מה חשוב לדעת לפני שעושים החלקת בטון לבית

גם  אתם רוצים להבריק את הרצפה שלכם ולגרום לה להיראות מלכותית ונקייה תמיד, כל מה שאתם צריכים לעשות זה ציפוי מיקרוטופינג! ציפוי מבריק ומצוחצח זה, הנקרא גם בשמות מיקרוסמנט או מיקרוקריד, הינה בחירה מעולה ופופולרית ביותר בתחום הבניה, ההנדסה ועיצוב הפנים לחללי עבודה וגם חללים ביתיים יוקרתיים. האסתטיקה הדקורטיבית המהפכנית שלו עושה אותו לאידיאלי גם לתעשייה וגם ווילות ובתים צמודי קרקע.

רצפה שעברה ציפוי מיקרוטופינג היא גם יפה יותר וגם שומרת על חוזק ועמידות לאורך שנים, הן בסביבה חיצונית והן בסביבה פנימית, מה שהופך ואתו לבחירה בכל פרויקט בניה איכותי!

 

ממה מורכב ריצוף מוחלק ומה אפשר לעשות איתו?

ריצוף מיקרוטופינג לבית, למבנים תעשייתיים ומרחבים ציבוריים מורכב בעיקר משילוב של מלט עם אגרגטים עדינים שעוברים ערבול בפולימרים נוזליים, ולאחר מכן בשלב היישום והיציקה הוא נוצק לשכבה עדינה של עד 10 מילימטר בלבד. היישום הוא רב ומגוון מאוד, וניתן ליישם מיקרוטופינג על רצפות, קירות, מדרגות ועוד.

 

מה היתרונות של Microtopings?

מי ששוקל באמת לעשות שינוי מהפכני ולהפוך את הרצפה למבריקה וחלקה לחלוטין, חייב ללכת על החלקת בטון לבית. נכון, לא תמיד מסתכלים על בטון בתור חומר ששייך לעולם העיצוב והאסתטיקה, אך תתפלאו מה אפשר לעשות עם זה! באמצעות הליך מיוחד במינו ניתן לבצע בטון מוחלק לבית ולהעניק לרצפה מראה חלק, מבריק, נוצץ ואלגנטי במיוחד. הרצפה שלכם תיראה ממש כמו בסרטים!

אתם לא צריכים לרצף מחדש את הרצפה שלכם. תוכלו לעשות את זה ממש על ריצוף הבטון –בטון מוחלק לבית או מיקרוטופינג על משטחים קיימים.

 

מותאם אישית לסגנון העיצובי שלכם

בטון כבר לא אפור ועגמומי כמו שהכרתם אותו קודם לכן – אפשר באמצעות החלקת בטון לבית להפוך כל רצפת בטון למעוצבת ויפיפה! אחד היתרונות הבולטים של מיקרוטופינג הוא שבניגוד לבטון רגיל או מלוטש, כאן אתם יכולים לעצב את השכבות על ידי בחירת הצבע, הגוון ואפקטים נוספים שיקנו לרצפת הבטון שלכם מראה מותאם אישית לבחירתכם! אפשר לבחור בין עיצוב מודרני, ללכת על אסתטיקה כפרית, וינטג' ועוד.

 

פשוט וקל לניקוי

בניגוד לרצפות אחרות שצוברות לכלוך, כתמים ואבק, רצפה שעברה החלקת בטון לבית הינה רצפה שקל מאוד לנקות. כבר לא תצטרכו לשפשף, כי הרצפה חלקה והבוהק הטבעי והייחודי שלה יחזור במהרה! כל מה שעליכם לעשות זה פשוט לבחור בחומרי ניקוי שאינם חומציים ברמה שעלולה לפגוע באיכות ההחלקה והפוליש, מטאטים ומבריקים – וזה הכל!

