דרך טובה להניע את הכדור היא לשאול כמה שאלות על האדם בצד השני של הטלפון. זה יעזור לך ליצור איתם קשר ולתת לך קצת תובנות לגבי מה שהם מחפשים.
שאלות טובות לשאול בעת מכירה בטלפון כוללות:
– במה אתה עובד?
– מהי תואר העבודה שלך?
– איפה אתה נמצא?
– כמה זמן אתה עושה את העבודה הזו?
– מה היעדים שלך לשנה זו?
מכירה בטלפון היא עבודה קשה. אתה צריך להיות מסוגל לדבר עם אנשים ולגרום להם לקנות את המוצר או השירות שלך מבלי שתהיה איתם אינטראקציה פיזית כלשהי. חלק זה יראה לך כיצד למכור בטלפון ולהרוויח יותר כסף.
אם אתה רוצה למכור בטלפון, אתה צריך לקבל את הלקוח הפוטנציאלי שלך בטלפון. אתה יכול לעשות זאת על ידי הגדרת שיחה איתם, או על ידי המשך שיחה לאחר שהם הביעו עניין במוצר או בשירות שלך.
אחת הטעויות הנפוצות ביותר שאנשים עושים בעת מכירה בטלפון היא שהם לא בונים קרבה עם הלקוח הפוטנציאלי שלהם. חשוב ליצור קשר ולגרום להם להרגיש בנוח לפני שתתחיל להציע את המוצר או השירות שלך. חשוב גם להקשיב ולהיענות לצרכים שלהם.
הצעד הראשון למכירה בטלפון הוא לגלות עם מי אתה מדבר. זה נעשה על ידי שאילת כמה שאלות, כמו השם שלהם, החברה שלהם ומה הם עושים שם.
חשוב להיות מודע לאופן שבו אתה מדבר עם האדם בצד השני של הטלפון. הקפד לא להיראות אגרסיבי מדי, או נינוח מדי. אתה רוצה שהעניין של הלקוחות שלך יהיה שיא אז הם ירצו לקנות ממך.
השלב השני במכירה בטלפון הוא להקשיב היטב ולשאול שאלות שיעזרו לכם להבין מה הלקוח שלכם רוצה וצריך. זה יעזור לך לספק להם טוב יותר מוצר העונה על הצרכים שלהם, שבסופו של דבר יוביל אותם להפוך ללקוח שלך!
הדבר הראשון שאתה צריך לעשות הוא למצוא סיבה עבור הלקוח לקנות ממך. עליך לשאול שאלות על הצרכים שלהם ולאחר מכן להתמקד ביתרונות של המוצר או השירות שלך.
אל תזכיר שום מתחרים, אל תדבר יותר מדי, ותמיד תהיה מנומס.
מטרת החלק הזה היא לספק לך כמה טיפים כיצד למכור בטלפון.
ישנם אנשי מכירות רבים שאינם בטוחים ביכולתם למכור בטלפון. זה מובן, כי זה יכול להיות קשה ליצור קשר וליצור אמון כאשר אתה לא יכול לראות את האדם או את התגובות שלו. עם זאת, ישנן דרכים שבהן תוכל להגדיל את הסיכוי שלך להצלחה בעת מכירה בטלפון על ידי ביצוע הטיפים הבאים:
-שאל שאלות על העסק של הלקוח הפוטנציאלי שלך והמטרות שלו
-ספק מידע ברור ותמציתי על המוצר או השירות שלך
-היו מתמידים אך לא דוחפים
מכירות זה הכל על השיחה. מדובר בבניית קרבה, הבנת צרכי הלקוח והצגת הצעה משכנעת. בחלק זה, נסקור כיצד למכור בטלפון.
מאמר זה הולך ללמד אותך כיצד לבצע שיחת טלפון שתשיג לך תוצאות. אנו נסקור כיצד לבנות קרבה, לגרום ללקוח הפוטנציאלי שלך לדבר ולהיות מעורב בשיחה, ונציג את ההצעה שלך באופן שיגרום לו לומר כן.
אחת התפיסות השגויות הנפוצות ביותר לגבי מכירת טלפונים היא שמדובר בצורת מכירה מיושנת. עם זאת, בניגוד למה שאנשים רבים מאמינים, מכירות טלפוניות הן עדיין דרך יעילה מאוד לבצע מכירות.
הרבה עסקים מצאו הצלחה בשיטה זו וכעת יש להם צוות ייעודי לכך. זוהי גם אחת הדרכים הקלות ביותר עבור עסקים קטנים לבצע מכירות מבלי להשקיע בקמפיינים שיווקיים או בצורות פרסום יקרות אחרות.
המפתח למכירות טלפוניות מוצלחות הוא תסריט טוב והבנה איך הלקוח שלך חושב ומרגיש. תצטרך להבין את הצרכים שלהם ומה הם רוצים מהמוצר או השירות שלך כדי שתוכל להתאים את המגרש שלך בהתאם.
הצעד הראשון למכירה בטלפון הוא להשיג את הלקוח הפוטנציאלי בטלפון.
דרך טובה לעשות זאת היא באמצעות שיחה קרה.
התקשרות קרה יעילה מכיוון שזו דרך ישירה ואישית לפנות ללקוחות פוטנציאליים ולהשיג אותם בטלפון.
חשוב שתצליחו לבטא בביטחון ובבהירות את ההצעה שלכם, כך שהם ירצו לדבר אתכם וללמוד יותר על מה שיש לכם להציע.
אם אינכם מסוגלים או לא רוצים לעשות זאת, ייתכן ששיחות קרות לא יהיו אופציה עבורכם.