כמה עולה מודד מוסמך

 

ישנם שלל הוצאות חשובות יותר וחשובות פחות, שאנו נשקיע בעת בנית בית. לעיתים, נסתנוור מעיצוב דלת מיוחד שראינו או מסגנון בניה ייחודי, צבע טיח יפה וכד' ונקדיש להם סכומים רבים. אך צריך לדעת, שיש כמה נושאים, חשובים וקריטיים בתהליך הבניה, שאין לזלזל בהם, למרות שהם לא "נוצצים". אחד מאלו הוא המודד המוסמך. בשורות הבאות נספר לכם על המודד המוסמך וכן על כמה עולה עבודת מודד מוסמך.

המודד המוסמך

מודד מוסמך הוא אחד מן התפקידים המרכזיים בכל הנוגע לבנית בית פרטי או מבנה גדול יותר. הוא זה אשר נמצא בתווך בין האדריכל לקבלן, מקשר ביניהם ונותן להם את הכלים כדי להכיר את השטח מקרוב.  הוא זה אשר מביא את הנתונים הראשונים על השטח בפני האדריכל, כדי שיתחשב בהם מבחינה הנדסית והוא זה שגם מסמן לקבלן, היכן בדיוק לבנות, לחפור ולהטיל יסודות בשטח, על פי המפה שיצר האדריכל.

כמה עולה מודד מוסמך כיום?

חשוב להבין כי התשובה לשאלה כמה עולה מודד מוסמך, נעוצה בשעות העבודה שהוא מקדיש לפרויקט ומחושבת על פיהם. כמובן, שפרויקטים מורכבים ומאתגרים יותר, יידרשו יותר זמן ולפיכך תגדל גם העלות. מודד מוסמך הוא אדם שעבר הכשרה אינטנסיבית ומודד מוסמך הוא בעל השפעה עצומה על הבית הנבנה בכל כך הרבה מישורים. המודד גם מגיע לשטח עצמו ובו הוא עושה שימוש נעשה רב בציוד מתוחכם ומתקדם וכן מקדיש הרבה שעות עבודת משרד הדורשת ידע, יכולת ניתוח וחישוב ושימוש בנתונים מורכבים. גם אם המחיר נראה לנו גבוה- הוא ישתלם לנו בהמשך.

כמה עולה עבודת מודד מוסמך בכל שלב משלבי הבניה

מודד יגיע לבית בבניה גם 3 או 4 פעמים . הפעם הראשונה, היא כאשר על המגרש טרם בוצעו כלל עבודות ואפילו האדריכל טרם התחיל בעבודתו. אז מכין המודד את המפה המצבית-טופוגרפית, אשר תשמש את האדריכל בתכנון. בפעם השנייה, יגיע המודד כדי למקם בשטח, נקודות ציון, כמו מיקום היסודות וגבולות הבית, כדי שהקבלן ידע היכן בדיוק לבצע עבודות אלו. הפעם השלישית תהיה ביצוע השלד של קומת המסד (הקומה הראשונה). אז מוודא המודד שהבניה אכן נעשתה בהתאם לתכנון וכי לא בוצעו חריגות. בסוף התהליך כולו, יגיע המודד שוב, כדי לבדוק את כל מכלול הבית שהוקם ולאשר, כי הוא נבנה על פי התכנון הראשוני ועל פי האישורים. בשלב זה, גם מגיש המודד את המסמכים שידווחו לרשויות, כדי לקבל אישור סופי לרישום ואכלוס הבית.

מחירים

ניתן לשלם למוד על כל אחד מהפרוייקטים בשלבי הביניים בנפרד. כמובן שכל שלב שונה ממשנהו ותמחורו מעט אחר. אז כמה עולה עבודת מודד מוסמך. מקובל לקחת כ-250 ₪ לשעת עבודה. יחד עם זאת, במידה ותקבעו עם המודד מחיר גלובלי לכל הפעילויות, יתכן והמחיר יוזל במעט. נדגיש: עבודת המודד היא קריטית ואיכותה חייבת להיות בסטנדרט הגבוה. חובה להתקשר עם מודד מוסמך, בעל רישיון. מכאן, שיש לכך גם מחיר. הצעות זולות באופן קיצוני צריכות לגרום לכם לנורות אדומות ולמעקב טוב יותר.\

