המדריך השלם לחיפוי אלומיניום

ענף הבניה בישראל נחשב לאחד הענפים המשמעותיים במשק, כאשר חומרי הבניה מהווים חלק בלתי נפרד ממנו. בעשורים האחרונים, עם התפתחות הטכנולוגיה, יוצרו עוד ועוד פתרונות בניה מתקדמים, זולים וגמישים המסייעים כיום למאות אלפי בני אדם לחיות בשקט בנכסיהם. אחד מאותם חומרים הוא האלומיניום המשמש לחיפוי, הן לקירות והן לגג המבנה, והוא מהווה פריצת דרך במובנים רבים ובהם הבידוד, הבניה עצמה ושימור המבנה.

משמעות החיפוי באמצעות האלומיניום

האלומיניום הוא אחד מחומרי הגלם הנפוצים בתחום הבניה בישראל ובעולם כולו. יש לו תכונות ייחודיות שהופכות אותו לחומר גלם מבוקש במיוחד בענף הבניה, במיוחד בכל מה שקשור לחיפוי. באמצעות לוחות אלומיניום לקיר  ניתן לצפות כיום כל קיר – בתוך המבנה ומחוצה לו, וניתן באמצעותו לחפות גם גגות. האלומיניום הוא חומר גלם שאינו מתכלה, הוא עמיד לאורך שנים רבות ללא תחזוקה והוא מהווה מקור בידוד מצוין לקור וחום כמו גם שמירה על המבנה מפני נוזלים. בדרך כלל המשמעות של בניה עם אלומיניום היא מבנה שמצליח לבודד עצמו טוב יותר, נוטה פחות לסבול מרטיבות וכל זאת במחירים משתלמים יותר ועם מגוון אפשרויות עיצוביות. הוא קל מאוד לשינוע לשטח והוא לא מצריך שימוש בכלים הנדסיים כבדים באתר הבניה, לכן הוא גם חוסך במידה רבה כוח אדם בשטח.

 

קצת על אלומיניום

האלומיניום הוא חומר גלם נפוץ במיוחד בתחום הבניה, המשקל הסגולי שלו נמוך ביחס לחומרי גלם לבניה מסוגים אחרים והוא קל לשינוי, לעיצוב ולבניה באתרי בניה מגוונים. הוא מתאים להתקנה בכל חלקי המבנה – בקירות פנימיים, חיצוניים וכמובן על גג המבנה. כל אנשי המקצוע מתחום הבניה ממליצים בחום על שימוש בו כחומר גלם, בוודאי כאשר קיים רצון רב לשמור על הנכס.

למרות כל תכונותיו הטובות, האלומיניום הוא חומר חיפוי זול מאוד ביחס לחומרי בניה אחרים, הדבר הופך אותו לחומר בניה מבוקש במיוחד שכן הוא טומן בחובו עוד יתרונות רבים ובהם התאמה מדויקת לאקלים הישראלי, קלות שינוע ממקום למקום, אפשרויות עיצוביות רבות ותחזוקה מינימלית.

 

כיצד מבצעים חיפוי באמצעות לוחות אלומיניום?

החיפוי באמצעות לוחות אלומיניום אלוקובונד  מתחיל בבחירת העיצוב והתאמתו לבניה. ניתן כיום לבחור מתוך מגוון רחב של דוגמאות, החל מלוחות שמחקות את מראה המבנה ועד ללוחות שמספקות עיצוב עץ. כל הייצור והחיתוך מתבצע במפעל, בתום הייצור הלוחות מועברים לשטח הבניה, אז הם מחוברים למבנה באמצעות הדבקה או עיגון, בין אם זה לגג או לקירות המבנה – על פי האפשרויות בשטח.

שיטות ההתקנה המקובלות והמבוקשות כיום של לוחות האלומיניום הנן בהקלקה או בהשחלה. בהקלקה מתקינים את הפרופילים ומחברים אותם זה לזה באמצעות קליפסים, בהשחלה פרופילי האלומיניום מושחלים על גבי מסילות המחוברות לקיר. ההקלקה נחשבת לשיטה מהירה וקלה יותר ליישום, אך ההשחלה נחשבת לשיטה בטוחה יותר ובכל מקרה בשתי השיטות אין צורך בריתוך או קידוח.

 

לחפות בפנים או בחוץ?

ישנן שתי אפשרויות לביצוע חיפוי אלומיניום והן בקירות המבנה החיצוניים או בקירות המבנה הפנימיים. למעשה, מדובר בפועל על כיסוי הקירות עם לוחות אלומיניום, ניתן לבחור את הכיסוי גם חיצונית וגם פנימית, ניתן לבחור אותו עבור חלק ספציפי בבית, למשל אזורים מסוימים של כניסה ויציאה, מסביב לדלתות או סביב קורות התמיכה, בחדרים רטובים יותר כמו חדר הכביסה והמקלחות וכדומה. כשמדובר על קירות חיצוניים, ניתן ליישם את הלוחות על גבי המבנה במגוון רחב של עיצובים תוך שימוש ביצירתיות הן בבניה הפרטית והן בבניה ציבורית ומשרדית.

