חלק זה יפרט את השלבים הדרושים למכירה בטלפון

שיחת טלפון מוצלחת היא הכל על המתקשר. זה לא קשור לאדם בצד השני של הקו. המתקשר צריך לוודא שהוא בטוח בעצמו ונשמע כאילו הוא יודע על מה הוא מדבר.

חשוב שיהיה לך תסריט לשיחה שלך, כדי שתוכל להישאר על המסלול ולדעת מה לומר הלאה. אבל אל תקראו את זה מילה במילה אחרת תישמע רובוטית וחסרת עניין במה שאתה אומר.

הצעד הראשון למכירה בטלפון הוא להשיג את הלקוח הפוטנציאלי בטלפון. ניתן לעשות זאת על ידי מעקב במייל או על ידי ביצוע שיחה קרה. ברגע שיש לך את הלקוח הפוטנציאלי בטלפון, חשוב שיהיה לך תסריט הכולל את כל הנקודות והיתרונות העיקריים שלך. התסריט צריך להיות קצר ותמציתי כך שתוכל לקרוא אותו בקלות מתוך ההערות שלך או מתוך פיסת נייר.

חלק זה ילמד אותך כיצד למכור בטלפון. תלמדו את היסודות של שיחת מכירה, מה לעשות כשלא יודעים מה להגיד ואיך לטפל בהתנגדויות. הוא גם מספק סקירה כללית של ההתנגדויות הנפוצות ביותר וכיצד להתגבר עליהן.

1) מהי שיחת מכירה?

שיחת מכירה היא שיחת טלפון בין שני אנשים המשמשת למטרות מכירה. הם עשויים להיות במקומות שונים או באותו מיקום, אבל זה לא משנה כי שניהם בטלפון בבת אחת.

2) מה עלי לעשות במהלך השיחה?

אתה תמיד צריך להישאר חיובי וידידותי במהלך השיחות שלך, כך שהלקוח שלך ירגיש שהוא מדבר עם חבר ולא שמישהו מנסה למכור להם משהו. ודא שאתה כן

הרבה אנשים מעוניינים ללמוד איך למכור בטלפון. עם זאת, ייתכן שהם לא יודעים מאיפה להתחיל. להלן מדריך כיצד למכור בטלפון שיעזור לך להתחיל.

1. פתחו את המטרה שלכם

2. חקור את הלקוח הפוטנציאלי שלך

3. דע מה אתה מוכר

4. היו מוכנים להתנגדויות

5. היו מודעים למגבלות הזמן

בחלק זה, נחקור את הדרכים שבהן אתה יכול למכור בטלפון.

חשוב שיהיה קול טלפון טוב ויכול לדבר בצורה ברורה. אתה אמור גם להיות מסוגל לעמוד בקצב הדיבור של הלקוח שלך ולשמור על טון אופטימי.

דרך מצוינת עבורך למכור בטלפון היא לשאול שאלות על הצרכים שלהם ולהציע פתרונות המתאימים לצרכים שלהם. אתה גם אמור להיות מסוגל לבקש את המכירה בכל שלב של השיחה.

הטלפון הוא מכשיר התקשורת האישי והאינטימי ביותר. זהו המדיום היחיד שניתן להשתמש בו כדי לתקשר עם מישהו מכל העולם.

כשמדובר במכירה בטלפון, עליך לזכור את שלושת הדברים הבאים:

1. משכו את תשומת לבם

2. צור דחיפות

3. לגרום להם להרגיש שיש להם ברירה

אומנות המכירה בטלפון היא מיומנות חיונית לאנשי מכירות. במאמר זה, נבדוק כיצד למכור בטלפון וכיצד תוכל להשתמש בכמה טכניקות פשוטות כדי להפוך את השיחה שלך למוצלחת יותר.

שלב 1: היו מוכנים

לפני שאתה מתקשר, ודא שיש לך את כל המידע שאתה צריך לגבי החשבון של הלקוח הפוטנציאלי שלך, כולל פרטי הקשר שלו ומה שהם קנו בעבר. כדאי שתהיה לך גם רשימה של שאלות שיעזרו לחשוף את הצרכים ואת נקודות הכאב שלהם.

