טיפול במחלות כרוניות בהתאמה אישית – למה זה כדאי?

בריאות שלנו הוא הדבר המאפשר לנו לחיות ולהנות מהחיים. זה מתחיל מהרגע שבו אנחנו נולדים וזה נמשך לאורך כל החיים, כך שברור למה הוא הדבר החשוב בחיינו. מה עושים במצב כאשר חולים במחלה כרונית? והאם צריך להשלים עם הדברים כפי שהם? האם יש סיבות מיוחדות שבגללן אנשים מסוימים סובלים ממחלות כרוניות ואילו אנשים אחרים כלל לא יודעים במה דברים אמורים? האמת היא, שהיום מחלות כרוניות מאוד נפוצות ויכולות להיות להם סיבות רבות. למשל: משקל אורך חיים לא נכון, תזונה לא מתאימה, עודפים וחסרים כלשהם בגוף, מצב אברים ו/או מערכות הגוף לקויים ועוד. מה שמשותף לכל המקרים הללו, הוא הרצון להבריא ולהתפטר ממגבלות החיים, ולכן חשוב להכיר את האפשרות של טיפול במחלות כרוניות בהתאמה אישית. למעשה, אם גם אתם מוגדרים כחולים במחלה כרונית כלשהי, לא כדאי שתדחו את הטיפול בעניין. רצוי מאוד להתחיל לבדוק עוד היום את האפשרות של טיפול במחלות כרוניות בהתאמה אישית, כי אם זה עזר לאנשים אחרים, למה שזה לא ישפר את המצב גם אצלכם?

מהם היתרונות של טיפול במחלות כרוניות בהתאמה אישית?

זה נכון שכאשר מדברים על מחלות כרוניות מדברים על מגוון מאוד רחב של אפשרויות, אך כאשר אנחנו בודקים את הדברים לעומק, אנחנו מגלים שלא כל האופציות באמת מספיק טובות. כלומר, חולים עם מחלות כרוניות בדרך כלל נמצאים במעקב של רופא מומחה ומקבלים טיפול תרופתי תומך ומוריד תופעות מסוימות. אך במקרה כזה, לא תהיה שום טיפול בסיבות שגרמו למצב הבריאותי האישי שלכם. לכל אחד מאתנו יש אורך חיים והרגלי תזונה משלו. לכן יש חשיבות אדירה בטיפול במחלות כרוניות בהתאמה אישית, כי למעשה, כאשר המלצות הטיפול מותאמות אישית לכל אחד, התוצאה באמת טובה. חשוב להבין שכל אחד מאיתנו הוא שונה, הוא ייחודי בין אם אנחנו מוגדרים כחולים באותה מחלה כרונית כלשהי. כך תוכלו להיות בטוחים שכבר מהרגעים הראשונים שבהם תקבלו טיפול במחלה כרונית שלכם, התוצאה תהיה נהדרת והשיפור יורגש.

אצל מי כדאי לעבור טיפול במחלות כרוניות?

אם חשבתם שתעשו חיפוש אונליין ותמצאו מטפל/ת המתמחה בטיפול במחלות כרוניות, דעו שאתם טועים. למעשה, היום שוק של רפואה אלטרנטיבית הוא רווי ורוב המטפלים מועסקים בלשרוד ומכריזים שמצליחים בריפוי כל הבעיות. לכן חשוב לעצור ולבדוק במי אתם באמת בוחרים. למשל, למטפל יש הסמכה וניסיון מספיקים לטיפול במחלות כרוניות? והאם מטפל משתמש במכשור ממוחשב המאפשר לו למצוא ולהגדיר במדויק מצב ותפקוד של אברים ומערכות הגוף שלכם במבט אלטרנטיבי? האם בטיפול אתם תקבלו התאמת מוצרי אוכל ו/או תוספי מזון ממוחשבת באופן אובייקטיבי או על סמך תחושות בטן? עוד נתון שכדאי שתיקחו לתשומת לבכם כאשר אתם חושבים על טיפול במחלות כרוניות, זה המחיר. האם ידעתם שיש מקומות שבהם המחירים עלולים להיות מאוד גבוהים? מצד שני, לא תמיד זה חייב להיות המצב. יתרה מכך, לא תמיד אם נשלם יותר זה אומר שהטיפול יהיה יותר יעיל. שימו לב אפילו לשאלה האם אתם יכולים לפנות עם שאלות אחרי הפגישה או לא, כי לא תמיד אפילו מטפלים שגובים מחירים מאוד גבוהים מוכנים להשקיע זמן שאחרי המפגש. טיפול במחלות כרוניות יכול לשפר בצורה משמעותית ביותר מצב בריאותכם. לפעמים בלי שתשימו לב, הבריאות משתקמת ומתחזקת, כך שאין ספק שגם במובן הזה זו בחירה כדאית. גם אצלכם זו יכולה להיות בחירה שלא תצטערו עליה.

