פוטרתם מהעבודה? שכרו עורך דין ומצו את הזכויות שלכם

כאשר המנהל שלכם קורא לכם לשיחה ואתם יודעים שמדובר בשיחת פיטורין, אין ספק שמדובר בסיטואציה מורכבת ומאוד לא נעימה. בין אם אתם בעלי משפחה ויש לכם ילדים קטנים ובין אם אתם רווקים שרק החלו את דרכם בעולם התעסוקה, אתם בוודאי יודעים כי מציאת משרה חדשה איננה דבר קל בישראל של היום. במקרים מסוימים, ייתכן שהפיטורין היו נמהרים מאוד ובוצעו שלא כחוק, או שאולי ביקשו מכם לעזוב ואיש לא דיבר על היום שאחרי. בקיאות בזכויות המגיעות לכם כעובדים שפוטרו היא קריטית ובמיוחד אם מדובר בהנהלה "קשה" שלא ששה להעניק את הזכויות הללו או שמעלימה מהם עין. שכירת שירותיו של עורך דין מומחה לענייני עבודה, יכולה לסייע לכם לעזוב את מקום עבודתכם תוך תחושה שמיציתם את כל מה שהחוק במדינה יכול להעניק לכם.

באילו מצבים כדאי לשכור פרקליט לדיני עבודה?

לא כל סיום העסקה נעשה בצורה לא נעימה ולעיתים גם פיטורין יכולים להיות פשוטים למדי, בייחוד כאשר המעסיק מודע היטב לעובדה כי לעובד שזה עתה פיטר מגיעות זכויות לפי החוק. אך התערבותו של עורך דין דיני עבודה נדרשת כאשר המצב הוא שונה, למשל:

  1. פיטורין של עובדת בהיריון, או עובדת שזה עתה חזרה מחופשת הלידה שלה.
  2. פיטורין ללא שימוע מקדים.
  3. פיטורין ללא מתן פיצויים, אף על פי שהעובד הגיע למינימום תקופה ההעסקה המתירה זאת.

ישנן עוד סיבות רבות לכך שתרצו לקבל ייעוץ משפטי במצב שבו פיטרו אתכם, כאשר לעיתים ניתן יהיה לוותר על ההגעה לבית המשפט ולהגיע להסכמות מול המעסיק. עם זאת, מצבים שבהם אתם נתקלים ב"חומה בצורה" ובמעסיק שמסרב לשתף פעולה, על אף שמדובר בזכויות חוקיות, חשוב לשכור עורך דין שלא רק לייעץ אלא גם לליווי וייצג במהלך המשפט עצמו.

איך מוצאים עורך דין לייצוג משפטי מול המעסיק לשעבר?

זכויות של עובדים לאחר פיטורין יכולים לנוע בין הזמנה לשימוע ועד למתן פיצויים נרחבים לעובד שהועזב. זכויות של נשים בהיריון או לאחר לידה שפוטרו, הן ייחודיות ב"נוף" המשפטי כיוון שהחוק מגן עליהן באופן מיוחד ועל כן סיום העסקה של עובדת כזאת חייב להיות מסיבה מוצדקת ותוך פיצוי לאישה שפוטרה. עורך דין לענייני עבודה אשר מטפל במקרים כה סבוכים, חייב להיות מומחה בייצוג של לקוחות שעברו מקרים דומים ולהכיר את החוק על בוריו.

אם אתם מתגוררים במרכז וזקוקים לייצוג משפטי בתחום דיני העבודה, חשוב להבין כי ההיצע של הפרקליטים באזור מגוריכם הינו גדול מאוד ומכאן שחשוב שתבצעו מעין סינון ראשוני, בטרם תחלו את התהליך עם עו"ד מסוים. מלבד קבלת מידע על הניסיון של הפרקליט "על הנייר", חשוב להיפגש עמו ולהכירו מקרוב, בכדי לחוש ביטחון ולהבין כי אכן מדובר בבעל מקצוע שאתם יכולים לסמוך עליו שימצה בעבורכם את כל הזכויות המגיעות לכם, בתור עובדים שפוטרו.

