1. קבל את שמם, החברה ואת הסיבה לשיחה שלהם
2. בקשו מהם לספר לכם על עצמם
3. לגרום להם להיפתח לגבי מה שהם עושים, מה הם אוהבים ומה הם לא אוהבים בעבודה שלהם
4. השתמש בשפה מכוונת לקוח
5. שאלו אותם איך הם היו רוצים שיתייחסו אליהם
6. תקשיב יותר ממה שאתה מדבר
7. צור קשר עם האדם בצד השני של הטלפון
השלב הראשון הוא לזהות את צרכי הלקוח ולאחר מכן להציג את המוצרים או השירותים של החברה שיכולים לענות על אותם צרכים. השלב הבא הוא מתן הצעת מחיר. אם הלקוח מסכים לרכוש, אזי איש המכירות צריך להקפיד לבקש פרטי תשלום וכל מידע רלוונטי אחר כגון כתובת דואר אלקטרוני או מספר טלפון.
מכירה טלפונית לא פשוטה, אבל אפשר לעשות את זה עם קצת הכנה וקצת ידע בסיסי על מה אתה מדבר.
הדרך הטובה ביותר למכור בטלפון היא על ידי ביטחון עצמי. האדם בצד השני של הטלפון אמור לדעת שאתה בטוח במוצר שלך ובמה שאתה מוכר. אם הם יודעים זאת, יש סיכוי גבוה יותר שהם יקנו ממך.
מכירה בטלפון היא מיומנות שכל אנשי המכירות צריכים להיות טובים בה. זה לא רק על דיבור בטלפון, זה על איך אתה מדבר ואיך אתה מוכר את המוצר שלך.
זה מתחיל בתסריט שיחה שנועד להביא אותך מול הלקוח הפוטנציאלי. הוא צריך להכיל מידע על המוצר וגם אמור להיות מסוגל לענות על כל התנגדות לפני שהן עולות. תסריט השיחה צריך לכלול גם שאלות ותשובות עבור לקוחות פוטנציאליים מתאימים.
להלן כמה טיפים כיצד לוודא שקידום המכירות שלך יעבור בצורה חלקה:
1) היו בטוחים – זה יתקל בקול שלכם, אז בטחו במה שאתם אומרים והאמינו בעצמכם כאיש מכירות. 2) היו מקצועיים – תמיד פעלו במקצועיות, גם אם אתם מדברים עם מישהו
זה רעיון טוב להחזיק תסריט ביד כשאתה מבצע שיחות קרות. זה יעזור לך להישאר על המסלול ולא לצאת מהנושא. כדאי שתהיה לך גם רשימה של שאלות לשאול את האדם בצד השני של הטלפון.
ישנן דרכים רבות למכור בטלפון. הצעד הראשון הוא לזהות את קהל היעד שלך ומה הוא רוצה. לאחר מכן עליך לקבוע מה אתה יכול להציע שיספק את הצרכים שלהם.
השלב הבא הוא לחקור את המתחרים שלך ולגלות איך הם עושים את זה, כדי שתוכל לוודא שאתה עושה את זה טוב מהם.
השלב השלישי הוא ליצור לעצמך תסריט, שיעזור לך להישאר על המסלול עם המגרש שלך ולא לשכוח אף אחת מהנקודות החשובות שאתה רוצה להעלות.
אנשים יותר ויותר עמידים בפני שיחות קרות והצעות מכירות. הדרך הטובה ביותר לבצע מכירה בטלפון היא לבנות מערכת יחסים עם האדם בצד השני של הקו. אתה יכול לעשות זאת על ידי שאילת שאלות על היום שלהם, מה הם עושים בעבודה, או אפילו על ידי ספר להם על עצמך. לאחר שבניתם קרבה, תוכלו לשאול אותם אם הם מעוניינים במוצר/שירות שלכם ואם הם מעוניינים לקנות אותו.
הדרך הטובה ביותר למכור בטלפון היא על ידי בניית קרבה עם הלקוח שלך, ואז לשאול אותם אם הם מעוניינים במוצר או בשירות שלך ואם הם מעוניינים לקנות אותו.
עליך ליצור סקריפט שיעזור לך למכור את המוצר או השירות שלך בטלפון.
תסריט מכירה יעזור לך להישאר על המסלול ולא להסיח את דעתך. זה חשוב במיוחד אם אתה מוכר משהו מורכב או טכני.
זה גם יעזור לכם להישאר ממוקדים בצרכי הלקוח ולא לשכוח שום מידע חשוב.
תמיד כדאי להעמיד לפניכם תסריט, כדי שכאשר הלקוח שואל שאלות תוכלו לענות עליהן ללא היסוס וללא צורך לחשוב על כך יותר מדי.
כדי למכור בטלפון, אתה צריך להיות בטוח ובעל תוכנית ברורה של מה שאתה רוצה להגיד. עליך גם לוודא שאינך מבזבז את זמנך על לקוחות פוטנציאליים שאינם מעוניינים.
הדרך הטובה ביותר למכור בטלפון היא על ידי התמקדות במוצר או בשירות שלך וכיצד זה יפתור את הבעיה של הלקוח הפוטנציאלי. כדאי גם לשאול שאלות על החברה שלהם ולראות אם יש דרך שהמוצר או השירות שלך יכולים לעזור להם לפתור את הבעיה שלהם.