הכירו את ספיר נכסים – תיווך ללא עמלות בקרית ביאליק

בשנים האחרונות אנו רואים עוד ועוד פרויקטים הולכים ומתרחבים באזור הקריות ובחיפה, אלו לא פוסחים על העיר קרית ביאליק, שגם בעצמה מתהדרת בלא מעט פרויקטים לקנייה והשכרה.
וביחד עם  אלו מתווספים אל העיר כמויות לא קטנות של דירות להשכרה ודירות למכירה, אך אם אנו רוצים קנות או להשכיר נכס בקרית ביאליק, איך נדע לעשות זאת בצורה חכמה?
ובכן בשביל לבחור בשוק שרק הולך וגדל כמו קרית ביאליק הכירו את ספיר נכסים.

איך לעשות את זה נכון
כיום שוק הנדלן מלא בשחקנים שונים, החל מרשתות מקומיות ועד לרשתות בין לאומיות.
גם עליית המחירים וריבוי הפרויקטים יכולים להוות מכשול, בעיקר עבור המחפשים אחר דירות להשכרה בקריית ביאליק.
ובשביל שנדע לשחות בתוך ים הנדלן שקיים היום, אחת ההעצות שלנו היא לפנות לאיש מקצוע.
כמו שאנחנו הולכים לאיש מקצוע כאשר אנחנו רוצים לקנות רכב, ברוב הפעמים אם לא בכולם אנחנו ניקח את הרכב לבדיקה בטסט, כך נוכל להיות משוכנעים כי הרכב שאנחנו רוצים לקנות הוא לא חתול בשק.
אותו הדבר כאשר הנושא מגיע לדירות, הסכומים הגבוהים אשר משולמים בעסקאות מהסוג הזה יכולות להגיע לעיתים לעשרות מליוני שקלים. גם עסקאות של שכירות יכולות להסתכם בעשרות ומאות אלפי שקלים בשנה, ויחד עם העמלות שמשלמים שני הצדדים נקבל סכום מכובד.
לכן חשוב להתייעץ עם איש מקצוע, לא רק שהוא יעזור לנו למקסם את הרווחים שלנו או איך לעשות למצוא דירות להשכרה בקרית ים אלא גם תוכלו להעזר בשירות כזה ללא עמלת תיוך!
אצלנו בספיר נכסים, תוכלו למצוא מגוון רחב של שירותים שיעזרו לכם למצוא את הדירה הבאה שלכם בקראית ביאליק.

משא ומתן-החלק המרכזי במשחק
ללא מעט אנשים חיפוש הדירה יכול להיות כאב ראש, אבל לא רק חיפוש הדירה הוא כאב ראש אלא גם ניהול משא המתן נראה לחלק מהאנשים דבר מפחיד.
ובין אם אתם מחפשים דירות להשכרה בקרית ביאליק, ובין אם אתם מחפשים דירות להשכרה בתל אביב, החלק ממש ומתן הופך לכלי המרכזי שלעיתים יכול גם להפעיל עסקה.
ולכן אנחנו צריכים איש מקצוע אמין ובעל ניסיון עשיר בניהול משא ומתן וכזה היודע להתמקח בצורה מעולה. לכן אנו בספיר נכסים מציעים לכם את שירותי התיווך שלנו ללא עמלות, עם המתווכים המנוסים והאמינים ביותר שתוכלו למצוא באזור הצפון ובארץ.

רצינות זה שם המשחק
לא פעם אנו שומעים מלקוחות על חוויות רעות בנוגע לשירותי התיווך, החל מבזבוז זמן של המתווך ועד מציאת דירות שהיו לא רלוונטיות עבור השוכרים או המשכירים.
אלו רק מעידים על חוסר הרצינות שקיים לפעמים בשוק המתווכים, אך לא בספיר תיווך.
בספיר נכסים אנו מאמינים כי כל לקוח בין אם הוא שוכר או משכיר מגיע לקבל את מירב תשומת הלב. לכן את רוב שירותי הנדלן אצלנו תקבלו כמעט וללא עלות, החל מפרסום הנכס שלכם הצגה שלו ועד למרתון צפייה בנכסים עם המשכירים העתיידים.
אנו מאמינים כי עבודה אמתית ורצינית בנדלן היא עבודה מושקעת ויסודית, לכן בין אם אתם רוצים להשכיר דירה בקריית חיים או למכור דירה בקריית חיים, אנו נוכל נעשה כל מה שצריך על מנת שתגיעו אל הדירה הבאה שלכם או למכור את הנכס שלכם בצורה המהירה ביותר!

