מכירה בטלפון היא מיומנות שניתן ללמוד ולשלוט בה. המפתח להצלחה הוא היכולת להתחבר לאדם בצד השני של הקו.
יש הרבה דרכים להשיג מישהו בטלפון. דרך אחת היא התקשרות קרה – שיכולה להיות דרך יעילה מאוד להשיג לקוחות חדשים. דרך נוספת היא שימוש בתוכנת אוטומציה שיווקית ששולחת באופן אוטומטי מייל ממוקד ללקוחות פוטנציאליים שעדיין לא עברו המרה ללקוחות.
ישנן דרכים רבות למכור בטלפון. אתה יכול להשתמש בסקריפט, במילים שלך או בשילוב של שניהם.
סקריפטים הם דרך מצוינת להתחיל מכיוון שהם נותנים לך קו מנחה לגבי מה עליך לומר ואיך לומר זאת. ניתן להשתמש בהם כנקודת התחלה ולאחר מכן להתאים אותם לסגנון שלך.
היתרון בשימוש במילים שלכם הוא שהן מאפשרות לכם להיות טבעיים ומשכנעים יותר – מה שיגדיל את הסיכוי שהלקוח יקנה מכם.
שילוב של שתי השיטות מאפשר לך לקבל את הטוב משני העולמות: להיות טבעי תוך מעקב אחר תסריט כך שהשיחה תזרום בצורה חלקה.
כשזה מגיע למכירה בטלפון, יש כמה דברים שאתה צריך להיות מודע אליהם.
– השתמש בסקריפט. זה הדבר הכי חשוב שאתה יכול לעשות כדי לוודא שאתה על המסלול ולא תשכח שום דבר.
– דע את הצעת הערך שלך. אם אינך יודע מה הצעת הערך שלך, אז הגיע הזמן לברר!
– היו אישיים ובעלי טון ידידותי בקולך. חשוב שהלקוח ירגיש שהוא מדבר עם מישהו שהוא מכיר ולא עם איזה איש מכירות אקראי בצד השני של קו הטלפון.
יש אנשים שאולי יתקשו למכור בטלפון, אבל יש דרכים להגדיל את סיכויי ההצלחה שלך.
הדבר הראשון שעליך לעשות הוא להציג את עצמך ולהסביר מדוע אתה מתקשר. אתה יכול גם לשאול אותם אם יש להם זמן לשיחה קצרה על משהו שעשוי לעניין אותם.
טלמרקטינג היא דרך מצוינת למכור מוצרים בטלפון. זו דרך להתחבר ללקוחות פוטנציאליים ולגרום להם להרגיש שמעריכים אותם.
כאשר אתה מבצע שיחות, תצטרך לעשות קצת מחקר לפני השיחה. הסיבה לכך היא שככל שיש לך יותר מידע על האדם, כך הסיכויים שלך לסגור מכירה טובים יותר.
כדאי גם להיות מוכנים לדחייה ולדעת לבקש משוב ממי שמסרב להצעתך.
אתה תמיד צריך להיות מקצועי ולהישאר על הנושא בעת ביצוע שיחות אלה, כי זה יעזור עם שיעור ההצלחה שלך.
זוהי טעות נפוצה שקשה למכור בטלפון. ניתן לעשות זאת ביעילות עם הגישה הנכונה.
הצעד הראשון למכירה יעילה בטלפון הוא לוודא שאתה מוכן לשיחה שלך.
כדאי שתהיה לך תוכנית של מה אתה רוצה להגיד ואיך אתה רוצה להציג את עצמך.
כדאי גם להיות מודעים למה שהלקוח עשוי לשאול, ולהיות מוכנים עם תשובות לשאלות אלו.
אם ישנן התנגדויות שעלולות לעלות במהלך השיחה שלך, וודא שאתה יודע כיצד לטפל בהן לפני שהן עולות.
לבסוף, חשוב שתזכור מה המטרה שלך לשיחה זו, וכמה זמן יש לך לפני שהשיחה הזו תסתיים.
שיחת הטלפון היא הפגישה החדשה פנים אל פנים. כיום, יש לנו סיכוי גבוה יותר לנהל שיחת טלפון עם מישהו מאשר לפגוש אותו באופן אישי.
הצעד הראשון הוא להיות מוכנים לשיחה. צור תסריט של מה שאתה רוצה לומר, וודא שאתה בקיא במוצר או בשירות שאתה מוכר.
תוך כדי שיחות טלפון, היו קשובים וקשובים לצרכי הלקוח שלכם. כדאי גם לנסות לא להפריע להם בזמן שהם מדברים כדי שירגישו שמעו ומעריכים אותם.
הצעד הראשון הוא לזהות את הצרכים של הלקוח הפוטנציאלי, ולאחר מכן להציע פתרון. לאחר שזיהיתם את הצורך, הגיע הזמן לטפל בו. אתה יכול לעשות זאת באחת משתי דרכים. הדרך הראשונה היא להציע מוצר העונה על הצרכים שלהם. הדרך השנייה היא להציע אלטרנטיבה שתענה על הצרכים שלהם אם הם לא מעוניינים במוצר שלכם.
השלב הבא הוא לבקש את המכירה. דרך טובה לעשות זאת היא לשאול אותם אם הם רוצים מידע נוסף על המוצר או השירות שלך ולאחר מכן לעקוב אחר טופס הזמנה או חוברת (בהתאם למה שאתה מוכר). זה ייתן להם הזדמנות לקחת קצת זמן ולחשוב מה הם רוצים לפני שהם מקבלים החלטה.
איך מוכרים בטלפון?
האם אתה יודע למכור בטלפון?
אני אלמד אותך איך למכור בטלפון.