כך תאחסנו בעת שיפוץ או טיסה לחו״ל

פינוי הבית – אם לשם שיפוץ, או בעקבות רילוקיישן בחו״ל או נסיעה לטיול ארוך בחו״ל – יכול להיות קשה במיוחד. אבל ישנם צעדים בהם אתם יכולים לנקוט כדי להפוך את התהליך לקצת פחות מסובך.

השכרת יחידת אחסון היא אחת האפשרויות השימושיות ביותר, המיועדות לאנשים שזקוקים למקום שבו יוכלו לאחסן בביטחה את תכולת הבית שלהם.

הנה כמה מהסיבות בגינן כדאי להשתמש בשירותי חברה להשכרת אחסון:

  • הגנה על הרכוש מפני נזק סביבתי

אם אתם בוחרים לאחסן את תכולת הבית באחד מחדרי הבית, עד לסיום השיפוץ או עד שתחזרו מחו״ל, כנראה שתדחסו את כל הדברים ותצופפו הכול בחדר אחד, עד כדי גרימת נזק. ואולי החדר לא יספיק לכול החפצים, ותצטרכו לפנות מקום גם במחסן שבחצר.

לרוע המזל, החללים האפלים, הצפופים, הקרים והלחים האלה, נמצאים בסכנה גבוהה מאוד להיווצרות נזקים מהסביבה. למשל, חפצי הערך שלכם שדאגתם לעטוף בעטיפת פצפצים, לא תספיק כדי להגן עליהם. וחשוב שאחסנו אותם במקום שהוא מוגן מפני שינויי האקלים.

ביחידות האחסון המקצועיות לא קיימת בעיה אקלימית. כל מחסן מצויד בבקרת אקלים כדי לשמור על אקלים יבש בחלל האחסון, ולמנוע כל נזק שעלול להיווצר מלחות, עיבוי או משינויי חום וקור קיצוניים.

המשמעות היא שלא תצטרכו לדאוג שמא בעיות אקלימיות יפגעו בחפצים היקרים שלכם, במיוחד אם אתם מתכננים להיעדר מהארץ למשך זמן רב, ורוצים להבטיח שכל תכולת הבית שלכם תהיה מוגנת לאורך זמן.

  • מקום רב יותר לאחסון החפצים

כשאתם שוכרים יחידת אחסון, תוכלו לבחור בגודל היחידה המתאים במיוחד לכמות החפצים והריהוט שלכם. כך תוכלו להבטיח שהחפצים יהיו מסודרים ומאורגנים להפליא, ואם תרצו לשלוף משהו מהמחסן במהלך האחסון, יהיה לכם קל מאוד להגיע לכול דבר, בלי תסכול, ובלי בלגנים מיותרים.

בנוסף, אם אתם בוחרים לאחסן חפצים שאתם לא מרבים להשתמש בהם לעתים קרובות, ובכך להקל על העומס בבית שלכם, ולהציג בפני המבקרים בית מואר ומסודר – יחידת אחסון היא אידיאלית לשם כך. למעשה, אחסון זה מאפשר לכם להמשיך להחזיק בחפצים מבלי להיפטר מהם ומבלי להצטער אחר כך, שהם כבר לא ברשותכם.

אתם יכולים לשכור יחידה שהיא בדיוק בגודל שנדרש לאחסון החפצים שלכם. פינוי למחסן של חלק מהדברים שמוסתרים בתוך הדירה שלכם וסתם תופסים מקום, יפנה מקום בבית לפריטים חשובים יותר.

פינוי זה גם נותן לכם אפשרות לארגן טוב יותר את הדברים שלכם, ולהקל עליכם למצוא כל פריט שתרצו.

  • ביטחון מובטח מפני גניבות וונדאליזם

אם תכולת הבית שלכם כוללת פריטים יקרי ערך, שאתם מאוד מודאגים לגביהם, זה רעיון נהדר לשמור אותם ביחידת אחסון שמורה ומוגנת היטב.

כל יחידת אחסון כוללת כמה שלבי הגנה, החל ממנעולים מאובטחים במחסן עצמו, ועד לטלוויזיה במעגל סגור ואבטחה מסביב לשעון, 24/7 על ידי פיקוח תמידי.

רוב יחידות האחסון נמצאות במתחמים או במתקנים מאובטחים, עם גישה מאובטחת שמעניקה לכם שקט נפשי נוסף.

  • שיקולי עלות תועלת

עם כל כך הרבה רכוש שצריך לדאוג לו, יתכן שאתם מודאגים מהעלות שכרוכה בהשכרת יחידת אחסון. אבל, היתרון העיקרי בהשכרת יחידת אחסון, הוא הגמישות של העלות.

