השקעה בצילום אומנותי לברית כדאית עד מאוד

נגיף הקורונה שינה את אורך חיינו מקצה לקצה בשלל מובנים שונים. נאלצנו להסתגל לשינויים גדולים ולהתחשב במגבלות ובהנחיות חדשות שקובעים את סדר חיינו. בתוך השינויים האלה יש דבר אחד שכמעט ונשאר שלם ויציב – אירועים.

לא משנה איזה אירוע תעשו

אירועים תמיד היו ותמיד יהיו, התרבות הישראלית אינה יכולה ומוכנה לוותר עליהם ומתוך ההגבלות נולדו הפקות אירועים אשר מסוגלות להתמודד עם ההנחיות החדשות. כיום אירועים הם קטנים ומצומצמים יותר מבחינת האנשים המוזמנים אליהם, אך ההשקעה בהם הולכת וגדלה. דבר זה הגיוני כי מאחר ואומנם התפשרתם על רשימת המוזמנים, אך הינכם עדיין מעוניינים באירוע מושקע ומפואר שייזכר כנקודת אור בתקופה המבלבלת הזו.

אחד האירועים הנפוצים יותר הוא אירועי ברית אשר הינו אירוע שבמהותו צריך להיות קטן ומצומצם, משפחה וחברים הבאים לחגוג את הולדת התינוק החדש. לכן מאחר ואירוע זה הוא קטן מבסיסו אנשים רבים מרשים לעצמם לקחת את המקום ולהשקיע, ההשקעה מתייחסת לדברים כמו קייטרינג משובח ואולם מפואר, ועד לצלמים מקצועים עם שלל פלטפורמות שונות לתיעוד האירוע.

 

במאמר זה נדבר על למה כן להשקיע ולקחת צלם אמנותי לברית והיתרונות הרבים שמפיקים מכך בכדי שהאירוע שלכם ייזכר כנהדר ומפואר.

קודם כל, מהו צילום אמנותי? זהו צילום אשר מבוסס על שלושה סגנונות צילום שונים.

הסגנון הראשון מתייחס לזוויות, הדרך שבה הצלם מחפש מיקומים ודרכים לאו דווקא סטנדרטיות בכדי לתעד ולתפוס את הרגע בעדשת המצלמה. סגנון זה מתרכז בעיקר בנקודות מבט שונות ודרכים מיוחדות לתעד בהן את הרגע.

הסגנון השני הוא צילום לא מתוכנן, ספונטני. תפיסת רגעים כמו שהם בחיים האמיתיים ללא בימוי או ידיעה מראש בכדי לתת תחושה אותנטית ומיוחדת. הצילום הספונטני ידוע גם כאחד מהסגנונות המחמיאים ביותר, ואנו יכולים להיתקל בו בחיי היום יום שלנו כאשר חברה או חבר מבקשים מאיתנו "צלם אותי כאילו אני לא מסתכלת" ומפנים את המבט הצידה. אז דמיינו לעצמכם איך צילומים כאלו יכולים להיראות עם מצלמה מקצועית?

הסגנון השלישי הוא צילום תיעודי ופשוט. זהו צילום שהוא כן מבוים, שהוא מאוד בנאלי וסטנדרטי. אך למרות זאת גם איתו יכולות לצאת תמונות מאוד יפות שישארו למזכרות.

שלושת הסגנון האלו מרכיבים את המושג צילום אמנותי, כמובן כל אחד במידה אחד עם השני בלי לתת לסגנון אחד להשתלט על האחר. מטרת הצילום האמנותי היא פשוטה, לתפוס את היופי באירוע. הצלמים משתדלים לתפוס את הרגעים היפים, הזוויות המיוחדות ואת האנשים בשיא הטבעיות שלהם.

כשאתם משקיעים באירוע מבחינת מקום ותפאורה וקייטרינג ושלל תוספות שונות, תרצו לחזור לזה בעתיד ולבחון את ההשקעה שלכם מחדש, להתלהב ממנה ומהאירוע היפהפה שהפקתם. לכן אנו תמיד ממליצים לקחת צלם מקצועי ואמנותי לברית שידע להבליט ולייפות אפילו עוד יותר את ההשקעה שלכם.

 הסקר שעשינו בקרב אירועי בריתות

לפני כמה שנים טרנד הצילום האמנותי לא היה מבוקש או ידוע כל כך בקרב מפיקי האירועים, אירועים קטנים היו מצטלמים באופן בנאלי ופשוט והתמונות היו הולכות לאלבום המשפחתי ודי נשכחות. חקרנו בקרב אנשים אקראיים אם הם היו רוצים להעלות תמונות מאירועי ברית לרשתות החברתיות, שמונים אחוז מהאנשים ענו בלא, מהסיבה הפשוט שאירוע ברית הוא קטן ואינטימי ולא דבר מיוחד כל כך או מפואר ולכן גם הטרחה של לבחור מקבץ תמונות ולעלות לפייסבוק או לאינסטגרם לא שווה את זה.

למרות זאת, החלטנו לנסות ולהכניס את הצילום האמנותי לאירועים מסוג זה, כאשר התמונות הצטלמו באופן שונה ואחר מתצלומים בנאליים של "עמדו וחייכו למצלמה" התוצאות יצאו שונות, יצאו שוות לפרסום ושיתוף. לאחר ששאלנו בקרב לקוחותינו אם הם היו רוצים לשתף את התמונות האלה לרשתות החברתיות, שמונים אחוז מהם – מהפך לגמרי – נענו שוודאי, התמונות שלהם יצאו יפהפיות והם רוצים לשתף אותם ולפרסם אותם.

