מה זה ביטוח מבנה לדירה?

נמאס לכם שיש לכם כל הזמן תקלות חוזרות בבית? רכשתם בית ממיטב כספכם ואתם רוצים לשמור עליו מכל משמר?
ביטוח דירה הוא אחד הכלים החשובים ביותר שיש לחברות הביטוח להציע לכם. ביטוח מבנה הוא ביטוח אשר מבטח את התשתיות של הבית שלכם. זאת אומרת, כל תקלה שיש בצנרת או בכל גוף אחר שקשור במבנה עצמו ולא בתכולה יהיה תחת הביטוח. גם הקירות והריצוף שלכם כלול בתוך מבנה דירה, לעיתים החצר אינה כלולה וזה מול חברת הביטוח. ביטוח דירה בעצם מעניק לכם גיבוי לכל מקרה בו קרתה תקלה שלא במכוון, גם נזקי טבע.

 

אם ניקח את הדוגמא שלצערנו היא יחסית פופולרית נסתכל על עניין השריפות. אתם בוודאי שמעתם על לא מעט מקרים שבית עלה באש מסיבות כאלה ואחרות, לעיתים זנקי טבע ולעיתים מישהו שכח את הגז פתוח.

כאשר הבית שלכם נפגע בגלל תקרית כלשהי ומה שנפגע הם הקירות או הצנרת או כל גורם אחר שקשור לתשתיות הבית אתם זכאים לפיצויים מחברת הביטוח בהתאם לפוליסה שנקבעה. מוטב לציין, ביטוח דירה יכלול לכלול גם ביטוח תכולה, אך כאשר מדובר על ביטוח מבנה בלבד אתם לא תהיו זכאים לפיצויים עבור החפצים שלכם שנפגעו.

 

האם כל אחד צריך ביטוח מבנה?

תחשבו עד כמה זה יקר היום להחזיק בבית, תחשבו כמה עולה לכם החלפת צנרת או אפילו צביעה של הדירה. יש פעמים רבות שבעל הבית נקלע למצב שבו הוא חייב לתקן את התשתיות ואין לו ביטוח מבנה. ברגע בו ביטוח דירה אינו תקף על בעל הבית לשלם את המחיר המלא של התיקון. החלפת צנרת יכולה לעלות לכם כ-10,000 ש"ח.
תחשבו מהו היקף הזה שיכול לקרות למבנה שלכם בגלל נזקי טבע כאלה ואחרים.

 

כמה זה עולה לי?

ביטוח מבנה משתנה ממקום למקום, השוני הוא גם בהתאם לחברת הביטוח. יש מספר דברים אשר כל חברה ביטוח דירה בוחנת לפני שהיא מעניקה הצעת מחיר. גם למקום שבו המבנה נמצא יש חשיבות, הסיבה לכך היא שגם מקום יכול להשפיע על התקלות שלכם. מלבד לכך, גיל המבנה יהיה בעל השפעה רבה. בדרך כלל, כאשר מדובר על מבנה חדש ויוקרתי המחיר יהיה בהתאם. ועוד גורם שמשפיע על המחיר הוא העבר הביטוחי שלכם, תקלות חוזרות בבית ועוד.

 

האם ביטוח מבנה הוא מספיק?

ביטוח דירה יכול לכלול ביטוח מבנה, ביטוח תכולה וביטוח צד ג'. אם אתם שואלים אותנו, צריך לבטח את עצמכם גם בביטוח תכולה וגם ביטוח מבנה, ביטוח צד ג' כבר תלוי באופן בו אתם מתנהלים. ביטוח מבנה מספיק, אבל עליכם לקחת בחשבון, כאשר המבנה ניזוק יש סבירות גבוהה שגם התכולה שלכם תשא בהשלכות.

קרדיט תמונה: depositphotos.com
שתפו פוסט זה
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים
Uncategorized
מתכונים לתוספות לארוחה

מתכונים לתוספות לארוחהאז הכנתם בשר, עוף או דג, בטעם האהוב עליכם, במתכון מוצלח שמצאתם בבלוג פודיק או שאולי פשוט זכרתם בכלל מהבית של אמא, אבל כעת מתעוררת שאלת השאלות: מה לשים ליד? מה מתאים לאכול עם זה? אתמול הכנתם תפוחי אדמה, שלשום הכנתם אורז, מה היום? חשוב מאד לגוון בתוספות לארוחה, בשביל הילדים וגם בשביל המבוגרים, ובשביל זה בדיוק הכינו עבורכם בבלוג פודיק של שחר חן מגוון ענק של מתכונים לתוספות לארוחה, תוכלו למצוא מתכונים עשירים ופשוטים, מהירים ומורכבים יותר, ממגוון ענק של טעמים ומטבחים שונים מכל העולם, חמים וקרים, חריפים או מתוקים, ובקיצור- אפשר להכין כל יום משהו אחר.

Uncategorized
באילו מקרים נזמין מנעולן בקרית אונו?

ישנם לא מעט אמצעי אבטחה שיכולים לעזור לנו לשמור ולהגן על הבית או על העסק שלנו. ככל שהמבנה הוא משמעותי יותר והתכולה שלו יקרה יותר, כך אנחנו נהיה מוכנים להשקיע יותר זמן וכסף בבחירת מערכת אבטחה רלוונטית עבורנו. במקרים רבים זה יהיה תנאי של חברות הביטוח אצלן נרצה לבטח את המבנה ואת התכולה.

Uncategorized
מדריך מקיף לבניית מדפים למחסן

למדפים תפקיד מכריע במקסום שטח האחסון וקידום ארגון יעיל במחסנים. על ידי בניית מדפים יציבים ופונקציונליים, אתה יכול לשפר את הפרודוקטיביות, לייעל את ניצול השטח ולהקל על גישה נוחה לסחורות. במדריך המקיף הזה נלווה אתכם בתהליך שלב אחר שלב של בניית מדפים למחסן.

Uncategorized
איך לצלם סרטון טיקטוק?

חדשים בטיקטוק ורוצים להתחיל פרסום בטיקטוק או לייצר תוכן על מנת לייצר עוקבים בצורה ארגונית הנה סדר הפעולות הנכון ליצירת סרטון טיקטוק: