חלק זה ילמד אותך כיצד למכור בטלפון

ישנן דרכים רבות למכור בטלפון, מהטכניקה הבסיסית ביותר של הרמת טלפון ודיבור עם לקוח פוטנציאלי, ועד לטכניקות מורכבות יותר כמו "סגירה" או "לחץ". כל השיטות הללו דורשות רמה מסוימת של מיומנות ותרגול.

הטכניקה הבסיסית משמשת לרוב אנשי מכירות שטרם פיתחו את כישוריהם. זה כרוך בהרמת טלפון ודיבור עם לקוח פוטנציאלי כדי לקבוע פגישה, או למכור משהו ישירות בטלפון. גישה זו נחשבת לרוב כלא יעילה מכיוון שקשה לאיש המכירות לעסוק בלקוחות פוטנציאליים מבלי לראות את שפת הגוף שלהם או שיש לו את היכולת לשאול שאלות. ייתכן שהלקוח הפוטנציאלי יוכל לסיים בקלות את השיחה ללא כל השלכות.

טכניקה מורכבת יותר הנקראת "סגירה" כוללת בקשה להתחייבות

כשזה מגיע למכירה בטלפון, יש כמה דברים שאתה יכול לעשות כדי להקל על המכירה שלך.

ראשית, אתה צריך להיות בטוח ולהתלהב. זו הדרך הטובה ביותר לשכנע מישהו מהצד השני של הקו לקנות את מה שאתה מוכר.

שנית, השתמשו בשורה פתיחה חזקה שתמשוך את תשומת הלב של הלקוח שלכם ותגרום לו להתעניין במה שיש לכם לומר.

שלישית, שאל שאלות שיאפשרו לך לברר יותר על הלקוח שלך והצרכים שלו.

הצעד הראשון למכירה בטלפון הוא לגרום לאדם בצד השני של הקו להסכים לדבר איתך. אתה יכול לעשות זאת על ידי שאלת שמם וקצת מידע בסיסי על עצמם. זה יעזור לך לבנות קרבה ולגרום להם להרגיש יותר בנוח.

אחרי זה, אתה צריך לברר מה הם רוצים כדי שתוכל למכור להם משהו. אתה יכול לשאול אותם מה הם מחפשים או מה הצרכים שלהם באופן כללי.

השלב הבא הוא לספר להם כיצד המוצר או השירות שלך יכולים לפתור את הבעיה שלהם, מה שנקרא גם "השאלה". זה עשוי להיות ניסיון, הדגמה או סתם הצעה של המוצר או השירות שלך במחיר מוזל.

לבסוף, אחרי שהם רוכשים ממך, חשוב שהם ידעו איך

ישנן דרכים רבות למכור בטלפון. אתה יכול להשתמש בסקריפט או שאתה יכול להשתמש בגישה טבעית יותר. הדבר החשוב ביותר הוא להיות בטוח ולא להישמע כאילו אתה קורא מתסריט.

הדרך הטובה ביותר למכור בטלפון היא באמצעות סקריפטים שהוכחו כעובדים. ישנם סוגים רבים ושונים של סקריפטים, אך אחד הפופולריים ביותר נקרא "כלל הפלטינום" שעוזר לך לשמור על השיחה שלך ממוקדת בצרכים וברצונות של הלקוח הפוטנציאלי שלך.

זוהי מיומנות חשובה מאוד עבור אנשי מכירות. זו מיומנות שיכולה לעשות או לשבור מכירה. חלק זה יספק לך כמה טיפים וטריקים שיעזרו לך להצליח יותר בעת מכירה בטלפון.

-הדבר הראשון שאתה צריך לעשות לפני ביצוע שיחה הוא לחקור את האדם או החברה שאתה מתקשר אליו.

-חשוב גם להכין את המגרש שלך מראש, כדי שיהיה קל יותר להישאר על המסלול ולהימנע מהשתוללות.

-כאשר מדברים בטלפון חשוב לא להפריע לאדם השני, אז נסה כמיטב יכולתך לא לומר "אהה" או "אני רואה" לעתים קרובות מדי.

אל לנו לחשוב על כותבי הבינה המלאכותית האלה כתחליף לקופירייטרים אנושיים. הם פשוט מספקים סיוע לכותבי התוכן על ידי היפטרות מחסימת הכותבים ויצירת רעיונות תוכן בקנה מידה.

עוזרי כתיבה בינה מלאכותית הופכים פופולריים יותר ויותר במקום העבודה. חברות מסוימות משתמשות בהן כאשר הן צריכות לייצר תוכן לנושא או נישה ספציפיים. בעוד שסוכנויות דיגיטליות משתמשות בהן כדי לייצר כל מיני תוכן עבור הלקוחות שלהן.

השלב הראשון הוא ליצור קשר עם הלקוח. הם צריכים להיות מסוגלים לסמוך עליך ולהרגיש בנוח לדבר איתך. השלב הבא הוא לוודא שאתה מדבר בטון הדיבור הנכון. זה צריך להיות טון ידידותי ומסביר פנים.

חשוב לא להישמע להוט ונואש מדי למכירה, אבל גם לא נינוח וסתמי מדי. אתה רוצה שהם ידעו שהם מוערכים כלקוח, אבל גם שיש אפשרויות אחרות זמינות אם הם לא יבחרו במוצר או בשירות שלך.

חשוב ליצור קשר עם הלקוח לפני שאתה מוכר משהו. הלקוח יהיה נוטה יותר לקנות ממך אם ירגיש בנוח איתך.

כדאי לשאול שאלות הרלוונטיות ללקוח ולצרכיו.

לעולם אל תנסה למכור משהו לפני יצירת קשר או קרבה עם הלקוח.

הצעד הראשון למכירה בטלפון הוא להבין את הלקוח. השלב הבא הוא לזהות את הצרכים והרצונות שלהם, ולגלות איך אתה יכול לעזור להם.

שיחת טלפון מוצלחת צריכה להיות שיחה, לא מונולוג. כאשר אתה מדבר עם מישהו בטלפון, חשוב להראות שאתה מקשיב על ידי חזרה על מה שהוא אומר ופרפרזה את מחשבותיו בחזרה אליו גם כן.

שתפו פוסט זה
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email