קרדיט תמונה: freepik
שתפו פוסט זה
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים
איפור קבוע לעומת איפור זמני: בחירת האפשרות הנכונה עבורך

בחירת סגנון האיפור הנכון – קבוע או זמני – היא יותר מעניין של העדפה; זו החלטה המשפיעה באופן משמעותי על השגרה היומית שלך, המראה שלך והביטחון העצמי שלך. בעולם המהיר של ימינו, הפיתוי להתעורר עם מראה ללא רבב הוא בלתי ניתן להכחשה, מה שהופך איפור קבוע לאופציה אטרקטיבית עבור רבים. עם זאת, הגיוון והאופי החולף של איפור זמני מחזיקים בערעור נצחי. מאמר זה צולל ליתרונות ולחסרונות של איפור פנים קבוע וזמני כאחד, תוך הדגשת החשיבות של יישור הבחירה שלך עם הצרכים האישיים שלך, אורח החיים וההעדפות שלך. מהבנת הניואנסים של כל סוג איפור ועד התחשבות בגורמים כמו סוג עור ותקציב, אנו מנחים אותך לקבלת החלטה מושכלת. בין אם אתה איש מקצוע פעיל המחפש פתרון לחיסכון בזמן או מישהו שמטפח את היכולת לשנות את המראה שלו כרצונו, מציאת גישת האיפור הנכונה יכולה לשפר את חייך בדרכים בלתי צפויות.

שמלת כלה
בלוג
טיפים לבחירת שמלת כלה בוהו שיק שתהפוך את היום הגדול למושלם

דמיינו שמלת כלה המשלבת את האלגנטיות של העבר עם הקסם החופשי של ההווה. שמלה שלוחשת סיפורי רומנטיקה והרפתקאות דרך הבד, העיצוב והפרטים שלה. זו המהות של שמלת כלה בוהו שיקית, בחירה שמדברת לכלות שרוצות שהיום הגדול שלהן יהיה קסום וייחודי כמו סיפור האהבה שלהן. מבדים זורמים שרוקדים עם הרוח ועד תחרה מורכבת ששוזרת סיפורים על יופי על-זמני, אסתטיקת הבוהו שיק מציעה אלטרנטיבה חלומית לבגדי הכלה המסורתיים.

אנרגיה סולארית
בלוג
האם מערכת סולארית ביתית היא ההשקעה הנכונה עבורך? כל מה שצריך לדעת

בעוד השמש מלטפת את האופק בחיבוק החם שלה, טרנספורמציה מהפכנית מתרחשת על גגות ברחבי העולם. עידן האנרגיה המתחדשת מתקרב, ובחזית שלו נמצאת המהפכה הסולארית, המשנה את האופן שבו אנו מפעילים את בתינו ועדים לטביעת הרגל הכלכלית והאקולוגית שלנו על פני כדור הארץ. הפיתוי לרתום את האנרגיה האינסופית של השמש שבה את לב בעלי בתים בכל מקום, והוביל רבים להרהר בשאלה אחת משמעותית: האם מערכת סולארית ביתית היא ההשקעה הנכונה עבורי? היציאה למסע ירוק זה מבטיחה לא רק להאיר את משכנכם באנרגיה בת קיימא, אלא גם מציעה מגדלור של תקווה לסביבה שלנו. חקירה זו תחשוף את שכבות שיקולי העלות, תחשוף את הפוטנציאל לחיסכון משמעותי בחשבון האנרגיה, ותעמיק בקדושה הסביבתית המוענקת לנו באמצעות אימוץ האנרגיה הסולארית. יתר על כן, הוא ישפוך אור על מסע התחזוקה של השקעה כזו ועל התמריצים הממשלתיים המופעלים כדי לעודד קפיצה זו לעבר קיימות. אז כשהעולם פונה לעבר עתיד בהיר ונקי יותר, בואו לנווט בנתיב המאור של האנרגיה הסולארית ונגלה אם זו אכן ההשקעה הנכונה לבית שלכם.

חידוש הבית לקראת הפסח

עם בוא עונת ההתחדשות, בתי אב רבים בישראל מתחילים במסורת של ניקיון ורענון בתיהם לקראת חג הפסח. תקופה זו אינה עוסקת רק בסדר פיזי אלא גם מסמלת ניקיון רוחני עמוק יותר, שיוצר מקום להתחלות חדשות. מאמר זה נועד להדריך אתכם במסע ההתחדשות הזה. קראו