להזמנת מודד מומסך

שתפו פוסט זה
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים
איפור קבוע לעומת איפור זמני: בחירת האפשרות הנכונה עבורך

בחירת סגנון האיפור הנכון – קבוע או זמני – היא יותר מעניין של העדפה; זו החלטה המשפיעה באופן משמעותי על השגרה היומית שלך, המראה שלך והביטחון העצמי שלך. בעולם המהיר של ימינו, הפיתוי להתעורר עם מראה ללא רבב הוא בלתי ניתן להכחשה, מה שהופך איפור קבוע לאופציה אטרקטיבית עבור רבים. עם זאת, הגיוון והאופי החולף של איפור זמני מחזיקים בערעור נצחי. מאמר זה צולל ליתרונות ולחסרונות של איפור פנים קבוע וזמני כאחד, תוך הדגשת החשיבות של יישור הבחירה שלך עם הצרכים האישיים שלך, אורח החיים וההעדפות שלך. מהבנת הניואנסים של כל סוג איפור ועד התחשבות בגורמים כמו סוג עור ותקציב, אנו מנחים אותך לקבלת החלטה מושכלת. בין אם אתה איש מקצוע פעיל המחפש פתרון לחיסכון בזמן או מישהו שמטפח את היכולת לשנות את המראה שלו כרצונו, מציאת גישת האיפור הנכונה יכולה לשפר את חייך בדרכים בלתי צפויות.

שמלת כלה
בלוג
טיפים לבחירת שמלת כלה בוהו שיק שתהפוך את היום הגדול למושלם

דמיינו שמלת כלה המשלבת את האלגנטיות של העבר עם הקסם החופשי של ההווה. שמלה שלוחשת סיפורי רומנטיקה והרפתקאות דרך הבד, העיצוב והפרטים שלה. זו המהות של שמלת כלה בוהו שיקית, בחירה שמדברת לכלות שרוצות שהיום הגדול שלהן יהיה קסום וייחודי כמו סיפור האהבה שלהן. מבדים זורמים שרוקדים עם הרוח ועד תחרה מורכבת ששוזרת סיפורים על יופי על-זמני, אסתטיקת הבוהו שיק מציעה אלטרנטיבה חלומית לבגדי הכלה המסורתיים.

אנרגיה סולארית
בלוג
האם מערכת סולארית ביתית היא ההשקעה הנכונה עבורך? כל מה שצריך לדעת

בעוד השמש מלטפת את האופק בחיבוק החם שלה, טרנספורמציה מהפכנית מתרחשת על גגות ברחבי העולם. עידן האנרגיה המתחדשת מתקרב, ובחזית שלו נמצאת המהפכה הסולארית, המשנה את האופן שבו אנו מפעילים את בתינו ועדים לטביעת הרגל הכלכלית והאקולוגית שלנו על פני כדור הארץ. הפיתוי לרתום את האנרגיה האינסופית של השמש שבה את לב בעלי בתים בכל מקום, והוביל רבים להרהר בשאלה אחת משמעותית: האם מערכת סולארית ביתית היא ההשקעה הנכונה עבורי? היציאה למסע ירוק זה מבטיחה לא רק להאיר את משכנכם באנרגיה בת קיימא, אלא גם מציעה מגדלור של תקווה לסביבה שלנו. חקירה זו תחשוף את שכבות שיקולי העלות, תחשוף את הפוטנציאל לחיסכון משמעותי בחשבון האנרגיה, ותעמיק בקדושה הסביבתית המוענקת לנו באמצעות אימוץ האנרגיה הסולארית. יתר על כן, הוא ישפוך אור על מסע התחזוקה של השקעה כזו ועל התמריצים הממשלתיים המופעלים כדי לעודד קפיצה זו לעבר קיימות. אז כשהעולם פונה לעבר עתיד בהיר ונקי יותר, בואו לנווט בנתיב המאור של האנרגיה הסולארית ונגלה אם זו אכן ההשקעה הנכונה לבית שלכם.

חידוש הבית לקראת הפסח

עם בוא עונת ההתחדשות, בתי אב רבים בישראל מתחילים במסורת של ניקיון ורענון בתיהם לקראת חג הפסח. תקופה זו אינה עוסקת רק בסדר פיזי אלא גם מסמלת ניקיון רוחני עמוק יותר, שיוצר מקום להתחלות חדשות. מאמר זה נועד להדריך אתכם במסע ההתחדשות הזה. קראו