כמה עולה פינוי אסבסט בחדרה עם המרכז לפינוי אסבסט

 

אם יש לכם עדיין גג אסבסט חשוב מאוד שתדעו שהגיע הזמן שתפנו את האסבסט בגג שלכם. האסבסט מסכנת כל אדם שמצוי במקום וכמובן גם אתכם. על אף שלא מדובר על תהליך לא מורכב מדי, מכיוון שמדובר על חומר מסוכן, חשוב מאוד לדעת למי לפנות עבור פינוי החומר המדובר, כיצד להיזהר בפינוי שלו ועוד. אם אתם תוהים כמה עולה פינוי אסבסט, כדאי שתקראו את המאמר הבא.

פינוי אסבסט בחדרה

כיום כולם כבר יודעים שאסבסט מפנים רק עם המרכז לפינוי אסבסט זה דבר מסוכן ביותר לבריאות וכבר כמה שנים מדובר על חומר שאסור להשתמש בו בבנייה בארץ. יחד עם זאת, ישנם עדיין מבנים בישראל שמכילים את האסבסט בגג המבנה. מדובר על תערובת מינרליים אשר בעבר היו משולבים בבנייה בעיקר לצרכי בידוד חום או רעש.  האסבסט הוא חומר חזק והוא לא מסוכן כאשר הוא במצב תקין ושלם. יחד עם זאת, אם הוא נשבר או נשרף משתחררים לאוויר סיבי אסבסט אשר השאיפה שלהם מסוכנת מאוד לבריאות ועל כן, חשוב להקדים תרופה למכה ופשוט לפרק אסבסט מגגות ולפנות אותו לאתר פסולת ייעודי.

למי צריך לפנות לצורך פינוי אסבסט

אם מדובר על שטח אסבסט שגודלו פחות מ50 מ"ר והוא במצב שלם, ניתן לפרק את האסבסט באופן עצמאי בהתאם לתקנות פטור המפורטות באתר האינטרנט של המשרד להגנת הסביבה. אולם, אם מדובר על שטח שגודלו מעל 50 מ"ר חייבים על פי החוק להזמין קבלן מורשה לפינוי האסבסט. מדובר על תהליך שדורש מקצועיות ומשנה זהירות ועל כן, אין להתפשר על איש מקצוע שלא יודע לבצע את העבודה ויש לבחור באיש מקצוע מנוסה ומקצועי.

מה כולל תהליך הפינוי והפירוק של אסבסט?

לפני פירוק האסבסט יש להרטיב את החומר כפי שצריך וזאת בכדי למנוע מהאבק שידוע כי הוא החלק המסוכן להתפזר. לאחר שמרטיבים את החומר, בעל המקצוע יבצע את העבודה בזהירות וזאת בכדי לא לשבור או לרסק את הלוחות. יש להבריג את הברגים החוצה, להסיר את הלוחות בזהירות. את חלקי האסבסט בעל המקצוע צריך לעטוף בצורה איכותית ביריעות פלסטיק. כמובן שחשוב מאוד שאיש המקצוע יטמין את יריעות האסבסט באתר הטמנת אסבסט מורשה. אין לזרוק את האסבסט בכל מקום באשר הוא שכן כאמור, מדובר על דבר מסוכן.

כמה עולה לפנות גג אסבסט?

כמובן  שלא מעט אנשים תוהים כמה יעלה להם לפנות את האסבסט מהגג שלהם. טווח המחירים בעבודות הרלוונטיות לשטח גג של מתחת ל50 מ"ר ינועו בין 450 ל500 ₪ להחלפת מטר מרובע של גג והרכבת גג חדש. המחיר יעלה בהתאם לגודל הלוחות שיש לפנות ובהתאם למורכבות העבודה. בכדי להוזיל עלויות במקרה שבו לוחות האסבסט שלמים ולא שבורים או סדוקים, ניתן כיום לצבוע אותם או לצפות אותם שכן, הציפוי או הצבע מונעים מהסיבים הרעילים להשתחרר לאוויר ואף מוסיפים שכבת בידוד.

 

 

 

 

שתפו פוסט זה
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים
מעקב
כדאי לדעת
כמה עולה שעת מעקב של חוקר פרטי?

עלות העסקת חוקר פרטי לשירותי מעקב יכולה להשתנות בהתאם למגוון גורמים, לרבות מורכבות התיק, מיקום החקירה, ניסיונו של החוקר והשירותים הספציפיים הנדרשים. חוקרים פרטיים מציעים מעקב כאחד משירותי הליבה שלהם ללקוחות המבקשים לחשוף מידע, לאסוף ראיות או לפקח באופן דיסקרטי על אנשים או פעילויות.

העצמת העצמאות: התפתחות טכנולוגיות מסייעות לנכים

בעידן שבו התקדמויות טכנולוגיות מעצבות מחדש כל היבט בחיים האנושיים, התפקיד של טכנולוגיות מסייעות בולט כמשואה של תקווה והעצמה לאנשים עם מוגבלויות. מאמר זה צולל אל תוך העולם המהפכני של כלים מיוחדים אלו, שנועדו לשפר את איכות החיים, העצמאות והאינטגרציה החברתית של אנשים עם מוגבלויות.

אנגלית עסקית
כדאי לדעת
הרם את התקשורת העסקית שלך: קורס מקוון באנגלית לאנשי הייטק

כאיש הייטק, תקשורת אפקטיבית באנגלית חיונית להצלחה בעולם העסקים הגלובלי. קורס האנגלית המקוון שלנו תוכנן במיוחד כדי לעזור לך לשפר את האנגלית המדוברת שלך למטרות עסקיות. תלמד כיצד לתקשר בביטחון ובמקצועיות בפגישות, מצגות ומשא ומתן.