כל המידע על כרטיסים למונדיאל בקטאר

מונדיאל, או בשמו הרשמי "גביע העולם בכדורגל", הוא אירוע שבכל פעם מבטיח הרבה מאוד, ותמיד מצליח לקיים. בנובמבר הקרוב המונדיאל יתקיים לראשונה במדינה ערבית – קטאר, ולכן גם התאריך הלא שגרתי לקיום הטורניר. חולמים להגיע לשם, לצפות מהיציע בכוכבים הגדולים בעולם ולהנות מחוויה בלתי נשכחת? הכנו לכם את כל מה שאתם צריכים לדעת על רכישת כרטיסים למונדיאל.

 

כמה עולים כרטיסים למונדיאל?

ראשית, חשוב לציין שאמנם לישראל אין הסכם שלום עם קטאר, אך למדינה אין אפשרות להגביל כניסת אזרחים מכל מדינה שהיא, כך שאין לכם מה לחשוש – גם אתם יכולים להגיע למונדיאל וגם להרגיש בטוחים. ההוראות של פיפ"א, התאחדות הכדורגל העולמית, ברורות, וקטאר יודעת היטב שעליה לנהל טורניר בטוח, שקט ומזמין.

לגבי המחירים, חשוב לציין מראש כי מדובר במונדיאל היקר אי פעם, ואחת הסיבות העיקריות לכך היא הביקוש הרב מצד ערביי העולם, אשר מתרגשים מהמיקום ההיסטורי. לפני שאתם מתחילים לחשוב על הלוואה לכל מטרה או על שבירת חיסכון, קחו בחשבון שכמובן יש גם כרטיסים זולים מאחרים.

זה עובד כך: הכרטיסים מחולקים לשלוש רמות איכות, על פי המיקום באצטדיון – ככל שהמיקום משובח יותר, הכרטיס יותר יקר. המחיר מושפע גם מהשלב בו נערך המשחק – התמודדות בשלב הבתים הכי זולה, וככל שמתקדמים הכרטיסים מתייקרים. חשוב לציין כי מן הסתם, כרגע לא ניתן לדעת את זהות הנבחרות אשר תעפלנה לשלבי ההכרעה, כך שרכישת כרטיס למשחקים אלה בשלב זה, היא בגדר הימור מסוים. למעשה, בשל המלחמה בין רוסיה לאוקראינה, טרם נסגרה סופית רשימת המשתתפות במונדיאל.

כמו כן, השתתפות של נבחרת או נבחרות מהשורה הראשונה, עלולה גם היא לייקר את הכרטיס למשחק. כרגע, כרטיס ממוצע למשחק בשלב הבתים, עולה 152 דולרים, כלומר כ-500 ₪.

 

איפה ישנים בקטאר?

כפי שאתם אולי כבר יודעים, בקטאר יש מלונות יוקרתיים מאוד, אשר מציעים חווית לינה יוצאת מהכלל. עם זאת, באופן לא מפתיע מלונות אלה עולים בהתאם. אם אין לכם אפשרות לעמוד במחירים כאלה, תוכלו למצוא גם אפשרויות לינה יותר זולות בנסיכות.

בנוסף, עליכם לקחת בחשבון את מיקומי המשחקים: הם ייערכו בשמונה אצטדיונים שונים, אשר פזורים בין חמש ערים בקטאר. המרשים ביניהם כולל 80,000 מקומות, בעיר לוסייל, והוא גם יארח את משחק הגמר. אצטדיון זה ממוקם 23 ק"מ מצפון לבירה דוחא, והוא נפתח רשמית רק לפני מספר חודשים. שאר האצטדיונים נעים בין תכולה של 40,000 מקומות לבין 60,000 מקומות, והם נמצאים בדוחא, אל חור, אל ריאן ואל וקרא.

 

איך מגיעים לקטאר?

כיום, אין טיסה ישירה מישראל לקטאר. עם זאת, ניתן להגיע למדינה באמצעות קונקשן בודד, כך שלא מדובר במסע מסובך או מפרך במיוחד. אפשר גם לרכוש חבילה מקיפה לטיסה למונדיאל, הכוללת כרטיסים למשחק או כמה משחקים, טיסה ומלון.

"אי עמידה בפירעון ההלוואה עלולה לגרור חיוב בריבית פיגורים והליכי הוצאה לפועל."

