שיחת טלפון היא דרך מצוינת למכור את המוצר או השירות שלך. אתה לא צריך לדאוג לגבי איך אתה נראה, או אם הלקוח יכול לראות מה אתה עושה. כל מה שאתה צריך לעשות הוא להיות בטוח ולהכיר את המוצר שלך מבפנים.
הצעד הראשון בביצוע שיחת טלפון מוצלחת הוא להבין את מצבו של הלקוח ולגלות מה הוא רוצה מהמוצר או השירות שלכם. ברגע שיש לך את המידע הזה, תוכל להתאים את השיחה בהתאם ולתת להם את מה שהם רוצים.
מכירה טלפונית היא חלק חשוב בכל עסק. הם יכולים לשמש לסגירת עסקאות, מכירת יתר או מכירה צולבת של מוצרים ושירותים, או אפילו כדי לעזור ללקוחות שאינם יכולים להיכנס לחנות.
הדבר החשוב ביותר בכל הנוגע למכירות טלפוניות הוא הכנה. אתה צריך להיות מוכן עם תסריט ורשימת שאלות שאתה יכול לשאול את הלקוח. אתה גם צריך לדעת מה אתה רוצה שהם יעשו – אם זה לקנות מוצר, לקבוע פגישה או כל דבר אחר.
מכירה בטלפון היא מיומנות שניתן ללמוד עם הזמן והתרגול.
הצעד הראשון למכירה בטלפון הוא להשיג את הלקוח הפוטנציאלי שלך בטלפון. ניתן לעשות זאת על ידי בקשת המספר שלהם, או על ידי שימוש בשירות יצירת לידים כמו Google Voice.
השלב הבא הוא להציג את עצמך ואת החברה שלך. עליך לציין מדוע אתה מתקשר אליהם, מה אתה רוצה מהם ואיך אתה מתכנן לעזור להם. זה יקל על הלקוח הפוטנציאלי שלך להחליט אם הוא באמת רוצה לדבר איתך או לא.
הדרך הטובה ביותר למכור בטלפון היא להיות מוכן. חשוב שיהיה סקריפט ולדעת איך להשתמש בו.
אתה צריך גם להיות מודע לקהל שלך. תצטרך להתאים את המסר שלך בהתאם למי אתה מדבר ומה הצרכים שלו.
חלק זה עוסק באמנות המכירה בטלפון. חשוב שיהיה לך תסריט טוב ולדעת מה הלקוח שלך רוצה.
השלב הראשון בתהליך זה הוא לשאול את הלקוח שלך אם הוא מעוניין במוצר או שירות. תמיד כדאי לשאול אותם מה הם רוצים ומה הצרכים שלהם. זה יעזור לך לקבוע איזה מוצר או שירות יהיו הטובים ביותר עבורם.
אם יש ללקוח התנגדויות, חשוב לענות על השאלות הללו לפני שאתם מנסים למכור משהו אחר, כי התנגדויות יכולות להוביל למכירות!
המתקשרים צריכים לדעת שהאדם בצד השני של הטלפון הוא מישהו שיכול לעזור להם. הם רוצים להיות מסוגלים לסמוך עליך ועל החברה שלך. חשוב שהמתקשרים ירגישו שהם נשמעים ומבינים אותם.
הצעד הראשון במכירה בטלפון הוא יצירת רושם ראשוני טוב. המתקשר אמור לדעת שאכפת לך מהם ומהצרכים שלהם לפי איך שאתה עונה לטלפון, מברך אותם ושואל מה הם צריכים.
השלב הבא במכירה בטלפון הוא שאילת שאלות לגבי מה הם צריכים מהחברה או המוצר שלך. זה עוזר לשני הצדדים להבין איזה סוג של פתרונות יתאים לצרכים שלהם.
בחלק זה, נתמקד בדרכים השונות שבהן אתה יכול להשתמש כדי למכור בטלפון.
הדרך הראשונה היא להשתמש בסקריפט. סקריפט הוא רשימה של ביטויים שבהם אתה יכול להשתמש כאשר אתה מדבר עם הלקוחות שלך בטלפון. זה יעזור לך להישאר על המסלול ולענות על שאלות בצורה מובנית.
הדרך השנייה היא לוודא שאתה משתמש במילים משכנעות ורלוונטיות ללקוחות שלך. אתה צריך לדבר בשפה שלהם ולא בז'רגון או במונחים ספציפיים לתעשייה, מכיוון שזה יקשה עליהם להבין מה אתה מנסה לומר.
דרך מצוינת למכור בטלפון היא להיות מסוגל לענות על כל שאלה שהלקוח ישאל. זה יכול להיות קשה עבור אנשים מסוימים, אבל עם קצת תרגול, זה יהפוך לטבע שני.
הדבר הראשון שעליך לעשות כאשר אתה מתקשר בטלפון הוא להציג את עצמך ואת החברה שלך. הקפד לציין את המוצר שלך וכיצד הוא מועיל להם.
לאחר מכן, עליך לשאול אם יש להם שאלות לגבי המוצר או השירות שלך. אם אין להם שאלות אז אתה יכול להמשיך ולשאול אותם אם הם מעוניינים לרכוש את המוצר או השירות שלך.
אם הם לא מעוניינים אז הודו להם על זמנם ותנתקו. אם הם מעוניינים אז קדימה וקח את ההזמנה שלהם!
חשוב שיהיה לך תסריט כשאתה מוכר בטלפון. התסריט צריך לכלול על מה אתה רוצה לדבר וכיצד לפנות ללקוח.
כאשר אתה מבצע שיחות, חשוב להכיר את המטרות והיעדים של החברה שלך. אתה צריך להיות מסוגל למכור את המוצר או השירות מבלי להישמע דוחף מדי.
אתה תמיד צריך להיות מוכן להתנגדויות, כך שאתה יכול להתגבר עליהן ולקבל את המכירה.