אומרים תודה לעובדים ומעניקים מתנה לחג

חג הפסח הוא החירות והשחרור והוא מסמל התחדשות עם ביאת האביב. פסח הוא אחד מבין החגים שבהם עובדים מקבלים מתנות לחג מהמעסיקים שלהם. אם אתם מעסיקים שמעוניינים לפנק את העובדים שלכם לקראת חג הפסח במתנה מיוחדת, מבחר האופציות גדול וכל שעליכם לעשות הוא למצוא את המתנה שתשמח את העובדים, כי אין כיף כמו לקבל מתנה לחג.

הענקת מתנה בחג הפסח נותנת תחושה טובה לעובדים ומעודדת אותם. מעסיקים רבים מעוניינים להוקיר תודה לעובדיהם על עבודתם ולהעניק מתנה לחג.

איזו מתנה כדאי לקנות לעובדים שלכם לחג הפסח?

על מנת להגיע להחלטה נכונה איזה מתנות לעובדים לפסח כדאי לקנות, יש להתייחס למספר דברים:

ראשית, כדאי למנות איש אחראי אחד בחברה שיוכל לנצח על כל הליך רכישת המתנה. שנית, לא כל ארגון יכול לשלם סכומי עתק על רכישת מתנות, לכן יש לקבוע תקציב ולעמוד בו. כדאי לחשוב על כיוון מסויים בבחירת המתנה. לדוגמא, האם תרצו למתג את המתנה? האם תרצו לכתוב הקדשה לכל עובד ועובד? כל אלו נכנסים לתוך שיקולים בבחירת המתנה ונלקחים בחשבון גם בבירור התקציב המיועד לרכישת המתנה.

אתרי אינטרנט רבים מציעים קטלוגים שונים לעיון ובתוכם אלפי סוגי מתנות שיכולות להתאים לעובדים שלכם. כדאי להציץ ברחבי הרשת או לשאול קולגות, איזו מתנה כדאי לקנות לעובדים לפסח, ובכך לקבל רעיון למתנה משלכם. אופציה נוספת היא להעניק כרטיס מתנה שבתוכו טעון כסף וכך יבחרו העובדים איך להשתמש בכסף.

שאלו את העובדים שלכם, איזו מתנה ירצו לקבל בחג!

אם אתם מעוניינים לשתף את העובדים שלכם בבחירת המתנה, כדאי לשאול אותם איזו מתנה יכולה להיות שימושית עבורם. אם מדובר בארגון קטן, תוכלו לשאול כל עובד איזו מתנה היה רוצה לקבל לחג בהתאם לתקציב. בארגונים גדולים, ניתן לעשות הצבעה בין כמה אופציות וכך לבחור את המתנה שכל העובדים רוצים.

אם אתם מתקשים בבחירת מתנות לעובדים לפסח לפניכם רשימה קטנה של אופציות שימושיות למתנות לחג שיכולות להעלות לכם רעיונות או לכוון אתכם, ניתן לבחור את המתנה בהתאמה לחג הפסח, או לבחור מתנה כללית אחרת.

  • כוס תרמית עשויה מנירוסטה עם הקדשה אישית
  • ערכת אביזרי יין
  • סט סכינים למטבח
  • ג'אדאטים שונים כגון דיסק און קי, רמקולים קטנים ניידים, עכבר מחשב, פד לעכבר ואביזרים לסלולר
  • מארזי שי הכוללים יינות, ממתקים ושוקולדים

עשו מעשה טוב, רכשו מתנה עם ערך מוסף

סוג נוסף של מתנה אשר מעניקה ערך מוסף למתנת החג היא מתנה שגם נותנת תרומה לקהילה. מתנות אשר עוצבו על ידי אומנים בעלי צרכים מיוחדים ומתנות שנארזו על ידם ומאפשרות להם שגרת עבודה וזוהי אופציה מצויינת לתרומה לאנשים הללו והעובדים שלכם יקבלו מתנה שהיא קצת שונה אך מלאה בכוונה טובה.

 

 

 

 

3d-rendering-black-gift-box-bomb-with-gold-ribbon-black-friday-christmas-happy-new-year-happy-birthday-boxing-day_45981-340
שתפו פוסט זה
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים
חידוש הבית לקראת הפסח

עם בוא עונת ההתחדשות, בתי אב רבים בישראל מתחילים במסורת של ניקיון ורענון בתיהם לקראת חג הפסח. תקופה זו אינה עוסקת רק בסדר פיזי אלא גם מסמלת ניקיון רוחני עמוק יותר, שיוצר מקום להתחלות חדשות. מאמר זה נועד להדריך אתכם במסע ההתחדשות הזה. קראו

גיוס עובדים
בלוג
כיצד ניתן לייעל את תהליך הגיוס שלך?

בסביבת העסקים המהירה של ימינו, גיוס העובד הנכון חיוני יותר מתמיד. הוא לא רק תורם לצרכים המיידיים של העסק שלך, אלא גם ממלא תפקיד משמעותי בהצלחתו לטווח הארוך. 

ביטוח
בלוג
מדוע ביטוח אחריות מקצועית הוא ההשקעה החשובה ביותר לעסק שלך

תארו לעצמכם שאתם עובדים ללא לאות כדי לבנות את עסק החלומות שלכם, רק כדי שהוא יהיה מאוים על ידי תביעה משפטית בלתי צפויה. עצם המחשבה מעבירה צמרמורת בעמוד השדרה של כל בעל עסק. בחברה המשפטית של ימינו, הגנה על העסק שהרווחת בעמל רב מפני פגיעויות משפטיות ופיננסיות אינה רק אופציה; זה הכרח. זה המקום שבו ביטוח אחריות מקצועית הופך לא רק לרשת ביטחון אלא אבן פינה ליציבות וצמיחה של העסק שלך.

שיפור עיצוב הבית עם תריסים מושלמים

מדריך זה נועד לנווט אתכם בתהליך בחירת התריסים המושלמים לביתכם, תוך הדגשת תפקידם בעיצוב הבית, היתרונות המעשיים שלהם וכיצד ניתן ליצור הרמוניה בינם לבין סגנון העיצוב הכללי של ביתכם. בואו נצלול פנימה ונראה כיצד תריסים יכולים להפוך את ביתכם למרחב יפה יותר, יעיל ונוח יותר למגורים.

בלוג
מכירת רכב ישן לפירוק- איך עושים את זה הכי מהר?

תעשיית הרכב הולכת ומתפתחת ללא הרף. למרות זאת, עדיין ניתן למצוא לא מעט אנשים אשר מחזיקים רכבים ישנים או פגומים ותוהים מה כדאי להם לעשות איתם שהרי למכור אותם, זה כבר די חסר סיכוי. חשוב לדעת כי מכירת רכב לפירוק מהווה אופציה טובה ביותר לכל אדם שיש לו רכב פגום או ישן שאין לו מה לעשות בו. אם אתם שואלים את עצמכם למה כדאי לכם למכור את הרכב הישן שלכם לפירוק או כיצד תעשו את זה בצורה הכי מהירה ויעילה, הנה מדריך שיעשה לכם סדר בעניינים.