וזאת לתעודה: הכל על הוצאת תעודת קבלן רשום

החלטתם להוציא תעודת קבלן רשום? הגעתם למקום הנכון. במאמר הבא נסביר מה זה תעודת קבלן רשום, מה החשיבות שלה וגם, באילו תנאים תצטרכו לעמוד? כל התשובות לפניכם.

מה זה תעודת קבלן רשום?

תעודת קבלן רשום היא תעודה אותה מקבל הקבלן לאחר שנרשם בפנקס הקבלנים אצל רשם הקבלנים. תעודה זו תהווה למעשה רישיון דו שנתי, כאשר על הקבלן לחדש את הרישיון לאחר בתום תקופה של שנתיים, וזאת לאחר שנבחן על התחומי הסיווג בהם הוא עוסק.

למעשה, רישום בפנקס הקבלנים יהווה עבור קבלנים רבים את כרטיס הכניסה לעבר קריירה עשירה יותר, גם בכסף, גם בתוכן וגם באתגרים הצפויים.

אם עד קבלת התעודה הקבלן יכול היה לקחת עבודות בהיקף של עד 43,000 ₪, תעודה זו מקנה לו את האופציה לקחת פרויקטים בהיקפים כספיים גדולים הרבה יותר.

מה חשיבות התעודה?

בסופו של דבר, קבלן ללא תעודת קבלן רשום לא יוכל לעסוק בתחומים הדורשים ידע מקצועי. בעיני קבלנים רבים, תעודת קבלן רשום מהווה את האופציה הטובה ביותר להתקדם ולהתעסק בתחומים שמכניסים המון כסף.

בשורה התחתונה – עד לקבלת התעודה קבלן יכול לעסוק בפרויקטים בהיקף של עד 43,000 ₪. קבלן בעל תעודה יכול לעסוק בפרויקטים בהיקפים כספיים גדולים הרבה יותר.

בנוסף, לתעודה זו יש משמעות מקצועית מכרעת, שכן בדרך כלל לקוחות יעדיפו להזמין קבלן שמחזיק בתעודה המעידה על כך שהוא מקצועי, איכותי ושאפשר לסמוך עליו. בעידן בו התעודה החתומה היא ההוכחה לכך שאפשר לסמוך עליך, יש לצעד הזה חשיבות מכרעת.

כל התנאים להוצאת תעודת קבלן רשום

קבלן שירצה להוציא תעודת קבלן רשום יצטרך לעמוד במספר תנאים על מנת להיות רשום בפנקס הקבלנים.

על הקבלן להיות בעל ניסיון מוכח בתחום וכן לספק תעודות המעידות על השכלתו בתחום. כמו כן, עליו להיות בעל התמחות בתחום הראשי או המשני שבו הוא מעוניין לעסוק.

בנוסף, הוא צריך לעבור קורס שבסופו יבצע בחינה מקצועית שתהווה גושפנקה להצלחה בקורס. מדובר במחנים שמתבצעים מטעם משרד התמ"ת, שהוא בעצמו מכשיר ארגונים שונים, כמו מכללות לדוגמה, לטובת העברת הקורסים השונים.

כל בעל מקצוע שרוצה להוציא תעודת קבלן רשום צריך להציג תעודת יושר חתומה, המעידה על כך שאין לו עבר פלילי. כמו כן, הוא חייב להיות עוסק מורשה כמובן.

למה כדאי לפנות לחברה לרישום קבלנים?

אם החלטת להוציא תעודת קבלן רשום, חשוב שתדע שאתה לא צריך להתעסק עם הבירוקרטיה המעיקה בעצמך ותוכל לפנות לחברת רישום קבלנים שתבצע את כל העבודה השחורה עבורך.

מה זה אומר בפועל? החברה תוכל להבין ביחד איתך באיזה ענף קבלני תרצה להיות רשום, להפיק עבורך את כל המסמכים הנדרשים, להגישם בצורה מסודרת לרשם הקבלנים וכמובן להיות עם היד על הדופק ולבדוק כל הזמן באיזה סטטוס עומדת הבקשה שלך.

למידע נוסף הכנסו לאתר – http://hatikva.org.il/

 

צילום:freepik
שתפו פוסט זה
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email