קרדיט תמונה: depositphotos
שתפו פוסט זה
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים
איפור קבוע לעומת איפור זמני: בחירת האפשרות הנכונה עבורך

בחירת סגנון האיפור הנכון – קבוע או זמני – היא יותר מעניין של העדפה; זו החלטה המשפיעה באופן משמעותי על השגרה היומית שלך, המראה שלך והביטחון העצמי שלך. בעולם המהיר של ימינו, הפיתוי להתעורר עם מראה ללא רבב הוא בלתי ניתן להכחשה, מה שהופך איפור קבוע לאופציה אטרקטיבית עבור רבים. עם זאת, הגיוון והאופי החולף של איפור זמני מחזיקים בערעור נצחי. מאמר זה צולל ליתרונות ולחסרונות של איפור פנים קבוע וזמני כאחד, תוך הדגשת החשיבות של יישור הבחירה שלך עם הצרכים האישיים שלך, אורח החיים וההעדפות שלך. מהבנת הניואנסים של כל סוג איפור ועד התחשבות בגורמים כמו סוג עור ותקציב, אנו מנחים אותך לקבלת החלטה מושכלת. בין אם אתה איש מקצוע פעיל המחפש פתרון לחיסכון בזמן או מישהו שמטפח את היכולת לשנות את המראה שלו כרצונו, מציאת גישת האיפור הנכונה יכולה לשפר את חייך בדרכים בלתי צפויות.

שמלת כלה
בלוג
טיפים לבחירת שמלת כלה בוהו שיק שתהפוך את היום הגדול למושלם

דמיינו שמלת כלה המשלבת את האלגנטיות של העבר עם הקסם החופשי של ההווה. שמלה שלוחשת סיפורי רומנטיקה והרפתקאות דרך הבד, העיצוב והפרטים שלה. זו המהות של שמלת כלה בוהו שיקית, בחירה שמדברת לכלות שרוצות שהיום הגדול שלהן יהיה קסום וייחודי כמו סיפור האהבה שלהן. מבדים זורמים שרוקדים עם הרוח ועד תחרה מורכבת ששוזרת סיפורים על יופי על-זמני, אסתטיקת הבוהו שיק מציעה אלטרנטיבה חלומית לבגדי הכלה המסורתיים.

אנרגיה סולארית
בלוג
האם מערכת סולארית ביתית היא ההשקעה הנכונה עבורך? כל מה שצריך לדעת

בעוד השמש מלטפת את האופק בחיבוק החם שלה, טרנספורמציה מהפכנית מתרחשת על גגות ברחבי העולם. עידן האנרגיה המתחדשת מתקרב, ובחזית שלו נמצאת המהפכה הסולארית, המשנה את האופן שבו אנו מפעילים את בתינו ועדים לטביעת הרגל הכלכלית והאקולוגית שלנו על פני כדור הארץ. הפיתוי לרתום את האנרגיה האינסופית של השמש שבה את לב בעלי בתים בכל מקום, והוביל רבים להרהר בשאלה אחת משמעותית: האם מערכת סולארית ביתית היא ההשקעה הנכונה עבורי? היציאה למסע ירוק זה מבטיחה לא רק להאיר את משכנכם באנרגיה בת קיימא, אלא גם מציעה מגדלור של תקווה לסביבה שלנו. חקירה זו תחשוף את שכבות שיקולי העלות, תחשוף את הפוטנציאל לחיסכון משמעותי בחשבון האנרגיה, ותעמיק בקדושה הסביבתית המוענקת לנו באמצעות אימוץ האנרגיה הסולארית. יתר על כן, הוא ישפוך אור על מסע התחזוקה של השקעה כזו ועל התמריצים הממשלתיים המופעלים כדי לעודד קפיצה זו לעבר קיימות. אז כשהעולם פונה לעבר עתיד בהיר ונקי יותר, בואו לנווט בנתיב המאור של האנרגיה הסולארית ונגלה אם זו אכן ההשקעה הנכונה לבית שלכם.

חידוש הבית לקראת הפסח

עם בוא עונת ההתחדשות, בתי אב רבים בישראל מתחילים במסורת של ניקיון ורענון בתיהם לקראת חג הפסח. תקופה זו אינה עוסקת רק בסדר פיזי אלא גם מסמלת ניקיון רוחני עמוק יותר, שיוצר מקום להתחלות חדשות. מאמר זה נועד להדריך אתכם במסע ההתחדשות הזה. קראו