כל מה שצריך לדעת על גישור משפחתי

גישור משפחתי בחיפה הוא פתרון המיועד למי שאינו מעוניין להגיע לדיונים בבית משפט לענייני משפחה. יש מקרים רבים בהם צצות מחלוקות שפוגעות בניהול אורח חיים תקין ומביאות לכדי גירושין, סכסוך בין אחים, בין הורים ועוד. גישור משפחתי שומר על הזכויות שלכם תוך הבנה של הצד השני, הוא אינו נועד כדי לחרוץ גורלות אלא כדי להעניק לכם את האפשרות להסתכל בצורה אובייקטיבית ונכונה על המצב הנוכחי, ולהבין מה ההבדל בין יישוב הסכסוך מול מערכת המשפט לבין גישור משפחתי. 

 

גישור משפחתי בחיפה – מה זה?

גישור משפחתי בחיפה נותן מענה למחלוקות משפחתיות ללא התערבות של בית המשפט. הנושאים העולים בגישור משפחתי הם רבים, בין היתר ירושה, סכסוך בין אחים, משמורת ילדים, הסכם שלום בית, הסכם ממון והסכם גירושין. גישור משפחתי מעניק דרך חלופית למסוכסכים ליישב מחלוקות ללא הוצאות משפטיות וכפייה משפטית שיכולה לפגוע באחד מהצדדים או בשניהם, להוביל להוצאות כספיות ולהיכנס לתוך תקופת זמן ארוכה של דיונים משפטיים. גישור משפחתי בחיפה פועל על בסיס טכניקות שונות אשר מתבססות על הגעה לעמק השווה, שיפור תקשורת בין הצדדים ויישוב מחלוקות בעזרת צד שלישי. 

 

גישור משפחתי לעומת בית משפט

ההבדל בין גישור משפחתי לבין התדיינות בבית משפט לענייני משפחה היא לא רק בנוגע לאורך התהליך והשלכות כלכליות הכרוכות בכך. בבית משפט מי שמייצג אתכם הוא עורך הדין אשר עליו מוטלת האחריות לגבש תוכנית לפיה תקבלו את מלוא הזכויות שלכם. לעיתים מערכת המשפט גורמת לצדדים להוציא דברים שעליהם הם מתחרטים או לא בהכרח רוצים, בבית משפט חלה חובה עליכם להוכיח את הטענות שלכם ולעמוד בדרישות החוק. כמו כן, במקרים מסוימים יהיה עליכם לקבל סיוע חיצוני של מומחה לענייני קרקעות, רופאים וכן הלאה. עלות הבאת מומחה לדוכן העדים נעה בין 15,000 ש"ח ועד 25,000 ש"ח, לרוב יהיה צורך ביותר ממומחה אחד כדי לקבל דעה מגובשת יותר. 

מצד שני, גישור משפחתי מעניק לכם דרך מוצלחת להגיע לפשרות, בין אם מדובר על סיום נישואין, פרידה של ידועים בציבור או פשרות בנוגע לסכסוך אחים. גם כאשר מפרידים כוחות ורוצים ליישב מחלוקות, יש השלכות למה שקורה לאחר המשפט. המטרה של גישור משפחתי היא הסתכלות אופקית, במיוחד כאשר מדובר על בני זוג עם ילדים משותפים. גישור משפחתי בחיפה נערך על ידי מגשר ועורך דין מקצועי בעל ניסיון בתחום והישגים מוכחים. לאורך המפגשים יקבלו המשתתפים את כל הכלים הנדרשים כל להגיע לפשרות, כלים לתקשורת בין אישית, הבנת ההשלכות של התהליך, יישוב סכסוכים באופן ייזום וכמו כן, התנהלות בחיים שלאחר יישוב הסכסוך (לטוב ולרע). 

 

קרדיט תמונה: freepik
שתפו פוסט זה
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים
חידוש הבית לקראת הפסח

עם בוא עונת ההתחדשות, בתי אב רבים בישראל מתחילים במסורת של ניקיון ורענון בתיהם לקראת חג הפסח. תקופה זו אינה עוסקת רק בסדר פיזי אלא גם מסמלת ניקיון רוחני עמוק יותר, שיוצר מקום להתחלות חדשות. מאמר זה נועד להדריך אתכם במסע ההתחדשות הזה. קראו

גיוס עובדים
בלוג
כיצד ניתן לייעל את תהליך הגיוס שלך?

בסביבת העסקים המהירה של ימינו, גיוס העובד הנכון חיוני יותר מתמיד. הוא לא רק תורם לצרכים המיידיים של העסק שלך, אלא גם ממלא תפקיד משמעותי בהצלחתו לטווח הארוך. 

ביטוח
בלוג
מדוע ביטוח אחריות מקצועית הוא ההשקעה החשובה ביותר לעסק שלך

תארו לעצמכם שאתם עובדים ללא לאות כדי לבנות את עסק החלומות שלכם, רק כדי שהוא יהיה מאוים על ידי תביעה משפטית בלתי צפויה. עצם המחשבה מעבירה צמרמורת בעמוד השדרה של כל בעל עסק. בחברה המשפטית של ימינו, הגנה על העסק שהרווחת בעמל רב מפני פגיעויות משפטיות ופיננסיות אינה רק אופציה; זה הכרח. זה המקום שבו ביטוח אחריות מקצועית הופך לא רק לרשת ביטחון אלא אבן פינה ליציבות וצמיחה של העסק שלך.

שיפור עיצוב הבית עם תריסים מושלמים

מדריך זה נועד לנווט אתכם בתהליך בחירת התריסים המושלמים לביתכם, תוך הדגשת תפקידם בעיצוב הבית, היתרונות המעשיים שלהם וכיצד ניתן ליצור הרמוניה בינם לבין סגנון העיצוב הכללי של ביתכם. בואו נצלול פנימה ונראה כיצד תריסים יכולים להפוך את ביתכם למרחב יפה יותר, יעיל ונוח יותר למגורים.

בלוג
מכירת רכב ישן לפירוק- איך עושים את זה הכי מהר?

תעשיית הרכב הולכת ומתפתחת ללא הרף. למרות זאת, עדיין ניתן למצוא לא מעט אנשים אשר מחזיקים רכבים ישנים או פגומים ותוהים מה כדאי להם לעשות איתם שהרי למכור אותם, זה כבר די חסר סיכוי. חשוב לדעת כי מכירת רכב לפירוק מהווה אופציה טובה ביותר לכל אדם שיש לו רכב פגום או ישן שאין לו מה לעשות בו. אם אתם שואלים את עצמכם למה כדאי לכם למכור את הרכב הישן שלכם לפירוק או כיצד תעשו את זה בצורה הכי מהירה ויעילה, הנה מדריך שיעשה לכם סדר בעניינים.