 

 עמיד יותר למשך שנים

נמאס לכם שהרצפה שלכם צוברת סדקים ושברים? זה קורה לא מעט בבתים עם ריצוף ישן, או בגינה בה עלולים לקרות שם פגמים. אבל רצפות בטון שעבר החלקה או מיקרוטופינג שומרות על מראן הייחודי והחזק לאורך שנים! לאחר ריצוף בטון מוחלק לבית לא תצטרכו לדאוג לתחזוקה יותר מדי, כיוון שמדובר בחיזוק משמעותי למבנה. זה גם יוצא משתלם יותר בטווח הארוך, גם אם אתם בוחרים בשיטת ריצוף שהינה יקרה קצת יותר ממה שיש לכם עכשיו, כיוון שעמידות לאורך שנים יהיה שווה את זה!

אז אם אתם רוצים לחיות כמו בסרטים עם מראה יוקרתי ואיכותי לרצפת הבית, המרפסת בחצר או בחלל ציבורי – בטון מוחלק לבית או לחללים תעשייתיים היא הפתרון האולטימטיבי והכדאי ביותר!

קרדיט תמונה: freepik
שתפו פוסט זה
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים
חידוש הבית לקראת הפסח

עם בוא עונת ההתחדשות, בתי אב רבים בישראל מתחילים במסורת של ניקיון ורענון בתיהם לקראת חג הפסח. תקופה זו אינה עוסקת רק בסדר פיזי אלא גם מסמלת ניקיון רוחני עמוק יותר, שיוצר מקום להתחלות חדשות. מאמר זה נועד להדריך אתכם במסע ההתחדשות הזה. קראו

גיוס עובדים
בלוג
כיצד ניתן לייעל את תהליך הגיוס שלך?

בסביבת העסקים המהירה של ימינו, גיוס העובד הנכון חיוני יותר מתמיד. הוא לא רק תורם לצרכים המיידיים של העסק שלך, אלא גם ממלא תפקיד משמעותי בהצלחתו לטווח הארוך. 

ביטוח
בלוג
מדוע ביטוח אחריות מקצועית הוא ההשקעה החשובה ביותר לעסק שלך

תארו לעצמכם שאתם עובדים ללא לאות כדי לבנות את עסק החלומות שלכם, רק כדי שהוא יהיה מאוים על ידי תביעה משפטית בלתי צפויה. עצם המחשבה מעבירה צמרמורת בעמוד השדרה של כל בעל עסק. בחברה המשפטית של ימינו, הגנה על העסק שהרווחת בעמל רב מפני פגיעויות משפטיות ופיננסיות אינה רק אופציה; זה הכרח. זה המקום שבו ביטוח אחריות מקצועית הופך לא רק לרשת ביטחון אלא אבן פינה ליציבות וצמיחה של העסק שלך.

שיפור עיצוב הבית עם תריסים מושלמים

מדריך זה נועד לנווט אתכם בתהליך בחירת התריסים המושלמים לביתכם, תוך הדגשת תפקידם בעיצוב הבית, היתרונות המעשיים שלהם וכיצד ניתן ליצור הרמוניה בינם לבין סגנון העיצוב הכללי של ביתכם. בואו נצלול פנימה ונראה כיצד תריסים יכולים להפוך את ביתכם למרחב יפה יותר, יעיל ונוח יותר למגורים.

בלוג
מכירת רכב ישן לפירוק- איך עושים את זה הכי מהר?

תעשיית הרכב הולכת ומתפתחת ללא הרף. למרות זאת, עדיין ניתן למצוא לא מעט אנשים אשר מחזיקים רכבים ישנים או פגומים ותוהים מה כדאי להם לעשות איתם שהרי למכור אותם, זה כבר די חסר סיכוי. חשוב לדעת כי מכירת רכב לפירוק מהווה אופציה טובה ביותר לכל אדם שיש לו רכב פגום או ישן שאין לו מה לעשות בו. אם אתם שואלים את עצמכם למה כדאי לכם למכור את הרכב הישן שלכם לפירוק או כיצד תעשו את זה בצורה הכי מהירה ויעילה, הנה מדריך שיעשה לכם סדר בעניינים.