישנן דרכים רבות למכור בטלפון. הדבר החשוב ביותר הוא להיות מוכן ולהישאר ממוקד במה שאתה רוצה להשיג.

– עליך לדעת למי אתה מתקשר ולמה הם יתעניינו במוצר או בשירות שלך.

– כדאי שתהיה לך הבנה ברורה מה אתה רוצה להפיק מהשיחה כדי שלא תבזבז זמן על נושאים לא רלוונטיים.

– טוב שיהיו מוכנים כמה שאלות שיעזרו לכם להתקדם בשיחה, אבל זה גם בסדר לא לשאול שאלות בכלל.

יש כמה טכניקות שיכולות לעזור לך למכור בטלפון. הראשון הוא להישמע נלהב ובטוח.

השני הוא לשאול שאלות על צרכי הלקוח שלך. זה יעזור לך להבין את נקודת המבט שלהם ולגלות מה הם רוצים מהמוצר או השירות שאתה מוכר.

השלישית היא להציע פתרונות במקום רק לתאר את המוצר או השירות.

הרביעי הוא להשתמש בשפה שהלקוח שלך יבין, לא בז'רגון או במונחים טכניים.

אנשים רבים אינם חשים בנוח עם הרעיון של מכירה בטלפון. הסיבה לכך היא שהם חוששים שהם עלולים להידחות או שהם לא יוכלו למכור שום דבר. עם זאת, אם תדעו לעשות זאת נכון, תגלו שזה די קל ואפילו יכול להיות כיף.

עליך להצטייד בכמה דברים לפני שתתחיל בתהליך זה:

1) תסריט של מה שאתה רוצה לומר

2) רשימה של הפניות שלך

3) רשימה של הכישורים שלך עבור המוצר או השירות

4) רשימת התנגדויות וכיצד לטפל בהן

5) ולבסוף, רשימה של דרכים לסגור את העסקה.

השלב הראשון הוא לזהות את הצורך של הלקוח. הלקוח אולי לא מודע לצורך שלו, אבל הוא יידע מה הבעיה שלו.

השלב הבא הוא לברר מה התקציב של הלקוח. זה יאפשר לך להתאים את ההצעה שלך ולהתאים אותה לצרכי הלקוח.

לבסוף, אתה יכול להתחיל להציע את המוצר שלך ולנסות לסגור את המכירה על ידי בקשת התחייבות מהלקוח.

שתפו פוסט זה