שתפו פוסט זה
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים
איפור קבוע לעומת איפור זמני: בחירת האפשרות הנכונה עבורך

בחירת סגנון האיפור הנכון – קבוע או זמני – היא יותר מעניין של העדפה; זו החלטה המשפיעה באופן משמעותי על השגרה היומית שלך, המראה שלך והביטחון העצמי שלך. בעולם המהיר של ימינו, הפיתוי להתעורר עם מראה ללא רבב הוא בלתי ניתן להכחשה, מה שהופך איפור קבוע לאופציה אטרקטיבית עבור רבים. עם זאת, הגיוון והאופי החולף של איפור זמני מחזיקים בערעור נצחי. מאמר זה צולל ליתרונות ולחסרונות של איפור פנים קבוע וזמני כאחד, תוך הדגשת החשיבות של יישור הבחירה שלך עם הצרכים האישיים שלך, אורח החיים וההעדפות שלך. מהבנת הניואנסים של כל סוג איפור ועד התחשבות בגורמים כמו סוג עור ותקציב, אנו מנחים אותך לקבלת החלטה מושכלת. בין אם אתה איש מקצוע פעיל המחפש פתרון לחיסכון בזמן או מישהו שמטפח את היכולת לשנות את המראה שלו כרצונו, מציאת גישת האיפור הנכונה יכולה לשפר את חייך בדרכים בלתי צפויות.

שמלת כלה
בלוג
טיפים לבחירת שמלת כלה בוהו שיק שתהפוך את היום הגדול למושלם

דמיינו שמלת כלה המשלבת את האלגנטיות של העבר עם הקסם החופשי של ההווה. שמלה שלוחשת סיפורי רומנטיקה והרפתקאות דרך הבד, העיצוב והפרטים שלה. זו המהות של שמלת כלה בוהו שיקית, בחירה שמדברת לכלות שרוצות שהיום הגדול שלהן יהיה קסום וייחודי כמו סיפור האהבה שלהן. מבדים זורמים שרוקדים עם הרוח ועד תחרה מורכבת ששוזרת סיפורים על יופי על-זמני, אסתטיקת הבוהו שיק מציעה אלטרנטיבה חלומית לבגדי הכלה המסורתיים.

אנרגיה סולארית
בלוג
האם מערכת סולארית ביתית היא ההשקעה הנכונה עבורך? כל מה שצריך לדעת

בעוד השמש מלטפת את האופק בחיבוק החם שלה, טרנספורמציה מהפכנית מתרחשת על גגות ברחבי העולם. עידן האנרגיה המתחדשת מתקרב, ובחזית שלו נמצאת המהפכה הסולארית, המשנה את האופן שבו אנו מפעילים את בתינו ועדים לטביעת הרגל הכלכלית והאקולוגית שלנו על פני כדור הארץ. הפיתוי לרתום את האנרגיה האינסופית של השמש שבה את לב בעלי בתים בכל מקום, והוביל רבים להרהר בשאלה אחת משמעותית: האם מערכת סולארית ביתית היא ההשקעה הנכונה עבורי? היציאה למסע ירוק זה מבטיחה לא רק להאיר את משכנכם באנרגיה בת קיימא, אלא גם מציעה מגדלור של תקווה לסביבה שלנו. חקירה זו תחשוף את שכבות שיקולי העלות, תחשוף את הפוטנציאל לחיסכון משמעותי בחשבון האנרגיה, ותעמיק בקדושה הסביבתית המוענקת לנו באמצעות אימוץ האנרגיה הסולארית. יתר על כן, הוא ישפוך אור על מסע התחזוקה של השקעה כזו ועל התמריצים הממשלתיים המופעלים כדי לעודד קפיצה זו לעבר קיימות. אז כשהעולם פונה לעבר עתיד בהיר ונקי יותר, בואו לנווט בנתיב המאור של האנרגיה הסולארית ונגלה אם זו אכן ההשקעה הנכונה לבית שלכם.

חידוש הבית לקראת הפסח

עם בוא עונת ההתחדשות, בתי אב רבים בישראל מתחילים במסורת של ניקיון ורענון בתיהם לקראת חג הפסח. תקופה זו אינה עוסקת רק בסדר פיזי אלא גם מסמלת ניקיון רוחני עמוק יותר, שיוצר מקום להתחלות חדשות. מאמר זה נועד להדריך אתכם במסע ההתחדשות הזה. קראו