איך תשמרו על המחשב שלכם נקי?

הגלישה באינטרנט הפכה להיות לדבר שבשגרה עבור מרביתנו. החיבור לאינטרנט הכרחי על מנת שיהיה אפשר לנצל את היתרונות השונים של המחשב. אך בו בזמן החיבור של המחשב עשוי לחשוף אותו לסכנות רבות שלא היו קיימות בעבר. מכאן עולה השאלה, איך אפשר לשמור על המחשב נקי מפני וירוסים ותוכנות זדוניות? עוד לפני שאתם מזעיקים טכנאי מחשבים בזכרון יעקב יש כמה דברים שתוכלו לעשות בעצמכם. כל מיני פעולות קטנות שאמורות לעשות את ההבדל במבחן התוצאה.

 

לא נכנסים למיילים לא מוכרים

אחת מהדרכים הכי יעילות להחדיר וירוס למחשב כזה או אחר היא על ידי שליחת מייל. במייל יהיה אפשר למצוא כל מיני קישורים זדוניים שמחדירים וירוס אל תוך המחשב. אז מה אנו ממליצים לכם לעשות? שלא להיכנס למיילים מאנשים שאינכם מכירים. גם אם קיבלתם מייל חשוד, תמחקו אותו מיד ותעשו בדיקה מקיפה. ברגע שלא תיכנסו למיילים חשודים תוכלו להוריד את הסבירות שתתרחש חדירה למחשב האישי שלכם.

 

הורדת תוכנות מאתרים אמינים

רוצים להוריד תוכנה חשובה למחשב שלכם? אין עם כך שום בעיה. תוכלו לעשות זאת רק מאתרים אמינים, כאלה שתוכלו לסמוך עליהם. אם אתם מורידים תוכנה מסוימת מאתר לא מוכר, קחו בחשבון כי היא עשויה להכיל בתוכה וירוסים. החל מרגע התקנת התוכנה במחשב תמצאו את עצמכם במצב שבו תהיו בסכנה. לכן מראש תיזהרו מאוד כאשר אתם מורידים תוכנות מסוימות. תשתדלו לעשות זאת מאתר שאתם יכולים לסמוך עליו בעיניים עצומות.

 

מתקינים במחשב אנטי וירוס

אפרופו התקנה של תוכנות, אחת מהתוכנות החשובות ביותר בכל מחשב היא תוכנת אנטי וירוס. התוכנה הזאת אמורה למנוע חדירה של וירוס אל תוך המחשב. התוכנה הזאת היא סוג של חומת מגן שאמורה להיות זאת ששומרת על המחשב. כל טכנאי מחשבים בבנימינה יכול להמליץ לכם על תוכנת אנטי וירוס כזאת או אחרת. זה לא באמת משנה איזה תוכנה תחליטו להוריד. הכי חשוב שהתוכנה תהיה כזאת שתאפשר לכם להתמודד עם הבעיות השונות. ברגע שיש אנטי וירוס חזק במחשב, לא תמצאו את עצמכם מתמודדים עם וירוסים.

 

קרא עוד:

כיסא היברדי מושלם למשרד >>>

קרדיט תמונה: freepik
שתפו פוסט זה
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים
מעקב
כדאי לדעת
כמה עולה שעת מעקב של חוקר פרטי?

עלות העסקת חוקר פרטי לשירותי מעקב יכולה להשתנות בהתאם למגוון גורמים, לרבות מורכבות התיק, מיקום החקירה, ניסיונו של החוקר והשירותים הספציפיים הנדרשים. חוקרים פרטיים מציעים מעקב כאחד משירותי הליבה שלהם ללקוחות המבקשים לחשוף מידע, לאסוף ראיות או לפקח באופן דיסקרטי על אנשים או פעילויות.

העצמת העצמאות: התפתחות טכנולוגיות מסייעות לנכים

בעידן שבו התקדמויות טכנולוגיות מעצבות מחדש כל היבט בחיים האנושיים, התפקיד של טכנולוגיות מסייעות בולט כמשואה של תקווה והעצמה לאנשים עם מוגבלויות. מאמר זה צולל אל תוך העולם המהפכני של כלים מיוחדים אלו, שנועדו לשפר את איכות החיים, העצמאות והאינטגרציה החברתית של אנשים עם מוגבלויות.

אנגלית עסקית
כדאי לדעת
הרם את התקשורת העסקית שלך: קורס מקוון באנגלית לאנשי הייטק

כאיש הייטק, תקשורת אפקטיבית באנגלית חיונית להצלחה בעולם העסקים הגלובלי. קורס האנגלית המקוון שלנו תוכנן במיוחד כדי לעזור לך לשפר את האנגלית המדוברת שלך למטרות עסקיות. תלמד כיצד לתקשר בביטחון ובמקצועיות בפגישות, מצגות ומשא ומתן.