כל מה שצריך לדעת על צילום מוצרים לאתרי אינטרנט

כיום כמעט לכל בית עסק יש גם אתר אינטרנט, המציע את מוצריו למכירה. בעוד שכאשר מגיעים לבית העסק הפיזי, ניתן להתרשם מהמוצרים על ידי מראה עיניים ולבחור מה רוצים לרכוש ומה לא רוצים לרכוש, הרי שכאשר מדובר על אתרי אינטרנט המציעים מוצרים למכירה, הרי שההתרשמות מהמוצר המוצע למכירה הוא על ידי תמונת המוצר המוצעת באתר. אין ספק שככל שהתמונה תהיה טובה ומושכת יותר, כך המוצר יימכר בצורה טובה יותר ובכמות גדולה יותר. אם יש לכם אתר אינטרנט המציע מוצרים למכירה או אם אתם מעוניינים להציע את המוצרים שלכם בקטלוג כלשהו או אפילו לשווק אותם בדפים העסקיים שלכם ברשתות החברתיות, חשוב שתבחרו בצלם מקצועי העוסק בתחום צילום מוצרים לאתרי אינטרנט בצורה הטובה ביותר שיכולה להיות. צלם שיודע כיצד לצלם מוצרים בצורה נכונה, על מנת להדגיש את הייחודיות שלהם דרך התמונה ולמשוך את העין של הלקוח הפוטנציאלי, הוא צלם שכדאי לכם לבחור בו.

 

צילום מוצרים- מדוע זה חשוב?

כאמור, בכדי להוציא את המוצרים שלכם הכי פוטוגניים שאפשר וכך למעשה להגדיל את המכירות שלכם באתר, עליכם לדאוג שהצילום שלהם יהיה איכותי ומדוויק. מכיוון שבאינטרנט רוכשים בעיקר עם העיניים ואין אפשרות לראות את המוצר הפיזי, הרי שחשוב מאוד שהמוצרים המוצעים למכירה יצולמו בצורה הטובה ביותר. על אף שכיום ניתן למצוא לא מעט צלמים העוסקים בתחום הצילום, חשוב לדעת שלא כל אחד מהם ידע כיצד לצלם מוצרים באופן אשר ידגיש את הייחודיות שלהם ויגרום להם למשוך את עין הלקוחות שנכנסים לאתר ועל כן, טרם בוחרים צלמים לצורך צילום מוצרים לאתרי אינטרנט, יש לוודא כי מעבר לעובדה שהם מקצועיים, הם צילמו לא מעט מוצרים ומתמחים בכך, דבר אשר יבטיח לכם את התוצאה הטובה ביותר.

 

כיצד תבטיחו שהמוצרים שלכם יצולמו בצורה טובה?

צילום מוצרים בצורה הטובה ביותר, צריכה להתבצע בתנאים מתאימים. הנה כמה מהתנאים הנכונים עבור צילום מוצר:

ראשית כל, צילום מוצרים מתחיל בתאורה הנכונה. בכדי להוציא את המוצר שלכם במיטבו, יש להניח אותו ליד חלון בכדי להנות מתאורה טבעית, ללא צורך במנורות מיוחדות. כדאי לחשוב פעמיים לפני שבוחרים להשתמש בפלאש בצילומים הללו שכן, הם לא תמיד מציגים את המוצר בצורה טבעית.

טיפ שני הוא להקדיש מחשבה לרקע שעל בסיסו יתבצע הצילום. חשוב מאוד שהמוצר שלכם לא ילך לאיבוד על רקע של פריטים אחרים. יש ליצור מאחוריו רקע לבן וניתן להשתמש בבריסטול, בסדין או בבד על מנת לקבל רקע לבן ואחיד. מכיוון שמדובר על צילום תקריב, אין צורך בחתיכה גדולה מדי.

