מכירה בטלפון היא משימה קשה עבור רוב האנשים, אבל אפשר לעשות את זה עם קצת תרגול.
המפתח למכירה בטלפון הוא להתמקד בצרכי הלקוח ולא בעצמכם. אתה צריך גם להכיר קצת את התעשייה שלהם ולהיות מסוגל לדבר על המתחרים שלהם.
דרך טובה להתחיל שיחה עם לקוח פוטנציאלי היא לשאול אותו מה הם עושים, איך הם עושים זאת או למי הם מוכרים. זה ייתן לך מושג מה הם צריכים ויעזור לך להתאים את המגרש שלך בהתאם.
שיחת טלפון היא דרך מצוינת ליצור קשר עם לקוחות פוטנציאליים ולסגור עסקאות נוספות. אבל מה אם המוצר או השירות שלך אינם משהו שניתן להסביר בטלפון? אז איך מוכרים את זה?
ישנן גישות רבות ושונות שאתה יכול לנקוט למכירה בטלפון, תלוי אם אתה מדבר עם מישהו שכבר הביע עניין במוצר או בשירות שלך, או אם אתה מתקשר קרה.
הדבר הראשון שיש לזכור בעת ביצוע שיחה הוא להיות מוכן. יש בהישג יד את כל המידע על החברה שלך ומה שאתה מציע. כדאי שתהיה לך גם רשימה של שאלות שיעזרו לך לקבוע אם אדם זה הוא פוטנציאל טוב לעסק שלך.
אומרים שהלקוח קונה את האדם. האופן שבו אתה נשמע ומדבר בטלפון יכול ליצור או לשבור מכירה.
מטרת החלק הזה היא לספק כמה טיפים כיצד למכור בטלפון.
ראשית, עליך להיות בעל הבנה ברורה של מה המוצר או השירות שלך עושים עבור הלקוח שלך וכיצד זה יעזור להם בחייהם. לאחר מכן, אתה צריך להיות מסוגל לבטא זאת בצורה ברורה ותמציתית כדי שהם יבינו את זה במהירות ובקלות.
שנית, היו בטוחים בעצמכם אך אל תיראו יהיר או דוחף. אם מישהו לא רוצה את מה שאתה מוכר אז אל תלחץ עליו לקנות את זה! הם יחזרו אם ישנו את דעתם בהמשך הקו.
שלישית, דון
ישנן גישות רבות ושונות למכירה בטלפון. הצעד הראשון הוא לזהות את הצרכים והרצונות של הלקוח שלך. אתה יכול לעשות זאת על ידי שאילת שאלות על העסק שלהם ועל מה הם צריכים עזרה. ברגע שיש לך תחושה של מה הם רוצים, אתה יכול להציג להם את הפתרון שלך ולקחת אותו משם.
כדי למכור בטלפון, תצטרך להיות בטוח ועם קול אסרטיבי. אתה צריך גם להיות מסוגל להשתמש במילים שלך ביעילות, כמו גם לדעת להקשיב ולשאול שאלות.
עם עליית המסחר האלקטרוני, עכשיו קל יותר מתמיד לקנות מוצרים באינטרנט. זה הוביל לירידה בכמות אנשי המכירות שמתקשרים בטלפון. עם זאת, עדיין ישנם אנשים רבים שמעדיפים לרכוש מוצרים בטלפון או רוצים לדבר עם איש מכירות לפני שהם קונים משהו. זה אומר שעדיין דרושים אנשי מכירות, אבל איך הם יכולים לבצע את השיחות האלה?
מילות מפתח:
מכירה בטלפון, מכירה טלפונית, תהליך מכירה
ישנן דרכים רבות למכור בטלפון. אתה יכול להשתמש בסקריפט, אתה יכול להשתמש בקבוצת שאלות, אתה יכול להשתמש באישיות שלך או שאתה יכול להשתמש בתערובת של שלושתם.
סקריפטים שימושיים מכיוון שהם מאפשרים לך להיות עקבי ומקצועי יותר כשאתה מדבר עם לקוחות פוטנציאליים. הם גם עוזרים לכם להימנע משכחת פרטים חשובים על המוצר או השירות שהלקוח מתעניין בו. עם זאת, לרוב בתסריטים יש הרבה ז'רגון שאולי לא מוכר ללקוח והם לא מאפשרים שום יצירתיות מצידכם.
שאלות שימושיות מכיוון שהן נותנות לך הזדמנות ליצור אינטראקציה עם הלקוח ולגלות מה הוא מחפש לפני שתנסה למכור לו משהו. שאלות גם נותנות לך הזדמנות לקבל מהם משוב לגבי מה הם חושבים על המוצר שלך
בחלק זה, נבדוק כיצד למכור בטלפון. תלמדו על סוגים שונים של מכירה וכיצד להשתמש בהם כאשר אתם משוחחים בטלפון.
חשוב לזכור שיש שני סוגי מכירות שונים: קר וחמים. מכירות קרות הן כאלה שבהן האדם בצד השני של הטלפון לא יודע מי אתה או מה אתה רוצה ממנו. מכירות חמות, לעומת זאת, הן כאלה שבהן הם כבר יודעים מי אתה ומה המוצר שלך.
סוגים שונים של מכירה קרה כוללים:
– מכירות נכנסות: אלו מתרחשות כאשר לקוח יוצר קשר עם חברה לקבלת מידע נוסף על המוצרים או השירותים שלו – מכירות יוצאות: זה כאשר חברה יוצרת קשר עם מישהו שעדיין לא פנה אליו מכל סיבה שהיא
הדבר הראשון שעליך לעשות הוא לקבל את שמו של הלקוח הפוטנציאלי ולשאול אותו מה שלומו. אתה צריך גם להודות להם על שהקדישו פסק זמן מהיום שלהם לדבר איתך.
לאחר מכן, עליך לשאול את הלקוח הפוטנציאלי מה הוא מחפש ומה הצרכים שלו. זה יעזור לך לקבוע אם יש התאמה פוטנציאלית בין המוצר או השירות שלך לשלהם.
לאחר מכן, הגיע הזמן לחלוק את התכונות והיתרונות שלך עם הלקוח הפוטנציאלי. נסה להשתמש במספרים ספציפיים ובסטטיסטיקות לגבי האופן שבו המוצר או השירות שלך יעזרו להם לפתור את הבעיה שלהם או לענות על הצרכים שלהם.