טרקטורונים ממונעים – איך רוכשים בצורה נכונה וכיצד זה יכול לעזור לילד שלנו

כשאנו חושבים על הילדות שלנו, לפני עשרים-שלושים שנה או יותר, אז אנחנו שמים לב להרבה מאוד הבדלים, בין מה שאנחנו חווינו לבין מה שהילדים שלנו חווים. עולם הילדות שלנו היה שונה בתכלית מהעולם שלהם.

אחת הדוגמאות הטובות לכך היא, כשאנחנו היינו ילדים אזי שהיינו יכולים להשתמש בעיקר באופניים, קורקינט, סקטים או סקייטבורד בשביל להתנייד ולהגיע ממקום למקום או להשתעשע בפארק. ילדים בימינו, לעומת זאת, נהנים מהרבה יותר כלים והם גם הרבה יותר משוכללים ומיוחדים ממה שעמד לרשותנו.

אחת הדוגמאות לכך הם טרקטורונים ממונעים. מדובר על דגם המזכיר את הכלי אשר משרת בני נוער ואנשים מבוגרים, לפחות במראה שלו ומעצם זה שהוא ממונע. כמובן שאין הוא דומה לכלי האמיתי מבחינת יכולות, מהירויות ומבחינת מאפיינים אחרים. הכלי נראה דומה לטרקטורון רגיל, כאשר הילד יכול לשבת ולהניע אותו, כשהמטרה היא שהוא יחווה את חווית הנהיגה באופן המתאים לגילו ולמבנה הגוף שלו, וכמובן בצורה הבטוחה ביותר.

 

איפה אפשר להשתמש בכלי וכיצד משתמשים בו?

טרקטורונים ממונעים לילדים יכולים להתאים לשימוש בתנאי שטח מסוימים. בניגוד לטרקטורונים רגילים אשר מתאימים לנהיגה בשטח, למשל, ביערות, דיונות, חופים, כבישים וכדומה, הרי שטרקטורון ממונע לילדים מתאים לשימוש בפארקים, שבילים המיועדים לרכיבה על אופניים, בגנים ציבוריים ובמקומות אחרים בהם ילדים יכולים לנסוע בבטחה, לצד ההורים או בגיל מתקדם יותר, עם חברים.

חשוב לומר, מדובר על כלי שהוא בסך הכל מאוד בטוח לשימוש. הוא לא מגיע למהירויות גבוהות, הוא לא כולל אלמנטים שיכולים לסכן את הילד, יש לו מושב נוח ובטוח לשימוש, ידית אחיזה נוחה, ומאוד פשוט לתפעל אותו. הוא לא כולל פונקציות שיש בטרקטורון רגיל. יחד עם זאת, מאחר ומדובר בילדים קטנים, אז חשוב מאוד שיהיה איתם אדם מבוגר אשר ישגיח עליהם בעת השימוש.

כיצד טרקטורון ממונע יכול לשרת את הילד?

טרקטורונים ממונעים יכולים לשרת את הילדים שלנו בצורות שונות. ראשית, הוא מספק חווית שימוש ייחודית, שונה מכל מה שהילדים מכירים, בין אם זה משימוש באופניים או בכלים אחרים.

שנית, הוא יכול ללמד את הילדים איך לרכב בצורה בטוחה, איך להתנהל במרחב הציבורי בצורה אחראית, ובאופן כללי השימוש בכלי יכול לעזור בכל מה שקשור להבנה טובה יותר של המרחב ושל התנועה.

על מנת שהילד יחווה את השימוש בכלי בצורה אופטימאלית, יהיה נכון לתרגל איתו את הרכיבה באזור קרוב לבית, לפני שלוקחים אותו לאזורים מרוחקים יותר.

לפני סיום נדגיש, ניתן לרכוש טרקטורונים ממונעים מדגמים שונים, בעלויות משתנות. אפשר לשלם על הכלי הן בתשלום אחד והן באמצעות הוראת קבע על פי מספר תשלומים, בהתאם לתנאי העסקה ולמה שנוח להורים בשביל לא לבצע הוצאה חד פעמית אך משמעותית.

 

קרדיט תמונה: freepik
שתפו פוסט זה
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים