בר/בת המצווה מתקרב ואתם שוברים את הראש על חגיגה מקורית?

חגיגת מצווה היא אירוע של פעם בחיים וההזדמנות לחגוג לילד או לילדה בדרך מקורית ומרגשת, שלא תישכח, עם המעבר מהילדות אל תקופת הבגרות.
ההורים מחפשים רעיונות ייחודיים לציין את השמחה כאשר הם מעוניינים להעניק לילדיהם חוויה מרתקת ומסקרנת, שמרחיבה אופקים ושונה מכל מה שילדיהם הכירו עד כה.
אלטרנטיבה נפלאה לחגוג היא באמצעות טיול בר או בת מצווה באפריקה – היבשת הגדולה שעולה על כל דמיון היא ממלכה של גילויים מפתיעים ופעילויות בלתי שגרתיות.
אפריקה משלבת מכל העולמות, משמורות טבע פנטסטיות בהן ניתן לפגוש בבעלי החיים בסביבת המחיה הטבעית שלהם דרך נופים עוצרי נשימה, טיפוס הרים, שייט בנהרות ובאגמים, הכרות עם שבטים מסתוריים, רגיעה שלווה בחופים, שופינג אותנטי בשווקים תוססים, אווירה שאין באף מקום אחר והזדמנות להצטייד בחוויות מכוננות לכל החיים.

מדוע לחגוג בר/בת מצווה דווקא באפריקה?

טיול בת מצווה לאפריקה מאפשר לכם להגיע למחוזות רחוקים בהם נראה שאתם ביקום אחר. הילדים ירגישו שהם בפרק בתוכנית טבע וילמדו הרבה על החיים בלוקיישן שונה לחלוטין כולל התבוננות אנתרופולוגית מעניינת באינטראקציה עם המסורת המקומית של היבשת.
מה מחכה לכם בטיול מעין זה? מגוון רחב של אפשרויות, כמו למשל, טיול ברכבי ספארי פתוחים שמאפשרים לכם להגיע הכי קרוב שאי פעם הגעתם לבעלי החיים המסתובבים חופשי בשטח וכן ביקור בבית ספר של המקומיים על מנת לראות ולהבין איך לומדים באפריקה כולל הכרות מעמיקה ויסודית עם הפולקלור והמסורת השבטית והשתתפות או צפייה בטקסים ייחודיים של בני השבט.
ניתן ליהנות גם מחוויות קולינאריות מיוחדות של אוכל מקומי אותנטי וכן להשתתף בסדנאות אמנות ויצירה מיוחדות ולצאת למסע קניות בעקבות בגדים מקומיים, מוצרי טיפוח מהטבע ופריטי עיצוב של המקומיים.
אם תרצו לתבל את חגיגת בר/בת המצווה האפריקאית שלכם בחיק הטבע הפראי, אפריקה היא בהחלט היעד המושלם לכך. ממפלים שוצפים דרך נהרות, מטעי תבלין ארומאטיים מבושמים ועד הסוואנה המרהיבה. ניתן לשוט לאיים או לעלות על הרים, לצאת למסע ביער טרופי או להזרים אדרנלין בטיולי שטח בג'יפים.

 

מדוע חשוב לתכנן טיול מצוות באפריקה?

היות ואפריקה היא מקום לא מוכר עבור רבים – מומלץ לפנות לחברה שמארגנת טיולים בהתאמה אישית ליבשת, שחיה ונושמת את הסביבה ותדע לתפור בדיוק על פי הרצונות והצרכים טיול מצווה גדול מהחיים.
טיול מסוג זה מחייב הכנה מקדימה והיערכות מדוקדקת, כיוון שמדובר ביבשת עצומה וכדאי להתמקד על יעד כמו טנזניה או אוגנדה, קניה או רואנדה ולהחליט גם מה תכלול תוכנית הטיול בהתאם להרכב המשתתפים, הטיימינג, התקציב וכמובן, ההעדפה של חתן השמחה או כלת השמחה. חשוב במיוחד לתזמן את הטיול החגיגי לעונה בה מזג האוויר יהיה יותר מוצלח או למשל, לתקופה של עונת הנדידה בה תוכלו לחזות בבעלי החיים הנודדים וכן להחליט למשל, על סגנון האירוח והלינה המועדפים בין אם באוהלים או בלודג'ים מפוארים, ריזורטים מפנקים וכן על פעילויות נוספות שיכולות לשדרג ולהעצים את ההנאה במיוחד של בני הנוער השותפים לחגיגה ולטיול: למשל, אומגה מגניבה בין העצים או שנורקלינג בים הצלול והחמים למשל של האי זנזיבר.

לטייל בראש שקט ובסטייל

מטיילים עם רייצ'ל לאפריקה היא בדיוק החולייה המקשרת שלכם עם הסודות והרבדים המיוחדים של היבשת הקסומה. רחל לוי, שעומדת מאחורי החברה, חיה בעבר באפריקה ומכירה היטב את השטח, האנשים, החוויות והאטרקציות השוות ביותר ותדע לשרטט עבורכם את הטיול החלומי האולטימטיבי כולל הדרכות ביעדים בעברית או באנגלית וטיולי קונספט המותאמים גם לציבור הדתי.

קרדיט תמונה: freepik
שתפו פוסט זה
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים
בלוג
מכירת רכב ישן לפירוק- איך עושים את זה הכי מהר?

תעשיית הרכב הולכת ומתפתחת ללא הרף. למרות זאת, עדיין ניתן למצוא לא מעט אנשים אשר מחזיקים רכבים ישנים או פגומים ותוהים מה כדאי להם לעשות איתם שהרי למכור אותם, זה כבר די חסר סיכוי. חשוב לדעת כי מכירת רכב לפירוק מהווה אופציה טובה ביותר לכל אדם שיש לו רכב פגום או ישן שאין לו מה לעשות בו. אם אתם שואלים את עצמכם למה כדאי לכם למכור את הרכב הישן שלכם לפירוק או כיצד תעשו את זה בצורה הכי מהירה ויעילה, הנה מדריך שיעשה לכם סדר בעניינים.

ביטוח רכב
בלוג
טיפים לבחירת ביטוח לרכב

כשזה מגיע לשמירה על הרכב שלך ועל עצמך על הכביש, ביטוח הרכב הנכון הוא בעל חשיבות עליונה. עם שפע של אפשרויות ביטוח רכב זמינות, בחירת הפוליסה המתאימה ביותר יכולה להיות משימה מאתגרת. כדי לסייע לך בקבלת החלטה מושכלת ובביצוע השוואת ביטוח רכב חלקה, הנה כמה טיפים חשובים שכדאי לקחת בחשבון.