למה קלנועית גדולה יקרה יותר מקלנועית קטנה

קלנועיות גדולות בעלות 2 מושבים בדרך כלל יקרות יותר בגלל המשקל והגודל הנוסף שהן צריכות להחזיק. הם צריכות להיות מהונדסות קצת יותר טוב מהקלנועיות הקטנות בעל מושב אחד, ובדרך כלל יש להם תוספות רבות יותר.

הקלנועיות הגדולות והזוגיות צריכות להיות בעלי מסגרת עמידה יותר, צמיגים גדולים יותר ומנועים חזקים יותר כדי לעמוד בדרישות , לנסיעה בטוחה ל2 בוגרים.

 

כיצד לבחור את הקלנועית הנכונה

אולי שמתם לב שיש הרבה סוגים שונים של קלנועיות. אבל מה המשמעות של כל המספרים האלה? ואיך אתה יכול לדעת איזה מהם מתאים לך? מאמר זה יעזור לך להבין את ההבדלים בין כל סוג של קלנועית ויעזור לצמצם את החיפוש שלך כדי למצוא את ההתאמה המושלמת.

אנו ממלצים על חברת צרעה מערכות אקטיביות לרכישת קלנועית, מוצרים מצויינים ומחירים אטרקטיבים ביותר.

 

סוגי קלנועיות

ישנם שלושה סוגים עיקריים של קלנועיות: קטנה ומתקפלת, בינונית ומאסיבית וזוגית גדולה.

לקלנועית הקטנה והמקתפלת יש קיבולת משקל של 120 קילו והם הטובים ביותר לאנשים צריכים לקחת יחד איתם הקלנועית כלומר לקלפל אותה ולשים ברכב, לטוס איתה ועוד..

הקלנועית יכולה לנסוע עד 6 קמ"ש ובעלי חיי סוללה של כ-15 ק"מ

 

לקלנועית הבינונית והמאסיבית יש  קיבולת משקל של 137 קילו והיא מעט גדולה יותר מהקלנועית הקטנה והמתקפלת. הם יכולים לנסוע עד 12 קמ"ש ובעלי חיי סוללה של כ-30 ק"מ.

הקלנועית הזוגית והגדולה בעלת קיבולת משקל של 200 קילו והיא הסוג הגדול ביותר של קלנועיות.

היא יכולה לנסוע עד 12 קמ"ש ובעלי חיי סוללה של כ-40 ק"מ

 

בבחירת קלנועית, חשוב לקחת בחשבון כיצד תשתמשו בו. אם אתם צריכים קלנועית שיכולה לנסוע מהר וטווח נסיעה גדול, אז קלנועית גדולה הוא הבחירה הטובה ביותר. אם אתה צריך קלנועית קלה להובלה , אז אולי קלנועית קטנה או בינונית תתאים יותר.

 

היתרונות של קלנועית זוגית גדולה

ישנם מספר יתרונות :

ראשית, קלנועית זוגית גדולה בעלת 2 מושבים יכולה לנסוע מהר יותר מקלנועית קלה ומתקפלת .

שנית, לקלנועית זו יש חיי סוללה ארוכים יותר קלנועית קטנה. זה אומר שאתה יכול לנסוע רחוק יותר מבלי שתצטרך לדאוג להטעין את הקלנועית שלך.

שלישית, קלנועית זו נוחה יותר לנסיעה מאשר קלנועית קטנה. יש לה מושב רחב יותר ומקום מרווח לרגליים, מה שהופך אותם לאידיאליים עבור אנשים שמתקשים לשבת לפרקי זמן ארוכים.

בנוסף קלנועית גדולה וזוגית עמידה יותר מאשר קלנועית קטנה ומתקפלת .

 

קרדיט תמונה: freepik
שתפו פוסט זה
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים
סלון לבית מבית פולרם
צרכנות
כיצד לקנות ספה נפתחת למיטה אונליין? טיפים מועילים

כאשר קונים ספת מיטה באינטרנט, חיוני לחקור אפשרויות שונות כדי למצוא את הטוב ביותר שמתאימה לצרכים שלך. חפשו ספות מיטה הדומות למה שאתם רוצים מבחינת סגנון, גודל ופונקציונליות. קרא ביקורות והשווה מחירים כדי להבטיח שאתה מקבל את העסקה הטובה ביותר.