חלק זה דן בחשיבות מיומנויות הטלפון במכירות.
כישורי טלפון חשובים לאנשי מכירות מכיוון שהם מאפשרים להם לעבור את שומרי הסף במהירות וביעילות. הם גם עוזרים לבסס אמינות, לבנות קרבה וליצור רמת נוחות עם הלקוח הפוטנציאלי.
אם אתם מחפשים דרך למכור בטלפון, יש לכם מזל. ישנן דרכים רבות לעשות זאת.
הדבר הראשון שעליך לעשות הוא לזהות את המטרות שלך ומה אתה רוצה להשיג על ידי ביצוע השיחה.
לאחר מכן, העלו תסריט שידריך אתכם במהלך השיחה.
לאחר מכן, ודא שלטלפון שלך יש מספיק סוללה והוא טעון לפני שתתקשר.
לבסוף, היה מוכן לעקוב אחר כל ליד!
בעולם המכירות, שיחות טלפון הן עדיין חלק חשוב מאוד בתהליך. הם בדרך כלל נקודת המגע הראשונה עם לקוחות פוטנציאליים וניתן להשתמש בהם כדי לסגור עסקאות. עם זאת, לא תמיד קל ליצור רושם טוב בטלפון. מאמר זה ייתן לכם כמה טיפים כיצד למכור בטלפון ביעילות וביעילות.
1. צור קשר
זה אחד הדברים החשובים ביותר שעליך לעשות בעת ביצוע שיחה מכיוון שזה יעזור לך לבנות אמון עם הלקוח או הלקוח הפוטנציאליים שלך. זה יכול להיעשות על ידי שאילת שאלות על היום שלהם או מה הם עושים לעבודה, או אפילו פשוט לומר "שלום" בצורה ידידותית.
2. היו תמציתיים
חשוב שתישאר על המסלול בעת ביצוע א
הצעד הראשון להצלחה הוא להשיג את הלקוח בטלפון.
אנשים רבים מהססים לענות לשיחה ממישהו שהם לא מכירים, לכן חשוב להיות מסוגלים לבטא את מה שאתם רוצים בצורה קצרה ותמציתית. אתה צריך גם להיות מסוגל לזהות את עצמך מהר ככל האפשר ולהסביר מדוע הם צריכים לדבר איתך.
השלב הבא הוא להגדיר ציפיות לשיחה על ידי הסבר על מה אתה הולך לדבר וכמה זמן זה ייקח. זה יוודא ששני הצדדים נמצאים באותו עמוד לפני תחילת השיחה וימנע כל בלבול או אי הבנה בהמשך.
השלב השלישי הוא שאילת שאלות פתוחות שיעזרו לך להבין טוב יותר את הצרכים של הלקוחות שלך ובמקביל לתת להם מספיק זמן להגיב בלי להרגיש לחץ או ממהר
מכירה בטלפון היא מיומנות שלוקח זמן להשתכלל. ככל שתעשה את זה יותר, כך אתה תשתפר בזה.
חשוב לזכור שכאשר מוכרים בטלפון, אתה לא רק מוכר את המוצר או השירות שלך – אתה מוכר גם את עצמך ואת החברה שלך.
ככל שאתה נשמע יותר בטוח ונלהב, כך גדל הסיכוי שהלקוח שלך יקנה ממך.
חלק זה דן בחשיבות ההבנה של הלקוח ומה הוא צריך, כמו גם כיצד למכור בטלפון.
הכרת הלקוח שלך היא המפתח למכירה מוצלחת בטלפון. אתה רוצה להיות מסוגל לדבר איתם ברמה שלהם. דברו בצורה שתגרום להם להרגיש בנוח ובנוח, תוך שהם עדיין מקצועיים.
מכירה בטלפון היא טכניקת מכירה נפוצה מאוד. רוב החברות משתמשות בו כדי להגדיל את המכירות שלהן וכדי להשיג יותר לידים.
בחלק זה, נבדוק כיצד למכור בטלפון, את היתרונות של מכירה בטלפון ומהם כמה מהטיפים שכדאי לך לעקוב אחריהם בעת מכירה בטלפון.
כשאתה מוכר בטלפון, המטרה שלך היא ליצור קשר עם הלקוחות הפוטנציאליים שלך ולבנות איתם אמון. אתה רוצה שהם ירגישו שהם יכולים לסמוך עליך בכספם ושהם יוכלו לקבל החזר טוב על ההשקעה שלהם.
אתה גם רוצה שהם ירגישו שהם לא רק מדברים בטלפון עם מישהו שלא אכפת לו מהם או מהצרכים שלו אלא שאתה מומחה בתחומך שלא רוצה יותר מאשר
אחד ההיבטים החשובים ביותר בתפקידו של איש מכירות הוא לגרום ללקוח להרגיש שהוא מקבל תמורה לכספם. זה נעשה על ידי היכולת למכור בטלפון. זה לא קל כמו שזה נראה, אבל אפשר לעשות את זה עם כמה עצות וטריקים מועילים.
חשוב לאיש מכירות להיות מסוגל לפעול במהירות ובנחישות כשהוא משוחח בטלפון עם לקוח. זה אומר שהם צריכים להישאר רגועים, אסופים ומקצועיים בכל עת – גם אם הם מרגישים מתוסכלים או מוטרדים. כדי שהם יעשו זאת, עדיף להם להבין מה החברה שלהם עושה ואיך המוצר/שירות שלהם יועיל ללקוח לפני ביצוע שיחות.
כאשר לקוח שואל על תמחור או מה קובע את החברה שלך
מכירה בטלפון היא מיומנות שצריך לחדד. זה לוקח זמן, סבלנות ותרגול כדי לשכלל את זה.
חשוב שאנשי מכירות יבינו מה הם מוכרים וכיצד זה יכול לעזור ללקוח. הם צריכים גם להיות מסוגלים לזהות את צרכי הלקוח ולהתאים להם את היתרונות של המוצר או השירות שלו.
מקצועני מכירות לעולם לא צריכים לקחת דחייה באופן אישי מכיוון שהם לא תמיד יקבלו מכירה בכל פעם שהם מבצעים שיחה. הם צריכים גם להימנע מלהניח הנחות כלשהן לגבי מה הלקוח רוצה או צריך, כי זה יוביל אותם לכיוון הלא נכון כאשר הם מנסים למכור את המוצר או השירות שלו.
חשוב שאנשי מקצוע מכירות יבינו היטב את המוצר שלהם לפני שהם מתחילים למכור כי זה יעזור להם לענות על כל שאלה שעלולה להתעורר מלקוחות פוטנציאליים במהלך