מחפשים השקעות לשנה החדשה? קבלו אפיק מעניין במיוחד

השנה החדשה מביאה עמה רצון להתחדש ולצמוח, כאשר ישראלים רבים חושבים על העניין הזה במבט פיננסי. ההזדמנויות להשקעה ובמיוחד במשק הישראלי ובבורסה התנודתית בארץ, אינן רבות, לכן בעלי הון וגם אנשים שתקציבם להשקעות הינו מוגבל יחסית, בוחרים בנדל"ן מחוץ לישראל, בדגש על אירופה, בתור אפיק השקעה יציב ובעיקר מניב. היכרות עם תהליך הרכישה של דירות באירופה והבנה מעמיקה באשר לאופן שבו הכסף מושקע ובסופו של דבר חוזר כהכנסה, יכולה להביא לרווחה כלכלית – כאשר אצל רבים מדובר בנתח נכבד מההכנסות המשפחתיות ולמקור פרנסה נהדר שכמעט ואין בו סיכונים.

רכישת נכסים מחוץ לישראל הפכה להשקעה פופולרית

קנייה של נדל"ן נחשבת מזה שנים להשקעה נבונה. אנשים אשר בוחרים לרכוש נכסים להשקעה עושים זאת מכיוון שהם יודעים היכן הכסף שלהם נמצא, יכולים ממש "לראות את ההשקעה" ובעיקר נהנים מתשואה גבוהה, בין אם בהשכרת הנכס או מכירתו לאחר השבחה. עם זאת, שוק הנדל"ן הישראלי סובל מדינמיות רבה והמחירים של הדירות במדינה הולכים ומאמירים, עד כי מי שלפני חמש שנים יכול היה בקלות לרכוש דירה קטנה במקום אטרקטיבי במרכז הארץ, למטרות השקעה – כיום יכול לעשות זאת רק ביישובים מרוחקים מן המרכז, אם בכלל.

בדיוק בשל כך, חלה העלייה בפופולריות של רכישות נדל"ן בחו"ל כאשר הדגש הוא על נכסים במדינות אירופה. הנוחות של תהליך הרכישה וכן העלות הנמוכה יחסית של בתים במקומות "נחשבים" בערים מרכזיות, קוסמת לכל מי שכמעט וויתר על חלום ההשקעה בנדל"ן.

מיהו קהל היעד לקניית דירות באירופה?

נהוג לחשוב כי רק עשירים מסוגלים, מבחינה פיננסית, לבצע השקעה בנדל"ן ולקנות דירה למטרות מכירה ברווח, או השכרה. ייתכן כי בשוק המקומי, כאמור, העניין נכון – אך באירופה קיים שוק שוקק חיים של נכסים מושבחים במקומות שופעי תיירים וסטודנטים, המשוועים לשכור דירה. רכישה של דירה כזאת, אם כן, הינה השקעה בטוחה אשר תחזיר את עצמה מהר מאוד, כך שלאחר תקופה מסוימת בעלי הדירה יוכלו כבר להיות ברווח.

מחירי הדירות המיועדות להשקעה באירופה הינם נמוכים באופן משמעותי לעומת הארץ, מה שפותח את השוק הזה להרבה ישראלים בעלי הון מוגבל מאוד, אשר לא חלמו על רכישה של דירה. עבור אנשים שיש להם תקציב קצת יותר גבוה, ייתכן שאפילו רכישה של מספר דירות קטנות, במקום אחת מפוארת וגדולה – תהווה השקעה מושכלת כך שהכסף יהיה "מפוזר" בהשקעות שונות אשר סביר להניח שיחזירו את עצמן ויהפכו לרווחים תוך תקופה קצרה וימשיכו להעניק הכנסה לאורך שנים.

קהל היעד לרכישת דירות עבור השקעה בחו"ל, כך נראה, הינו מגוון מאוד וזאת בשל ההון הראשוני הנמוך יחסית הנדרש להגשמת החלום. כאשר התיווך לצורך סגירת העסקה נעשה עם חברה בעלת ניסיון ומוניטין בתחום, אתם יכולים להיות רגועים שהכסף שלכם אכן הושקע במקום הנכון.

שתפו פוסט זה
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים
חידוש הבית לקראת הפסח

עם בוא עונת ההתחדשות, בתי אב רבים בישראל מתחילים במסורת של ניקיון ורענון בתיהם לקראת חג הפסח. תקופה זו אינה עוסקת רק בסדר פיזי אלא גם מסמלת ניקיון רוחני עמוק יותר, שיוצר מקום להתחלות חדשות. מאמר זה נועד להדריך אתכם במסע ההתחדשות הזה. קראו

גיוס עובדים
בלוג
כיצד ניתן לייעל את תהליך הגיוס שלך?

בסביבת העסקים המהירה של ימינו, גיוס העובד הנכון חיוני יותר מתמיד. הוא לא רק תורם לצרכים המיידיים של העסק שלך, אלא גם ממלא תפקיד משמעותי בהצלחתו לטווח הארוך. 

ביטוח
בלוג
מדוע ביטוח אחריות מקצועית הוא ההשקעה החשובה ביותר לעסק שלך

תארו לעצמכם שאתם עובדים ללא לאות כדי לבנות את עסק החלומות שלכם, רק כדי שהוא יהיה מאוים על ידי תביעה משפטית בלתי צפויה. עצם המחשבה מעבירה צמרמורת בעמוד השדרה של כל בעל עסק. בחברה המשפטית של ימינו, הגנה על העסק שהרווחת בעמל רב מפני פגיעויות משפטיות ופיננסיות אינה רק אופציה; זה הכרח. זה המקום שבו ביטוח אחריות מקצועית הופך לא רק לרשת ביטחון אלא אבן פינה ליציבות וצמיחה של העסק שלך.

שיפור עיצוב הבית עם תריסים מושלמים

מדריך זה נועד לנווט אתכם בתהליך בחירת התריסים המושלמים לביתכם, תוך הדגשת תפקידם בעיצוב הבית, היתרונות המעשיים שלהם וכיצד ניתן ליצור הרמוניה בינם לבין סגנון העיצוב הכללי של ביתכם. בואו נצלול פנימה ונראה כיצד תריסים יכולים להפוך את ביתכם למרחב יפה יותר, יעיל ונוח יותר למגורים.

בלוג
מכירת רכב ישן לפירוק- איך עושים את זה הכי מהר?

תעשיית הרכב הולכת ומתפתחת ללא הרף. למרות זאת, עדיין ניתן למצוא לא מעט אנשים אשר מחזיקים רכבים ישנים או פגומים ותוהים מה כדאי להם לעשות איתם שהרי למכור אותם, זה כבר די חסר סיכוי. חשוב לדעת כי מכירת רכב לפירוק מהווה אופציה טובה ביותר לכל אדם שיש לו רכב פגום או ישן שאין לו מה לעשות בו. אם אתם שואלים את עצמכם למה כדאי לכם למכור את הרכב הישן שלכם לפירוק או כיצד תעשו את זה בצורה הכי מהירה ויעילה, הנה מדריך שיעשה לכם סדר בעניינים.