אטרקציות מומלצות בפריז שלא מפספסים

כשהולכים ברחובות פריז, קל מאוד להבחין שהאווירה היא שונה. פריז מאופיינת ברחובות הרומנטיים ביותר בעולם, והיא כוללת בתוכה גם המון סוגים של אטרקציות מומלצות. מחפשים אחר אטרקציה בפריז שלא מפספסים? בואו נדבר על כמה מהן.

כשמדברים על פריז, מדברים על אחת הערים הרומנטיות ביותר בעולם. חייבים להזכיר מסעדות מומלצות מאוד, את מגדל אייפל האגדי, את חיי הלילה של פריז ועוד המון. מתכננים ביקור באירופה בקרוב? כדאי מאוד לקחת בחשבון שכיום ניתן לטייל בתוך אירופה באמצעות רכבות! כיף גדול, שבדרך כלל גם זול יותר מאשר להתנייד בעזרת טיסות. אם כך, מה הן האטרקציות הכי מומלצות בפריז? הנה כמה המלצות שליקטנו בעזרת שימוש באתר התיירות המצוין "מטיילים בעולם" (https://www.metailimbaolam.com/).

שער הניצחון בפריז (שאנז אליזה)

קודם כל, בואו נדבר על שער הניצחון שבפריז. שער הניצחון הוקם על ידי נפוליאון ובפקודתו, וזאת בעקבות הניצחון בקרב באוסטרליץ. כשמגיעים לשער, ניתן לחזות ברחובותיה המדהימים של פריז. בהחלט מומלץ (גם עם ילדים). השער עצמו נמצא בכיכר גדולה בצורה כוכב, ממנה יוצאות עוד 12 שדרות מרהיבות. אם אתם מחפשים אחר אורות רומנטיים בלילות ומסעדות מעולות, זה המקום!

התצפית שממנה ניתן להנות בשער הניצחון, מומלצת מאוד דווקא בשעות הלילה, למרות שאפשר להנות מהתצפית הזו גם במשך היום. בלילה אתם תחוו חוויה מאוד ייחודית של אורות פריז הרומנטית. כיף! אגב, שאנז-אליזה זה כאן.

קתדרלות שלא מפספסים בפריז

אם אתם בקטע של קתדרלות מפוארות ובנייה עתיקה, אנחנו ממש ממליצים לכם להגיע לקתדרלת נוטרדם, שמאופיינת בבנייה גותית עתיקה וייחודית. קתדרלת נוטרדם מומלצת ביותר עבור משפחות וילדיהם, אך זוגות יכולים להנות כאן מאוד.

זוכרים שבסרטים ראיתם דמויות מפלצתיות אשר משקיפות על פריז מקתדרלה עתיקה? זה המקום! תמצאו כאן גם את הגיבן מנוטרדם, בעודכם מטפסים במעלה המדרגות של הקתדרלה. בהחלט WOW!

אטרקציות בפריז בהמלצה חמה

כשמדברים על אטרקציות מומלצות בפריז, חייבים להזכיר את מוזיאון הלובר – אחד המוזיאונים המפורסמים ביותר בעולם. כאן אתם תוכלו לחזות באחד מהציורים שהכי מוכרים לאנשים בכל קצוות תבל. אנחנו כמובן מדברים על המונה ליזה.

מדובר במוזיאון הגדול ביותר בעולם לנושאי אומנויות מסוגים שונים. גם אם אתם לא חובבי אומנות מושבעים, בהחלט אפשר להנות כאן בגדול. לא לשכוח לרכוש כרטיס כניסה מראש. בדרך כלל המקום די עמוס.

יום של נסיעות ספונטניות ולא מתוכננות במטרו

רוצים חוויה באמת ייחודית ומקורית? אנחנו ממליצים על לא פחות מאשר המטרו עצמו בפריז. המטרו הוא קו הרכבות בפריז, קו רכבות יעית ביותר שניתן לטייל באמצעותו כמעט בכל פריז.

קחו לכם יום שלם ותקדישו אותו לנסיעות במטרו. תוכלו לעצור בנקודות רבות ומגוונות בפריז, תוך כדי שאתם בכלל לא מחויבים לשום לוח זמנים. כיף פשוט ענק!

פארקי שעשועים

פריז מציעה לתייריה את אחד הפארקים הגדולים בעולם והגדול ביותר באירופה. אנחנו מדברים כמובן על פארק דיסנילנד פריז הידוע שאהוב מאוד גם על התיירים הישראלים. הפארק פתוח בכל השנה כך שלא תצטרכו לכוון לתקופה מסויימת. מומלץ להזמין גם מלון בסמיכות לפארק וליהנות מחוויה שלמה.

באיזור פריז, ישנו גם פארק נוסף שנקרא "אסטריקס". גם זה פארק גדול ומושקע ביותר. הוא אולי פחות מוכר מדיסני פריז, אבל אם תבחרו להגיע לשם. לא תתחרטו. בהתחייבות. זהו פארק גדול, מלא במתקנים לכל הגילאים ולכל סוגי החוויות.

הצגות בפריז ותיאטרון

מעוניינים לראות הצגות טובות בפריז? פריז היא אחד המוקדים הגדולים ביותר באירופה לאומנויות במה והצגות, בהחלט מומלץ לקחת לעצמכם איזשהו ערב ולחזות בהצגה טובה!

