מכונת שטיפה לרצפה

רצפות נוטות לצבור כמות גבוהה של לכלוך, הן בשל כמות האבק המצטבר עליהן מהאוויר שמעל, והן בשל שאריות חול ופסולת נוספת שנדבקת לנעליים ונותרת על הרצפה. הדבר נכון לגבי המרחב הביתי ובמיוחד במתחמים מסחריים, מרחבי מגורים וחנויות שבהן ישנה תנועה שוטפת ערה. ניקיון הרצפה עשוי להיות גם אלמנט של חיטוי והיגיינה, במיוחד במתחמים כמו בתי חולים, קליניקות ומעבדות ולכן רוב ניקוי הרצפה מתבצע כיום במתחמים ציבוריים באמצעות מכונה מיוחדת הכוללת חומרי ניקיון חזקים לשטיפה מהירה, יעילה ויסודית.

סוגי מכונות שטיפה לרצפה

ישנם מספר סוגים של מכונות שטיפה לרצפה. חלקן מיועדות למתחמים שבהם הרצפה נקייה יחסית אך זקוקה לשטיפה עדינה מאד כמו רצפת עץ, פרקט ולמינציה. מכונות אלה ינקו את הרצפה בלי להשתמש בכמות גדולה של מים. מכונות אחרות עובדות בלחץ של מים קרים ואחרות בלחץ של מים חמים. ישנן גם מכונות מתקדמות יותר המשלבות פעולות של פוליש וקרצוף לרצפה, ומשאירות את המתחם נקי ומבריק כמו ברצפות שיש או חומרי גלם נוספים המדמים שיש וניתנים לקרצוף יסודי. כיום, לאחר משבר הקורונה חלק ממכונות השטיפה כוללות אפשרות לרסס את הרצפה בחומרי ריסוס אנטי־בקטריאליים ולהשמיד את נגיפי הקורונה הנמצאים על משטחים שונים.

מה ההבדל בין מכונת שטיפה ביתית לתעשייתית?

מכונות שטיפה ביתיות הן לרוב קטנות יותר וקלות לנשיאה. הן פחות עוצמתיות ממכונות השטיפה הכבדות ומיועדות למקומות שבהם עשוי גם להיות ריהוט. הן פועלות לרוב על בסיס של קיטור מקומי ויכולות גם לייבש את הרצפה בעדינות, בלי לפגוע בריצוף העדין. מכונת שטיפה תעשייתית לעומתן, תהיה כבדה יותר ועשויה לכלול מקום רב יותר לנוזלים כמו מים וחומרי שטיפה, וכן מקום לאחסון המים המלוכלכים. מכונה זו מיועדת לניקיון שוטף ויומיומי של משטחים גדולים, ולכן היא גם מאסיבית ועמידה יותר. בדרך כלל תמצאו מכונות כאלה באולמות אירועים, בתי מלון, מסעדות, קניונים ומרחבי קניות ועוד מגוון רחב של עסקים הזקוקים לניקיון יסודי ומהיר ביעילות מרבית בזמן קצר.

איך לבחור את מכונת השטיפה המתאימה לנו?

לפני בחירת מכונת השטיפה המתאימה, חשוב לזהות מה שטח הרצפה שאתם רוצים לנקות וכן את החומר שממנו היא עשויה. רצפת פרקט בנויה בצורה שונה לחלוטין מרצפת שיש או קרמיקה. לאחר מכן, בחרו את המכונה בהתאם לגודל המבוקש ולסוג הניקוי הדרוש. אם מדובר במתחם רחב ידיים, הפרוש על פני קומה אחת, כדאי לבחור במכונה תעשייתית השואבת את המים המלוכלכים בזמן הניקוי. למתחם ביתי מומלץ להשתמש במכונות עדינות וקלילות הניתנות גם לאחסון נוח ופשוט.

לסיכום, מכונת שטיפה לרצפה יכולה לשנות מקצה לקצה את הדרך שבה ניקיתם את הבית, המשרד או העסק. מומלץ לבדוק את האפשרויות השונות העומדות לרשותכם, ולבחור במכונה המתאימה לגודל הרצפה, לחומר הגלם שממנו היא עשויה וכמובן גם לתקציבכם.

צילום:UNSPLASH
שתפו פוסט זה
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים
חידוש הבית לקראת הפסח

עם בוא עונת ההתחדשות, בתי אב רבים בישראל מתחילים במסורת של ניקיון ורענון בתיהם לקראת חג הפסח. תקופה זו אינה עוסקת רק בסדר פיזי אלא גם מסמלת ניקיון רוחני עמוק יותר, שיוצר מקום להתחלות חדשות. מאמר זה נועד להדריך אתכם במסע ההתחדשות הזה. קראו

גיוס עובדים
בלוג
כיצד ניתן לייעל את תהליך הגיוס שלך?

בסביבת העסקים המהירה של ימינו, גיוס העובד הנכון חיוני יותר מתמיד. הוא לא רק תורם לצרכים המיידיים של העסק שלך, אלא גם ממלא תפקיד משמעותי בהצלחתו לטווח הארוך. 

ביטוח
בלוג
מדוע ביטוח אחריות מקצועית הוא ההשקעה החשובה ביותר לעסק שלך

תארו לעצמכם שאתם עובדים ללא לאות כדי לבנות את עסק החלומות שלכם, רק כדי שהוא יהיה מאוים על ידי תביעה משפטית בלתי צפויה. עצם המחשבה מעבירה צמרמורת בעמוד השדרה של כל בעל עסק. בחברה המשפטית של ימינו, הגנה על העסק שהרווחת בעמל רב מפני פגיעויות משפטיות ופיננסיות אינה רק אופציה; זה הכרח. זה המקום שבו ביטוח אחריות מקצועית הופך לא רק לרשת ביטחון אלא אבן פינה ליציבות וצמיחה של העסק שלך.

שיפור עיצוב הבית עם תריסים מושלמים

מדריך זה נועד לנווט אתכם בתהליך בחירת התריסים המושלמים לביתכם, תוך הדגשת תפקידם בעיצוב הבית, היתרונות המעשיים שלהם וכיצד ניתן ליצור הרמוניה בינם לבין סגנון העיצוב הכללי של ביתכם. בואו נצלול פנימה ונראה כיצד תריסים יכולים להפוך את ביתכם למרחב יפה יותר, יעיל ונוח יותר למגורים.

בלוג
מכירת רכב ישן לפירוק- איך עושים את זה הכי מהר?

תעשיית הרכב הולכת ומתפתחת ללא הרף. למרות זאת, עדיין ניתן למצוא לא מעט אנשים אשר מחזיקים רכבים ישנים או פגומים ותוהים מה כדאי להם לעשות איתם שהרי למכור אותם, זה כבר די חסר סיכוי. חשוב לדעת כי מכירת רכב לפירוק מהווה אופציה טובה ביותר לכל אדם שיש לו רכב פגום או ישן שאין לו מה לעשות בו. אם אתם שואלים את עצמכם למה כדאי לכם למכור את הרכב הישן שלכם לפירוק או כיצד תעשו את זה בצורה הכי מהירה ויעילה, הנה מדריך שיעשה לכם סדר בעניינים.