ספיר נכסים

בספיר נכסים תוכלו לקבל סקירה רחבה של אזור קרית ביאליק, אצלנו תוכלו למצוא את כל סוגי הדירות להשכרה בקרית ביאליק, ולא רק שם אלא של עוד אזורים בקריות.
בין אם תחפשו דירות להשכרה בקרית ביאליק ובין אם תחפשו נכס לקנייה, אנו נוכל למצוא לכם את הפנינה שתהיה מותאמת עבור הצרכים שלכם ואת כל זה גם נעשה ללא עמלת תיווך!
נוכל לבצע עבורכם את המיפוי הרחב ביותר של אזור קרית ביאליק, החל מפינוי ובינוי עתידיים ועד לפרויקטים חדשים שעוד לא התחילו.
אצלנו בספיר נכסים מתגאים בעשרות שנים של ניסיון והכרה מעמיקה של אזור הקריות, בניהול משא ומתן ופרסום. לכן אם עוד נשארתם להתלבט, זכרו כי מתווך נדלן רציני טוב הוא אחד בעל הניסיון ואצלנו הוא מוכח!

freepik
שתפו פוסט זה
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים
חידוש הבית לקראת הפסח

עם בוא עונת ההתחדשות, בתי אב רבים בישראל מתחילים במסורת של ניקיון ורענון בתיהם לקראת חג הפסח. תקופה זו אינה עוסקת רק בסדר פיזי אלא גם מסמלת ניקיון רוחני עמוק יותר, שיוצר מקום להתחלות חדשות. מאמר זה נועד להדריך אתכם במסע ההתחדשות הזה. קראו

גיוס עובדים
בלוג
כיצד ניתן לייעל את תהליך הגיוס שלך?

בסביבת העסקים המהירה של ימינו, גיוס העובד הנכון חיוני יותר מתמיד. הוא לא רק תורם לצרכים המיידיים של העסק שלך, אלא גם ממלא תפקיד משמעותי בהצלחתו לטווח הארוך. 

ביטוח
בלוג
מדוע ביטוח אחריות מקצועית הוא ההשקעה החשובה ביותר לעסק שלך

תארו לעצמכם שאתם עובדים ללא לאות כדי לבנות את עסק החלומות שלכם, רק כדי שהוא יהיה מאוים על ידי תביעה משפטית בלתי צפויה. עצם המחשבה מעבירה צמרמורת בעמוד השדרה של כל בעל עסק. בחברה המשפטית של ימינו, הגנה על העסק שהרווחת בעמל רב מפני פגיעויות משפטיות ופיננסיות אינה רק אופציה; זה הכרח. זה המקום שבו ביטוח אחריות מקצועית הופך לא רק לרשת ביטחון אלא אבן פינה ליציבות וצמיחה של העסק שלך.

שיפור עיצוב הבית עם תריסים מושלמים

מדריך זה נועד לנווט אתכם בתהליך בחירת התריסים המושלמים לביתכם, תוך הדגשת תפקידם בעיצוב הבית, היתרונות המעשיים שלהם וכיצד ניתן ליצור הרמוניה בינם לבין סגנון העיצוב הכללי של ביתכם. בואו נצלול פנימה ונראה כיצד תריסים יכולים להפוך את ביתכם למרחב יפה יותר, יעיל ונוח יותר למגורים.

בלוג
מכירת רכב ישן לפירוק- איך עושים את זה הכי מהר?

תעשיית הרכב הולכת ומתפתחת ללא הרף. למרות זאת, עדיין ניתן למצוא לא מעט אנשים אשר מחזיקים רכבים ישנים או פגומים ותוהים מה כדאי להם לעשות איתם שהרי למכור אותם, זה כבר די חסר סיכוי. חשוב לדעת כי מכירת רכב לפירוק מהווה אופציה טובה ביותר לכל אדם שיש לו רכב פגום או ישן שאין לו מה לעשות בו. אם אתם שואלים את עצמכם למה כדאי לכם למכור את הרכב הישן שלכם לפירוק או כיצד תעשו את זה בצורה הכי מהירה ויעילה, הנה מדריך שיעשה לכם סדר בעניינים.