מכאן בעצם הבנו שגם אם לוקחים אירוע פשוט וקטן כמו ברית ומכניסים אליו את הצילום האמנותי, התוצאות יוצאות ברמה גבוהה אפילו כמו צילומי חתונה, שהם מראש צילומים מושקעים ומפוארים, ורוב האנשים רוצים לשתף אותם ולהתגאות בהם.

 מחיר

מבחינת המחיר, ההבדל בין צילום אמנותי לצילום תיעודי פשוט הוא קטן ופעוט לעומת התוצאות המתקבלות. עבור צילום תיעודי צלם ידרוש מכם בסביבות ה1,100 שקלים ותקבלו תמונות פשוטות וחסרות ייחוד או ניצוץ מסוים, תמונות שהן נטו יהיו על מנת לסמן וי שתיעדתם את האירוע ולא יותר מזה. אך, עם תוספת של בין 500 ל600 שקלים עבור צילום אמנותי, תקבלו מזכרות מהממות שתתגאו לפרסם ולשתף עם כל העולם, תמונות שיישארו איתכם למשך דורות ותוכלו תמיד לחזור אליהם, להתרגש ולהתלהב מהיופי והרגש שנתפסו בתמונות האלה.

המרכז לצילום אומנותי בהנהלת סטאס מוזיקוב

אצלנו במרכז לצילום אמנותי שמים דגש על היופי והייחודיות בכל אירוע. אנחנו מבינים כמה חשוב התיעוד הנכון והמרגש, זה שמבליט את היופי והרגשות בכל רגע במהלך האירוע.

לכן, יצאנו במבצע שכאשר מזמינים חבילת צילום אמנותי שכוללת צילום סטילס וקליפ וידאו, מקבלים במתנה מצגת מושקעת מתמונות שאתם שולחים לנו. כל מה שאתם צריכים לעשות הוא לשלוח לנו את החומרים והתמונות שתרצו שנשים במצגת, ואנחנו נדאג לערוך אותה תוך 48 שעות מרגע השליחה, בכדי שתהיה מוכנה וברמה גבוהה בשביל שתקרינו אותה באירוע שלכם.

חוץ מהחבילה הזו יש לנו עוד חבילות רבות לצילום אירועים אמנותי הכולל מגנטים, בלוקי עץ, תיעוד בוידאו ובסטילס, והכל למענכם ולמען האירוע שלכם.

קרדיט תמונה: freepik
שתפו פוסט זה
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים
חידוש הבית לקראת הפסח

עם בוא עונת ההתחדשות, בתי אב רבים בישראל מתחילים במסורת של ניקיון ורענון בתיהם לקראת חג הפסח. תקופה זו אינה עוסקת רק בסדר פיזי אלא גם מסמלת ניקיון רוחני עמוק יותר, שיוצר מקום להתחלות חדשות. מאמר זה נועד להדריך אתכם במסע ההתחדשות הזה. קראו

גיוס עובדים
בלוג
כיצד ניתן לייעל את תהליך הגיוס שלך?

בסביבת העסקים המהירה של ימינו, גיוס העובד הנכון חיוני יותר מתמיד. הוא לא רק תורם לצרכים המיידיים של העסק שלך, אלא גם ממלא תפקיד משמעותי בהצלחתו לטווח הארוך. 

ביטוח
בלוג
מדוע ביטוח אחריות מקצועית הוא ההשקעה החשובה ביותר לעסק שלך

תארו לעצמכם שאתם עובדים ללא לאות כדי לבנות את עסק החלומות שלכם, רק כדי שהוא יהיה מאוים על ידי תביעה משפטית בלתי צפויה. עצם המחשבה מעבירה צמרמורת בעמוד השדרה של כל בעל עסק. בחברה המשפטית של ימינו, הגנה על העסק שהרווחת בעמל רב מפני פגיעויות משפטיות ופיננסיות אינה רק אופציה; זה הכרח. זה המקום שבו ביטוח אחריות מקצועית הופך לא רק לרשת ביטחון אלא אבן פינה ליציבות וצמיחה של העסק שלך.

שיפור עיצוב הבית עם תריסים מושלמים

מדריך זה נועד לנווט אתכם בתהליך בחירת התריסים המושלמים לביתכם, תוך הדגשת תפקידם בעיצוב הבית, היתרונות המעשיים שלהם וכיצד ניתן ליצור הרמוניה בינם לבין סגנון העיצוב הכללי של ביתכם. בואו נצלול פנימה ונראה כיצד תריסים יכולים להפוך את ביתכם למרחב יפה יותר, יעיל ונוח יותר למגורים.

בלוג
מכירת רכב ישן לפירוק- איך עושים את זה הכי מהר?

תעשיית הרכב הולכת ומתפתחת ללא הרף. למרות זאת, עדיין ניתן למצוא לא מעט אנשים אשר מחזיקים רכבים ישנים או פגומים ותוהים מה כדאי להם לעשות איתם שהרי למכור אותם, זה כבר די חסר סיכוי. חשוב לדעת כי מכירת רכב לפירוק מהווה אופציה טובה ביותר לכל אדם שיש לו רכב פגום או ישן שאין לו מה לעשות בו. אם אתם שואלים את עצמכם למה כדאי לכם למכור את הרכב הישן שלכם לפירוק או כיצד תעשו את זה בצורה הכי מהירה ויעילה, הנה מדריך שיעשה לכם סדר בעניינים.