אם תרצו, תוכלו לבקר בתיאטרון הנקרא וייה-קולומביה, שם ישנם מחזמרים שרצים באופן קבוע והצגות טובת. כמובן שברחבי פריז ישנם עוד המון תיאטראות, מוזיאונים, מרכזי תרבות ועוד.

תהנו! 

eiffel-tower-1156146_1280
שתפו פוסט זה
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים
ממצה לפיצה: מדריך מתכונים ללא גלוטן לכל השנה

אימוץ תזונה נטולת גלוטן אינו רק בחירה באורח חיים עבור רבים; עבור אנשים המתמודדים עם צליאק, או רגישים לגלוטן זה הכרח המציאות. עם המודעות, הידע והיצירתיות הנכונים, בישול ואפייה ללא גלוטן יכולים לפתוח עולם של טעמים ומרקמים שכולם יכולים ליהנות מהם. מאמר זה נועד לספק מדריך מקיף למתכונים ללא גלוטן המושלמים לחגיגות הפסח וכן מנות שניתן ליהנות מהן כל השנה. ממצה ביתית עם טוויסט ועד פסטות ולחמים טעימים, המסע לבישול ללא גלוטן יכול להיות גם מתגמל וגם מהנה. בין אם מסיבות בריאותיות או העדפה אישית, אימוץ תזונה נטולת גלוטן אינו אומר שצריך להקריב טעם או מגוון.

איפור קבוע לעומת איפור זמני: בחירת האפשרות הנכונה עבורך

בחירת סגנון האיפור הנכון – קבוע או זמני – היא יותר מעניין של העדפה; זו החלטה המשפיעה באופן משמעותי על השגרה היומית שלך, המראה שלך והביטחון העצמי שלך. בעולם המהיר של ימינו, הפיתוי להתעורר עם מראה ללא רבב הוא בלתי ניתן להכחשה, מה שהופך איפור קבוע לאופציה אטרקטיבית עבור רבים. עם זאת, הגיוון והאופי החולף של איפור זמני מחזיקים בערעור נצחי. מאמר זה צולל ליתרונות ולחסרונות של איפור פנים קבוע וזמני כאחד, תוך הדגשת החשיבות של יישור הבחירה שלך עם הצרכים האישיים שלך, אורח החיים וההעדפות שלך. מהבנת הניואנסים של כל סוג איפור ועד התחשבות בגורמים כמו סוג עור ותקציב, אנו מנחים אותך לקבלת החלטה מושכלת. בין אם אתה איש מקצוע פעיל המחפש פתרון לחיסכון בזמן או מישהו שמטפח את היכולת לשנות את המראה שלו כרצונו, מציאת גישת האיפור הנכונה יכולה לשפר את חייך בדרכים בלתי צפויות.

שמלת כלה
בלוג
טיפים לבחירת שמלת כלה בוהו שיק שתהפוך את היום הגדול למושלם

דמיינו שמלת כלה המשלבת את האלגנטיות של העבר עם הקסם החופשי של ההווה. שמלה שלוחשת סיפורי רומנטיקה והרפתקאות דרך הבד, העיצוב והפרטים שלה. זו המהות של שמלת כלה בוהו שיקית, בחירה שמדברת לכלות שרוצות שהיום הגדול שלהן יהיה קסום וייחודי כמו סיפור האהבה שלהן. מבדים זורמים שרוקדים עם הרוח ועד תחרה מורכבת ששוזרת סיפורים על יופי על-זמני, אסתטיקת הבוהו שיק מציעה אלטרנטיבה חלומית לבגדי הכלה המסורתיים.

אנרגיה סולארית
בלוג
האם מערכת סולארית ביתית היא ההשקעה הנכונה עבורך? כל מה שצריך לדעת

בעוד השמש מלטפת את האופק בחיבוק החם שלה, טרנספורמציה מהפכנית מתרחשת על גגות ברחבי העולם. עידן האנרגיה המתחדשת מתקרב, ובחזית שלו נמצאת המהפכה הסולארית, המשנה את האופן שבו אנו מפעילים את בתינו ועדים לטביעת הרגל הכלכלית והאקולוגית שלנו על פני כדור הארץ. הפיתוי לרתום את האנרגיה האינסופית של השמש שבה את לב בעלי בתים בכל מקום, והוביל רבים להרהר בשאלה אחת משמעותית: האם מערכת סולארית ביתית היא ההשקעה הנכונה עבורי? היציאה למסע ירוק זה מבטיחה לא רק להאיר את משכנכם באנרגיה בת קיימא, אלא גם מציעה מגדלור של תקווה לסביבה שלנו. חקירה זו תחשוף את שכבות שיקולי העלות, תחשוף את הפוטנציאל לחיסכון משמעותי בחשבון האנרגיה, ותעמיק בקדושה הסביבתית המוענקת לנו באמצעות אימוץ האנרגיה הסולארית. יתר על כן, הוא ישפוך אור על מסע התחזוקה של השקעה כזו ועל התמריצים הממשלתיים המופעלים כדי לעודד קפיצה זו לעבר קיימות. אז כשהעולם פונה לעבר עתיד בהיר ונקי יותר, בואו לנווט בנתיב המאור של האנרגיה הסולארית ונגלה אם זו אכן ההשקעה הנכונה לבית שלכם.