שלב 2: היו מנומסים ומקצועיים

אל תשכח להיות מנומס ומקצועי כשאתה מתקשר. זה כולל עמידה בזמנים, שמירה על שיחות קצרות, הימנעות ממילות סלנג או קללה, וכיבוד זמנו של הלקוח הפוטנציאלי בכך שלא תנצל יותר מדי

אומנות המכירה בטלפון היא מיומנות שנדרשת לא רק על ידי אנשי מכירות אלא גם על ידי סוכני שירות לקוחות.

בחלק זה, נדון כיצד למכור בטלפון כדי לעזור לך להתקדם בעבודה שלך או אפילו אם אתה מחפש עבודה.

הטלפון הוא אחד הכלים החשובים ביותר למכירת המוצרים שלך. עם זאת, זה גם אחד הקשים ביותר לשליטה.

אם אתה איש מכירות וצריך למכור משהו בטלפון, הנה כמה טיפים כיצד לעשות זאת:

– היה בטוח במוצר או בשירות שלך.

– הקשב היטב למה שהלקוח שלך צריך ורוצה.

– תן להם את כל המידע שהם צריכים כדי לקבל החלטה.

– היו גמישים עם אפשרויות התמחור והתשלום.

– שאלו שאלות לגבי הצרכים והדאגות שלהם.

– המשך איתם לאחר שהם ביצעו רכישה או דחו הצעה

שתפו פוסט זה
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים
Uncategorized
מתכונים לתוספות לארוחה

מתכונים לתוספות לארוחהאז הכנתם בשר, עוף או דג, בטעם האהוב עליכם, במתכון מוצלח שמצאתם בבלוג פודיק או שאולי פשוט זכרתם בכלל מהבית של אמא, אבל כעת מתעוררת שאלת השאלות: מה לשים ליד? מה מתאים לאכול עם זה? אתמול הכנתם תפוחי אדמה, שלשום הכנתם אורז, מה היום? חשוב מאד לגוון בתוספות לארוחה, בשביל הילדים וגם בשביל המבוגרים, ובשביל זה בדיוק הכינו עבורכם בבלוג פודיק של שחר חן מגוון ענק של מתכונים לתוספות לארוחה, תוכלו למצוא מתכונים עשירים ופשוטים, מהירים ומורכבים יותר, ממגוון ענק של טעמים ומטבחים שונים מכל העולם, חמים וקרים, חריפים או מתוקים, ובקיצור- אפשר להכין כל יום משהו אחר.

Uncategorized
באילו מקרים נזמין מנעולן בקרית אונו?

ישנם לא מעט אמצעי אבטחה שיכולים לעזור לנו לשמור ולהגן על הבית או על העסק שלנו. ככל שהמבנה הוא משמעותי יותר והתכולה שלו יקרה יותר, כך אנחנו נהיה מוכנים להשקיע יותר זמן וכסף בבחירת מערכת אבטחה רלוונטית עבורנו. במקרים רבים זה יהיה תנאי של חברות הביטוח אצלן נרצה לבטח את המבנה ואת התכולה.

Uncategorized
מדריך מקיף לבניית מדפים למחסן

למדפים תפקיד מכריע במקסום שטח האחסון וקידום ארגון יעיל במחסנים. על ידי בניית מדפים יציבים ופונקציונליים, אתה יכול לשפר את הפרודוקטיביות, לייעל את ניצול השטח ולהקל על גישה נוחה לסחורות. במדריך המקיף הזה נלווה אתכם בתהליך שלב אחר שלב של בניית מדפים למחסן.

Uncategorized
איך לצלם סרטון טיקטוק?

חדשים בטיקטוק ורוצים להתחיל פרסום בטיקטוק או לייצר תוכן על מנת לייצר עוקבים בצורה ארגונית הנה סדר הפעולות הנכון ליצירת סרטון טיקטוק: