מעבדה עד הבית שמתקנת את הסמארטפון שלכם

מחקרים מראים שאנחנו מחוברים למכשיר הטלפון שלנו יותר מכל דבר אחר. כאשר קורה מצב שנלקח מכשיר הטלפון מהבעלים שלו הוא חש בחוסר נוחות, לחץ ודאגה. לכן ברור לנו מאוד למה אנשים נלחצים מאוד כשקורה משהו למכשיר שלהם: אנחנו מנהלים את כל החיים שלנו בתוכו. אפילו לבדוק איפה יש מעבדה קרובה אנחנו מבצעים לרוב דרך המכשיר שלנו.

 

התקלקל לכם המכשיר? אין סיבה להילחץ

בעלי מעבדות לתיקון פלאפון הבינו מזמן את נתוני המחקרים האלו וחלקם הרימו את הכפפה והחליטו לעשות שינויי: מעבדה ניידת לתיקון סמארטפון כבר הפכה להיות פופולרית ושכיחה יותר ויותר לאורך השנתיים האחרונות. אולי בעיקר בזכות מגפת הקורונה.
מעבדה ניידת מגיעה עד אליכם הביתה וכללת טכנאי סמארטפונים מומחה ביחד עם כל הכלים שדרושים לו. עוד אופציה שקיימת הוא שמגיע שליח לאסוף את המכשיר ולהחזירו לאחר התיקון. כמו כן, תוכלו להזמין אותו גם למקום העבודה שלכם ולחסוך בזמן יקר! גאוני לא?

 

האם כל סוגי התקלות מאפשרות שירותי תיקון עד הבית?

מעבדה ניידת לתיקון אייפון יכולה לטפל במכוון תקלות בטלפונים ניידים ממש כמו במעבדה רגילה ביניהם גם התקלה השכיחה ביותר: סוללה פגומה או שחוקה.
ברובם הגדול של סוגי המכשירים שקיימים היום בשוק הם בעלי סוללות ליתיום – יון מכיוון שמדובר בסוג החזק והאמין ביותר. ובכל זאת, ככל שהזמן עובר גם הסוללה עוברת מחזורי טעינה (הטענת הסוללה מ0% ל100%), סוגי מטענים שונים ולא מקוריים גם הם מחלישים ושוחקים את הסוללה ואף יכולים לפגוע במכשיר כולו. כאשר הסוללה נשחקת: נגמרת מהר, "קופצת" במספר האחוזים, מכשיר מתחמם וכו', נרצה להחליף אותה בהקדם כדי להימנע מהרס של חלקים נוספים במכשיר.

 

החלפת סוללה שחוקה עד הבית

החלפת הסוללה מתבצעת תוך מספר דקות ויכולה לקרות אפילו בזמן שאתם בעבודה, במקום העבודה שלכם! מבלי לבזבז זמן יקר וריצות מיותרות עם מכשיר תקול ולא מתפקד כראוי. חשיבות החלפת הסוללה בזמן יכול להציל את חיי הטלפון שלכם. סוללה נפוחה יכולה להרוס חלקים נוספים בטלפון, כך גם סוללה שמתחממת מהר וסוללה שקופצת במספר אחוזי הטעינה. סוללות עלולות לדלוף ולייצר נזקים נוספים.

 

מסכים שבורים או סדוקים

עוד תקלה, אולי יותר נפוצה מסוללה אפילו, היא מסך סדוק או שבור. לא משנה כמה ה"קייס" או המגן של הפלאפון שלכם חזק – הפלאפון עלול להישבר אם הוא נפל מספיק חזק או מגובה רב. משתמשי טלפון רבים בוחרים לדחות את ההוצאה ולהמשיך להשתמש בפלאפון שלהם במצבו השבור תוך כדי שהשימוש בו פחות נוח, התצוגה גרועה וזכוכיות נפולות ממנו וחושפות את החלקים הפנימיים של המכשיר מה שעלול לגרום לחדירת נוזלים ומכות נוספות של המכשיר. למרבה המזל שלכם אין צורך להמשיך להתעצל ולדחות את התיקון עוד ועוד וקיימות מעבדות עד הבית גם באזור מגורכם! מדובר בתיקון שאורכו פחות משעה!

