איך לארגן ערב צוות בקלות?

הצוות שלכם בחברה עובד ביחד על בסיס יומיומי ובוודאי חשוב לכם לפרגן לו מכל הלב, להעביר מסר של הכרת תודה ולסייע לו להתגבש טוב יותר, כדי שחברי הצוות ירגישו בנוח ביחד וגם יוכלו לייעל את הפעילות המשותפת בהווה ובעתיד.
דרך אפקטיבית במיוחד ליצור תחושה של אחדות וחיבור טוב יותר בין חברי הצוות היא באמצעות יוזמה של ערב צוות ייחודי רק עבורם, שישקף את גודל ההשקעה וישיג את המטרה שלשמה הוא נערך מלכתחילה.
החליטו מי יארגן את האירוע, האם יש פונקציה בחברה שאחראית על תכנון והפקת אירועים או שתמנו נציגים מהצוות שיהיו אחראים על כך.

כיצד מארגנים ערב צוות מנצח? לפניכם טיפים חיוניים בדרך להפקת אירוע צוותי בלתי נשכח.

 

הבחירה בידיים שלהם

אפשר להפתיע את הצוות בערב יוצא דופן או לתת להם להיות שותפים מלאים בתהליך קבלת ההחלטות איך והיכן לחגוג, כדי שהם ירגישו שהם נוטלים חלק בתכנון ובהפקה עצמה.
אפשר להתחיל בביצוע סקר בין חברי הצוות כיצד הם היו מעוניינים להתגבש ואם יש להם רעיונות ללוקיישנים או להציע מלכתחילה מספר פעילויות ומקומות ולתת להם לדרג לפי סדר עדיפויות על מנת להבין במה הרוב מעוניין או להציע מגוון סגנונות של בילויים. זאת כדי להחליט מה יהיה הסגנון המועדף על מרבית המשתתפים.
קחו בחשבון גם את תנאי מזג האוויר הצפויים באותה עונה וכן את התקופה בעבודה, כדי שהאירוע לא ייפול על תקופה עמוסה במיוחד של פרויקטים, כדי שהמשתתפים יוכלו להגיע רגועים וללא לחץ או טרדות על מנת ליהנות במקסימום מהאירוע שתכננתם עבורכם.

 

מספר משתתפים וקונספט

בחרו קונספט או רעיון מנחה ליצירת ערב יוצא דופן, למשל, בסגנון אקסטרים.
הפיצו מבעוד מועד את כל הפרטים שחשוב לחברי הצוות לדעת על האירוע: תאריך, טווח שעות, האם יש להביא עמם משהו או להתלבש בדרך מסוימת.
עצבו הזמנה אטרקטיבית מבעוד מועד על מנת לבשר למשתתפים מה מצופה מהם באותו יום וכמובן שישמרו את התאריך ויאשרו השתתפות.
ניתן לחשוף ולגלות מה בתוכנית האומנותית או להשאיר מקום לסקרנות ודמיון ורק לפזר רמזים באשר עומד לקרות, כמו למשל, שיהיה אוכל טוב או שתהיה פעילות פיזית ושיתלבשו בהתאם.
הגדירו לעצמכם את גודל האירוע – האם זה לכל חברי הצוות או רק לקבוצות מסוימות בתוך הצוות, כמה מתכננים להגיע (בקשו אישורי הגעה מבעוד מועד) כדי להחליט על תקציב וגם על מקומות שיוכלו להכיל את כמות המשתתפים.

אטרקציות והנאות בערב אחד

מוזמנים לשלב בין פעילויות במגוון סגנונות בערב אחד, כך שכל משתתף ימצא את הפאן שלו. לדוגמא: חיבור בין פעילות מאתגרת וחווייתית דומת פעילות בחוץ או חדר בריחה מתוחכם, אולי לארגון סיור של "מאחורי הקלעים" במרכז מבקרים כלשהו, סדנה מגבשת כמו סדנת צילום בסמארטפון או סדנת בישול לרקיחת מטעמים ומנות אותם גם אוכלים בסיומה של הסדנה.
תוכלו להתחיל את היום מוקדם יחסית, לארגן הסעות עם צריך, לבחור מדריכים שילוו אתכם תוך כדי הסיור או יארגנו עבורכם את הפעילות ולאחר מכן להתפנות לארוחה טובה או בילוי בבר ותיק ששמר על טרנדיות שצלחה את מבחן הזמן כמו אינגה בר – Inga Bar בו רוקחים עבורכם באווירה מחשמלת, קולקציית קוקטיילים יצירתית במיוחד ומנות איכותיות והמקום גם כולל חצר מרשימה עם אפשרות למסיבות ואירועים למקרה שתרצו לחגוג יחדיו עד השעות הקטנות.
ניתן לשלב בערב החווייתי מופע מבדר כמו מופע סטנד אפ או מופע מוסיקלי, פעילות המשלבת בין גוף לנפש.

קרדיט תמונה: freepik
שתפו פוסט זה
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים
בלוג
מכירת רכב ישן לפירוק- איך עושים את זה הכי מהר?

תעשיית הרכב הולכת ומתפתחת ללא הרף. למרות זאת, עדיין ניתן למצוא לא מעט אנשים אשר מחזיקים רכבים ישנים או פגומים ותוהים מה כדאי להם לעשות איתם שהרי למכור אותם, זה כבר די חסר סיכוי. חשוב לדעת כי מכירת רכב לפירוק מהווה אופציה טובה ביותר לכל אדם שיש לו רכב פגום או ישן שאין לו מה לעשות בו. אם אתם שואלים את עצמכם למה כדאי לכם למכור את הרכב הישן שלכם לפירוק או כיצד תעשו את זה בצורה הכי מהירה ויעילה, הנה מדריך שיעשה לכם סדר בעניינים.

ביטוח רכב
בלוג
טיפים לבחירת ביטוח לרכב

כשזה מגיע לשמירה על הרכב שלך ועל עצמך על הכביש, ביטוח הרכב הנכון הוא בעל חשיבות עליונה. עם שפע של אפשרויות ביטוח רכב זמינות, בחירת הפוליסה המתאימה ביותר יכולה להיות משימה מאתגרת. כדי לסייע לך בקבלת החלטה מושכלת ובביצוע השוואת ביטוח רכב חלקה, הנה כמה טיפים חשובים שכדאי לקחת בחשבון.