מה חשוב לקחת בחשבון כשבוחרים כספת

לא מעט אנשים בוחרים לשמור סכומי כסף משמעותיים או חפצים יקרי ערך בביתם. אותם אנשים יודעים כי בכדי לשמור את הדברים היקרים הללו בצורה הטובה ביותר בביתם, עליהם לרכוש כספת ביתית איכותית ביותר. המטרה היא בסופו של דבר להגן על הרכוש שלהם בצורה המקסימלית כך שגם במקרה של פריצה או גניבה, לפורצים לא תהיה אפשרות לגנוב את מה שמצוי בתוך הכספת, לפרוץ אותה או לעקור אותה ממקומה. אם אתם תוהים כיצד בוחרים אותה בצורה נכונה, חשוב שתמשיכו לקרוא את המאמר הבא.

 

מה חשוב לדעת על כספות ביתיות?

חשוב מאוד שתבינו שגם הכספת היקרה והאיכותית ביותר לא תהיה יעילה במידה ופורצים יצליחו לעקור אותה מהמקום שבו היא מצויה ועל כן, אחד הדברים החשובים ביותר שעליכם לבחון כאשר אתם מגיעים לרכוש אחת היא גם האיכות שלה, גם הכובד שלה שכן, ככל שהיא תהיה כבדה יותר כך יהיה קשה יותר לקחת אותה ויותר מזה, איזה איש מקצוע עתיד לקבע אותה לקיר. חשוב לוודא כי מדובר על איש מקצוע אשר מנוסה מאוד בעיסוק בתחום המדובר והתקין לא מעט כספות בצורה איכותית ביותר אשר מבטיחה כי לא תהיה אפשרות לקחת אותה במקרה של פריצה.

כדאי מאוד שתדעו כי אם בוחרים בכספת קטנה וקלה שלא מקבעים אותה למקומה בצורה איכותית, היא תהיה הפריט הראשון שיגנבו במידה ויפרצו לביתכם שכן, בסופו של דבר חשוב שתזכרו כי פורצים מחפשים את הדבר היקר ביותר לגנוב ואם הם יבינו כי יש כספת שניתן לקחת בקלות, הם בהחלט יעשו זאת. על כן יש לבחור באחת שניתן לקבע אותה בצורה שתהפוך את התלישה שלה ממקומה לעניין מורכב שדורש הפעלת כוח ודורש זמן רב.

 

כיצד תבחרו כספת?

כספות ביתיות מומלצות יהיו כאלה שיש בהן נתונים בסיסיים חשובים ביותר כגון: עובי הדופן שלהם תהיה חייבת להיות מפלדה מחוסמת והיא תצטרך להיות לפחות 6 מ"מ. עובי הדלת שלה צריכה להיות לפחות 10 מ"מ והיא צריכה להיות מוגנת משני הצדדים שלה לפחות, כאשר העיגון שלה צריך להיות ללא דופי. צריך שיהיה לה דלת שקועה וזאת בכדי שלא תהיה אפשרות להחדיר אליה לום ולפרוץ אותה בכוח. לא כדאי להסתפק רק בנעילה חשמלית וכדאי לבחור בדגם שיש לו מנגנון נעילה כפול של נעילה חשמלית ונעילה מכאנית.

מעבר לקיבוע של הכספת, אחד הקריטריונים שחשוב מאוד שתבחנו כאשר אתם מעוניינים להתקין בביתכם הוא קושי לפרוץ את הכספת. רוב הפורצים יהיו מצוידים בכלי עבודה ידניים בלבד אך יחד עם זאת הם יכולים לנסות להפעיל כוח באמצעות לום ועל כן, חשוב מאוד שהגוף של הכספת יהיה עשוי מקשה אחת ללא רווחים והדפנות יהיו עבות כדי הצורך בכדי שיהיה בלתי אפשרי לעקם אותן. בנוסף לכך חשוב ביותר שהדלת תהיה שקועה כך שיוותר רווח מינימלי בינה לבין גוף הכספת.

עוד דבר חשוב הוא מנגנון הנעילה כאשר חשוב ביותר לבחור באחת שתהיה מצוידת במנעול שקשה מאוד לפרוץ בכוח וגם בלתי אפשרי לפתוח ללא מפתח מתאים או הקשת קוד.

 

כספת חסינת אש ומים

חשוב להבין כי ישנן סכנות נוספות שיכולות לפגוע בתכולה של הכספת שלכם לרבות שיטפון או שריפה ועל כן, חשוב ביותר לוודא כי הכספת שאתם משתמשים בה היא כספת חסינת אש להגנה מפני שרפות וגם חסינת מים להגנה משטפונות. כלומר, כך תבטיחו לעצמכם שגם במקרה שבו חלילה תפרוץ שריפה בביתכם או יהיה שיטפון, המים והאש לא יסבו נזק כלשהו למה שמצוי בתוכה שכן, היא עמידה בפניהם.

קרדיט תמונה: freepik
שתפו פוסט זה
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים
בלוג
מכירת רכב ישן לפירוק- איך עושים את זה הכי מהר?

תעשיית הרכב הולכת ומתפתחת ללא הרף. למרות זאת, עדיין ניתן למצוא לא מעט אנשים אשר מחזיקים רכבים ישנים או פגומים ותוהים מה כדאי להם לעשות איתם שהרי למכור אותם, זה כבר די חסר סיכוי. חשוב לדעת כי מכירת רכב לפירוק מהווה אופציה טובה ביותר לכל אדם שיש לו רכב פגום או ישן שאין לו מה לעשות בו. אם אתם שואלים את עצמכם למה כדאי לכם למכור את הרכב הישן שלכם לפירוק או כיצד תעשו את זה בצורה הכי מהירה ויעילה, הנה מדריך שיעשה לכם סדר בעניינים.

ביטוח רכב
בלוג
טיפים לבחירת ביטוח לרכב

כשזה מגיע לשמירה על הרכב שלך ועל עצמך על הכביש, ביטוח הרכב הנכון הוא בעל חשיבות עליונה. עם שפע של אפשרויות ביטוח רכב זמינות, בחירת הפוליסה המתאימה ביותר יכולה להיות משימה מאתגרת. כדי לסייע לך בקבלת החלטה מושכלת ובביצוע השוואת ביטוח רכב חלקה, הנה כמה טיפים חשובים שכדאי לקחת בחשבון.