 

 

 

PEXELS
שתפו פוסט זה
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים
חידוש הבית לקראת הפסח

עם בוא עונת ההתחדשות, בתי אב רבים בישראל מתחילים במסורת של ניקיון ורענון בתיהם לקראת חג הפסח. תקופה זו אינה עוסקת רק בסדר פיזי אלא גם מסמלת ניקיון רוחני עמוק יותר, שיוצר מקום להתחלות חדשות. מאמר זה נועד להדריך אתכם במסע ההתחדשות הזה. קראו

גיוס עובדים
בלוג
כיצד ניתן לייעל את תהליך הגיוס שלך?

בסביבת העסקים המהירה של ימינו, גיוס העובד הנכון חיוני יותר מתמיד. הוא לא רק תורם לצרכים המיידיים של העסק שלך, אלא גם ממלא תפקיד משמעותי בהצלחתו לטווח הארוך. 

ביטוח
בלוג
מדוע ביטוח אחריות מקצועית הוא ההשקעה החשובה ביותר לעסק שלך

תארו לעצמכם שאתם עובדים ללא לאות כדי לבנות את עסק החלומות שלכם, רק כדי שהוא יהיה מאוים על ידי תביעה משפטית בלתי צפויה. עצם המחשבה מעבירה צמרמורת בעמוד השדרה של כל בעל עסק. בחברה המשפטית של ימינו, הגנה על העסק שהרווחת בעמל רב מפני פגיעויות משפטיות ופיננסיות אינה רק אופציה; זה הכרח. זה המקום שבו ביטוח אחריות מקצועית הופך לא רק לרשת ביטחון אלא אבן פינה ליציבות וצמיחה של העסק שלך.

שיפור עיצוב הבית עם תריסים מושלמים

מדריך זה נועד לנווט אתכם בתהליך בחירת התריסים המושלמים לביתכם, תוך הדגשת תפקידם בעיצוב הבית, היתרונות המעשיים שלהם וכיצד ניתן ליצור הרמוניה בינם לבין סגנון העיצוב הכללי של ביתכם. בואו נצלול פנימה ונראה כיצד תריסים יכולים להפוך את ביתכם למרחב יפה יותר, יעיל ונוח יותר למגורים.

בלוג
מכירת רכב ישן לפירוק- איך עושים את זה הכי מהר?

תעשיית הרכב הולכת ומתפתחת ללא הרף. למרות זאת, עדיין ניתן למצוא לא מעט אנשים אשר מחזיקים רכבים ישנים או פגומים ותוהים מה כדאי להם לעשות איתם שהרי למכור אותם, זה כבר די חסר סיכוי. חשוב לדעת כי מכירת רכב לפירוק מהווה אופציה טובה ביותר לכל אדם שיש לו רכב פגום או ישן שאין לו מה לעשות בו. אם אתם שואלים את עצמכם למה כדאי לכם למכור את הרכב הישן שלכם לפירוק או כיצד תעשו את זה בצורה הכי מהירה ויעילה, הנה מדריך שיעשה לכם סדר בעניינים.