במאמר זה, נבחן כיצד ניתן למכור בטלפון וכיצד להימנע מטעויות נפוצות.
הצעד הראשון הוא לברר אם האדם בצד השני של הקו מעוניין במה שאתה מוכר. ניתן לעשות זאת באמצעות שאלה פשוטה כמו "מה אתה מחפש?" או "יש לך שאלות?".
אם הם מגיבים בחיוב, אז הגיע הזמן להמשיך הלאה. אם נראה שהם לא מעוניינים, אז עדיף להמשיך עם ההצעה שלך למכירות ולנסות שוב מאוחר יותר.
השלב הבא הוא לשאול אותם מה הצרכים שלהם, כדי שתוכל להתאים את המוצר או השירות שלך אליהם. לדוגמה, אם יש להם חברה קטנה והם לא צריכים הרבה מכלום, אז עדיף לא לבזבז זמן בניסיון
ישנן דרכים רבות ושונות למכור בטלפון, אך שלוש אלו יתנו לך את התוצאות הטובות ביותר.
1) הכלל הראשון והחשוב ביותר הוא להיות מנומס. לא משנה כמה אתה מתוסכל מלקוח, תמיד תהיה מנומס. זה יראה להם שאכפת לך מהצרכים שלהם ורוצה לעזור להם.
2) היו בטוחים וחיוביים כשאתם מדברים עם לקוחות בטלפון. לעולם אל תתנהג נואש או נזקק, זה יגרום ללקוח שלך להרגיש שיש לו את כל הכוח בשיחה.
3) אם הלקוח שלך אינו פתוח למוצר או לשירות שלך, נסה גישה אחרת על ידי שאילת שאלות לגבי מה הם צריכים או מהן היעדים העסקיים שלו לעתיד. זה יעזור לך להבין איך המוצר שלך יכול לעזור להם להשיג את המטרות האלה ולהקל עליהם
מיומנויות שימושיות למכירות בטלפון כוללות:
– סבלנות ואמפתיה
– כישורי הקשבה
– כישורי תקשורת וטכניקות שכנוע
– ידע מה הלקוחות מחפשים
הדבר הראשון שאתה צריך לעשות הוא ליצור קשר עם הלקוח. אתה יכול להשתמש בביטויים כמו "שלום, שמי ____ ואני מתקשר מ_____". כדאי גם להציג את עצמך ואת החברה שלך.
השלב הבא הוא לבנות קרבה. זה יעזור ללקוח להרגיש יותר בנוח איתך ויגרום לו לנכונות יותר לקנות את המוצר או השירות שלך. תוכלו לעשות זאת על ידי שאילת שאלות על חיי הלקוח, התחביבים שלו, העבודה שלו, מה הוא אוהב לעשות בכיף וכדומה.
לבסוף, אתה רוצה למשוך את תשומת ליבו של הלקוח בכך שאתה אומר לו כמה כסף הוא הולך לחסוך אם הוא יקנה ממך במקום מישהו אחר.
הדרך הטובה ביותר למכור בטלפון היא להיות בטוחים ולהתלהב.
תהליך המכירה הוא הרבה יותר מורכב ממה שהוא נראה. איש המכירות צריך לדעת מה הם מוכרים והם צריכים להיות מסוגלים לתקשר את הידע הזה בצורה שהלקוח מבין.
השלב הראשון בתהליך המכירה הוא זיהוי והסמכה של לקוח פוטנציאלי. כדי לעשות זאת, אתה צריך לברר אם האדם בצד השני של הטלפון נמצא בשוק היעד שלך, אם יש לו תקציב למה שאתה מוכר, ואם הוא כשיר מספיק כדי לקבל החלטה מושכלת לגבי המוצרים שלך או שירותים.
הדרך הטובה ביותר למכור בטלפון היא להרגיע את הלקוח. חשוב שתשמעו בטוחים ותדעו בבירור על מה אתם מדברים.
הצעד הראשון בביצוע מכירה בטלפון הוא לשאול את הלקוח אם הוא מעוניין במוצר או בשירות שלך. אם הם אומרים לא, אז אתה צריך להיות מנומס ולהודות להם על הזמן שלהם ולנתק. אם הם יגידו שכן, אז זה הזמן להתחיל לשאול שאלות לגבי הצרכים שלהם כדי שתוכל לספק להם פתרון שיעבוד עבורם.
הצעד הראשון למכירה בטלפון הוא להיות בטוח. זה אומר שאתה צריך להאמין במוצר שלך ובעצמך. הלקוח יקלוט את הביטחון שלך וזה יגדיל את הסיכוי שהם ירכשו ממך.
השלב השני הוא להיות ידידותיים. אתה רוצה שהלקוח ירגיש איתך בנוח, כדי שיוכל ליהנות לדבר איתך על המוצר שלך מבלי להרגיש לחץ או אי נוחות.
לבסוף, השלב השלישי מתכונן לכל התנגדות. אתה רוצה לקבל מענה לכל דאגה שיש ללקוח לגבי קניית המוצר שלך, כך שיש סיכוי גבוה יותר שיקנה אותו ממך במקום ממישהו אחר.
בחלק זה, נדון כיצד למכור בטלפון. נדבר על שיטות העבודה המומלצות ליצירת קשר ולגרום ללקוח לפעול.
הצעד הראשון הוא ליצור קשר עם הלקוח שלך. אתה לא צריך להתחיל בדיבור על המוצר או השירות שלך, אלא במקום זאת, אתה צריך להתמקד במה שהם צריכים וכיצד אתה יכול לעזור להם כי זה המפתח להכניס אותם להצעה שלך.