הפלטפורמות המובילות בעולם לשיווק דיגיטלי

שיווק דיגיטלי בשנת 2020 הוא אפיק נהדר לעסקים שרוצים לקבל זרם קבוע של לקוחות חדשים ממגוון פלטפורמות ובתקציבים שפויים לחלוטין. בכתבה הזו נסקור את הפלטפורמות המובילות והמומלצות ביותר לבעלי עסקים שרוצים לגדול ולצמוח באמצעות שיווק דיגיטלי חכם.

מנועי חיפוש

מנועי חיפוש הם מקום נהדר לשווק ולפרסם את העסק שלכם. גוגל לדוגמא היא מנוע חיפוש פופולארי במיוחד ורק בישראל למעלה מ-95% מהצרכנים מחפשים בגוגל באופן אקטיבי מוצרים ושירותים שונים.

בגוגל ניתן לפרסם ולקדם את עצמכם בשתי דרכים עיקריות, קידום אורגני וקידום ממומן.

קידום אורגני בגוגל

בשיטה הזו אנו רוצים להגיע לעמוד הראשון בגוגל בתוצאות האורגניות בגוגל, התוצאות האלו לא עולות לנו כסף והקליקים שם הם למעשה ללא הגבלה. כדי להגיע לתוצאות הראשונות בקידום האורגני אנו נדרשים לתהליכי אופטימיזציה, יצירת פרופיל קישורים, תוכן מעניין באתר ועוד.

קידום ממומן בגוגל

כדי לקדם בצורה ממומנת בגוגל, כל מה שצריך לעשות הוא פשוט להקים קמפיין ברשת החיפוש של גוגל באמצעות מערכת גוגל ADS. קמפיין שכזה מתומחר לפי מודל שנקרא PPC – תשלום לפי הקלקה. היתרון המשמעותי של קידום ממומן על פני קידום אורגני הוא מהירות ההקמה של הקמפיין הממומן לעומת החודשים הרבים שלוקח לקדם אתר בצורה אורגנית.

רשתות חברתיות

רשתות חברתיות הן מקום מצוין לשווק את העסק שלכם ללקוחות שנמצאים באותן רשתות כמו פייסבוק ואינסטגרם וגולשים שם להנאתם. הרעיון בפרסום ברשתות חברתיות הוא די פשוט, אנחנו משלמים כסף לפלטפורמות השונות כמו פייסבוק לדוגמא ובתמורה לכך אנו מקבלים חשיפות ממוקדות לפי פילוחים שקיימים במערכת המידע של פייסבוק.

ככל שהמידע שקיים באותה רשת חברתית הוא מדויק יותר, כך קל יותר להגיע ללקוחות המדויקים שלנו ולהציע להם הצעות שיווקיות כאלו ואחרות.

לסיכום

ישנן המון פלטפורמות מומלצות לקידום העסק שלכם במישור הדיגיטלי. הפלטפורמות המובילות בעולם הן פייסבוק וגוגל כאשר כל אחת מהן מותאמת לסוג אחר של קמפיינים. בעוד שבגוגל אנו משווקים את השירותים שלנו ללקוחות חמים שמחפשים ממש עכשיו את ביטויי המפתח שלנו, בפייסבוק אנו מנסים למצוא את קהל היעד שלנו על בסיס ההתנהגות ותחומי העניין שלו.

בכל דרך ופלטפורמה שלא תבחרו, חשוב לעבוד עם אנשי מקצוע איכותיים ומקצועיים שיוכלו לתת לכם את התוצאה הטובה ביותר.

למאמרים נוספים היכנסו לאתר של יוסי לוי

שתפו פוסט זה
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים
חידוש הבית לקראת הפסח

עם בוא עונת ההתחדשות, בתי אב רבים בישראל מתחילים במסורת של ניקיון ורענון בתיהם לקראת חג הפסח. תקופה זו אינה עוסקת רק בסדר פיזי אלא גם מסמלת ניקיון רוחני עמוק יותר, שיוצר מקום להתחלות חדשות. מאמר זה נועד להדריך אתכם במסע ההתחדשות הזה. קראו

גיוס עובדים
בלוג
כיצד ניתן לייעל את תהליך הגיוס שלך?

בסביבת העסקים המהירה של ימינו, גיוס העובד הנכון חיוני יותר מתמיד. הוא לא רק תורם לצרכים המיידיים של העסק שלך, אלא גם ממלא תפקיד משמעותי בהצלחתו לטווח הארוך. 

ביטוח
בלוג
מדוע ביטוח אחריות מקצועית הוא ההשקעה החשובה ביותר לעסק שלך

תארו לעצמכם שאתם עובדים ללא לאות כדי לבנות את עסק החלומות שלכם, רק כדי שהוא יהיה מאוים על ידי תביעה משפטית בלתי צפויה. עצם המחשבה מעבירה צמרמורת בעמוד השדרה של כל בעל עסק. בחברה המשפטית של ימינו, הגנה על העסק שהרווחת בעמל רב מפני פגיעויות משפטיות ופיננסיות אינה רק אופציה; זה הכרח. זה המקום שבו ביטוח אחריות מקצועית הופך לא רק לרשת ביטחון אלא אבן פינה ליציבות וצמיחה של העסק שלך.

שיפור עיצוב הבית עם תריסים מושלמים

מדריך זה נועד לנווט אתכם בתהליך בחירת התריסים המושלמים לביתכם, תוך הדגשת תפקידם בעיצוב הבית, היתרונות המעשיים שלהם וכיצד ניתן ליצור הרמוניה בינם לבין סגנון העיצוב הכללי של ביתכם. בואו נצלול פנימה ונראה כיצד תריסים יכולים להפוך את ביתכם למרחב יפה יותר, יעיל ונוח יותר למגורים.

בלוג
מכירת רכב ישן לפירוק- איך עושים את זה הכי מהר?

תעשיית הרכב הולכת ומתפתחת ללא הרף. למרות זאת, עדיין ניתן למצוא לא מעט אנשים אשר מחזיקים רכבים ישנים או פגומים ותוהים מה כדאי להם לעשות איתם שהרי למכור אותם, זה כבר די חסר סיכוי. חשוב לדעת כי מכירת רכב לפירוק מהווה אופציה טובה ביותר לכל אדם שיש לו רכב פגום או ישן שאין לו מה לעשות בו. אם אתם שואלים את עצמכם למה כדאי לכם למכור את הרכב הישן שלכם לפירוק או כיצד תעשו את זה בצורה הכי מהירה ויעילה, הנה מדריך שיעשה לכם סדר בעניינים.