כלומר, אתם משלמים רק עבור תקופת האחסון הדרושה לכם, ורק כל עוד אתם זקוקים לשירותי האחסון הללו.

למשל, אם אדם נמצא בתנועה רבה או מתגורר באכסניות זמניות, יהיה לו זול יותר לאחסן את הפריטים ביחידת אחסון מושכרת, מאשר להעביר את החפצים איתו ממקום למקום.

  • מעניק לכם בסיס קבוע

אם אתם מתגוררים בחו״ל באופן זמני, או נמצאים בתנועה מתמדת, ההתמודדות עם החפצים שלכם יכולה להיות קשה.

האם אתם אמורים להעביר את כל החפצים אתכם, ולעתים קרובות?

זה לא נשמע לא מעשי ולא זול. אם אין לכם בסיס מגורים קבוע, תוכלו לאחסן את הפריטים שלכם ביחידת אחסון, ולתת לפחות לתכולת הבית שלכם בסיס קבוע.

חברת האחסון תשמור על כל החפצים שלכם באופן המאובטח ביותר, כל עוד אתם ממשיכים לשלם את החשבונות, ותעניק לכם גמישות מבחינת היכולת להיכנס למחסן, להוציא ולהכניס כל מה שתרצו, בכול עת שתרצו.

היתרונות של יחידות האחסון ברורות. בין אם אתם מודאגים מבחינת מקום האחסון או מבחינת אבטחת הפריטים – השכרת יחידת אחסון יכולה להיות מהלך נוח, במיוחד אם יש לכם רכוש רב.

שתפו פוסט זה
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים
חידוש הבית לקראת הפסח

עם בוא עונת ההתחדשות, בתי אב רבים בישראל מתחילים במסורת של ניקיון ורענון בתיהם לקראת חג הפסח. תקופה זו אינה עוסקת רק בסדר פיזי אלא גם מסמלת ניקיון רוחני עמוק יותר, שיוצר מקום להתחלות חדשות. מאמר זה נועד להדריך אתכם במסע ההתחדשות הזה. קראו

גיוס עובדים
בלוג
כיצד ניתן לייעל את תהליך הגיוס שלך?

בסביבת העסקים המהירה של ימינו, גיוס העובד הנכון חיוני יותר מתמיד. הוא לא רק תורם לצרכים המיידיים של העסק שלך, אלא גם ממלא תפקיד משמעותי בהצלחתו לטווח הארוך. 

ביטוח
בלוג
מדוע ביטוח אחריות מקצועית הוא ההשקעה החשובה ביותר לעסק שלך

תארו לעצמכם שאתם עובדים ללא לאות כדי לבנות את עסק החלומות שלכם, רק כדי שהוא יהיה מאוים על ידי תביעה משפטית בלתי צפויה. עצם המחשבה מעבירה צמרמורת בעמוד השדרה של כל בעל עסק. בחברה המשפטית של ימינו, הגנה על העסק שהרווחת בעמל רב מפני פגיעויות משפטיות ופיננסיות אינה רק אופציה; זה הכרח. זה המקום שבו ביטוח אחריות מקצועית הופך לא רק לרשת ביטחון אלא אבן פינה ליציבות וצמיחה של העסק שלך.

שיפור עיצוב הבית עם תריסים מושלמים

מדריך זה נועד לנווט אתכם בתהליך בחירת התריסים המושלמים לביתכם, תוך הדגשת תפקידם בעיצוב הבית, היתרונות המעשיים שלהם וכיצד ניתן ליצור הרמוניה בינם לבין סגנון העיצוב הכללי של ביתכם. בואו נצלול פנימה ונראה כיצד תריסים יכולים להפוך את ביתכם למרחב יפה יותר, יעיל ונוח יותר למגורים.

בלוג
מכירת רכב ישן לפירוק- איך עושים את זה הכי מהר?

תעשיית הרכב הולכת ומתפתחת ללא הרף. למרות זאת, עדיין ניתן למצוא לא מעט אנשים אשר מחזיקים רכבים ישנים או פגומים ותוהים מה כדאי להם לעשות איתם שהרי למכור אותם, זה כבר די חסר סיכוי. חשוב לדעת כי מכירת רכב לפירוק מהווה אופציה טובה ביותר לכל אדם שיש לו רכב פגום או ישן שאין לו מה לעשות בו. אם אתם שואלים את עצמכם למה כדאי לכם למכור את הרכב הישן שלכם לפירוק או כיצד תעשו את זה בצורה הכי מהירה ויעילה, הנה מדריך שיעשה לכם סדר בעניינים.