זכרו כי כאשר אתם בוחנים מוצר בחנות, אתם יכולים להרים אותו, לסובב אותו, להסתכל עליו מכל הצדדים ולפעמים גם מבפנים וזאת כאשר מדובר על מוצר כמו תיק לדוגמא. צילום מוצרים לאתרי אינטרנט צריך לתת מענה לסוגייה הזו של בחינת המוצר מכיוונים שונים ועל כן, חשוב מאוד לצלם את המוצר מכל הזוויות וזאת בכדי להעניק מענה לשאלות נפוצות כאשר בוחנים מוצר. מעבר לכך, יש להוסיף קלוז אפ על פרטים מיוחדים במוצר.

חשוב לצלם את המוצר בסביבה סטרילית, אך כדאי מאוד להוסיף גם צילום אווירה וזאת בכדי להמחיש את הייעוד או את אופן השימוש במוצר שלכם.

 

כיצד תבחרו צלם עבור צילומי מוצרים?

כאמור, צילומי מוצרים אינם עניין של מה בכך. כיום ניתן למצוא לא מעט אתרי אינטרנט מתחרים המציעים למכירה מוצרים דומים או זהים. בכדי שלקוחות פוטנציאלים יבחרו לרכוש דווקא את המוצרים שלכם על פני מוצרים אחרים, חשוב להדגיש את היתרון של המוצר. בין היתר כדאי להדגיש את הוויזואליות של המוצר ולהעניק ללקוחות הרגשה שמדובר על מוצר שהם רוצים לרכוש. על כן, בחירת הצלם הרלוונטי לצילום המוצרים, חייבת להתבצע בצורה נכונה. כיום ניתן למצוא לא מעט צלמים, אך חשוב לזכור כי חלק מהם מתמחים בצילומי אירועים, חלק בצילומי משפחה ועוד. צלם אשר מתמחה בצילומי אירועים, גם אם הוא מאוד טוב בתחום, לא תמיד יתאים לצילום מוצרים.

כדאי לבקש מהצלם את תיק העבודות שלו, לבחון את המוצרים שצילם וכמה הוא מקצועי ומוכשר בתחום זה. מעבר לכך חשוב לקבל המלצות על צלם וכן, כדאי מאוד לבדוק את האודות של הצלם באתר האינטרנט שלו או בדף עסקי ברשתות חברתיות. יש לבדוק כמה שנים הוא עוסק בתחום, האם למד אותו, עם מי הוא עבד ועוד.

קרדיט תמונה: freepik
שתפו פוסט זה
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים
מעקב
כדאי לדעת
כמה עולה שעת מעקב של חוקר פרטי?

עלות העסקת חוקר פרטי לשירותי מעקב יכולה להשתנות בהתאם למגוון גורמים, לרבות מורכבות התיק, מיקום החקירה, ניסיונו של החוקר והשירותים הספציפיים הנדרשים. חוקרים פרטיים מציעים מעקב כאחד משירותי הליבה שלהם ללקוחות המבקשים לחשוף מידע, לאסוף ראיות או לפקח באופן דיסקרטי על אנשים או פעילויות.

העצמת העצמאות: התפתחות טכנולוגיות מסייעות לנכים

בעידן שבו התקדמויות טכנולוגיות מעצבות מחדש כל היבט בחיים האנושיים, התפקיד של טכנולוגיות מסייעות בולט כמשואה של תקווה והעצמה לאנשים עם מוגבלויות. מאמר זה צולל אל תוך העולם המהפכני של כלים מיוחדים אלו, שנועדו לשפר את איכות החיים, העצמאות והאינטגרציה החברתית של אנשים עם מוגבלויות.

אנגלית עסקית
כדאי לדעת
הרם את התקשורת העסקית שלך: קורס מקוון באנגלית לאנשי הייטק

כאיש הייטק, תקשורת אפקטיבית באנגלית חיונית להצלחה בעולם העסקים הגלובלי. קורס האנגלית המקוון שלנו תוכנן במיוחד כדי לעזור לך לשפר את האנגלית המדוברת שלך למטרות עסקיות. תלמד כיצד לתקשר בביטחון ובמקצועיות בפגישות, מצגות ומשא ומתן.