 

שקע טעינה שבור או תקול

למי לא קרה שהוא ניסה להטעין את הפלאפון והמכשיר לא הגיב. הפעולה הראשונה היא לנסות לשחק עם המטען ולנסות לייצר תגובה, אבל מה עם מה שתקול הוא שקע הטעינה ולא המטען? יש 2 אפשרויות: או שהשקע מלוכלך או שהוא תקול וצריך להחליפו. בכל אופן מדובר בתיקון פשוט וקל.

 

לסיכום

איזה כיף להזמין טכנאי עד הבית לכל הבעיה או תקלה שיש לכם במכשיר ולהנות מיומכם כרגיל, מבלי ריצות מיותרות, מבלי להתעצבן על המכשיר כל הדרך למעבדה כשאין וויד או אפליקציה לתחבורה ציבורית. פשוט גאוני!

קרדיט תמונה: freepik
שתפו פוסט זה
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים
איפור קבוע לעומת איפור זמני: בחירת האפשרות הנכונה עבורך

בחירת סגנון האיפור הנכון – קבוע או זמני – היא יותר מעניין של העדפה; זו החלטה המשפיעה באופן משמעותי על השגרה היומית שלך, המראה שלך והביטחון העצמי שלך. בעולם המהיר של ימינו, הפיתוי להתעורר עם מראה ללא רבב הוא בלתי ניתן להכחשה, מה שהופך איפור קבוע לאופציה אטרקטיבית עבור רבים. עם זאת, הגיוון והאופי החולף של איפור זמני מחזיקים בערעור נצחי. מאמר זה צולל ליתרונות ולחסרונות של איפור פנים קבוע וזמני כאחד, תוך הדגשת החשיבות של יישור הבחירה שלך עם הצרכים האישיים שלך, אורח החיים וההעדפות שלך. מהבנת הניואנסים של כל סוג איפור ועד התחשבות בגורמים כמו סוג עור ותקציב, אנו מנחים אותך לקבלת החלטה מושכלת. בין אם אתה איש מקצוע פעיל המחפש פתרון לחיסכון בזמן או מישהו שמטפח את היכולת לשנות את המראה שלו כרצונו, מציאת גישת האיפור הנכונה יכולה לשפר את חייך בדרכים בלתי צפויות.

שמלת כלה
בלוג
טיפים לבחירת שמלת כלה בוהו שיק שתהפוך את היום הגדול למושלם

דמיינו שמלת כלה המשלבת את האלגנטיות של העבר עם הקסם החופשי של ההווה. שמלה שלוחשת סיפורי רומנטיקה והרפתקאות דרך הבד, העיצוב והפרטים שלה. זו המהות של שמלת כלה בוהו שיקית, בחירה שמדברת לכלות שרוצות שהיום הגדול שלהן יהיה קסום וייחודי כמו סיפור האהבה שלהן. מבדים זורמים שרוקדים עם הרוח ועד תחרה מורכבת ששוזרת סיפורים על יופי על-זמני, אסתטיקת הבוהו שיק מציעה אלטרנטיבה חלומית לבגדי הכלה המסורתיים.

אנרגיה סולארית
בלוג
האם מערכת סולארית ביתית היא ההשקעה הנכונה עבורך? כל מה שצריך לדעת

בעוד השמש מלטפת את האופק בחיבוק החם שלה, טרנספורמציה מהפכנית מתרחשת על גגות ברחבי העולם. עידן האנרגיה המתחדשת מתקרב, ובחזית שלו נמצאת המהפכה הסולארית, המשנה את האופן שבו אנו מפעילים את בתינו ועדים לטביעת הרגל הכלכלית והאקולוגית שלנו על פני כדור הארץ. הפיתוי לרתום את האנרגיה האינסופית של השמש שבה את לב בעלי בתים בכל מקום, והוביל רבים להרהר בשאלה אחת משמעותית: האם מערכת סולארית ביתית היא ההשקעה הנכונה עבורי? היציאה למסע ירוק זה מבטיחה לא רק להאיר את משכנכם באנרגיה בת קיימא, אלא גם מציעה מגדלור של תקווה לסביבה שלנו. חקירה זו תחשוף את שכבות שיקולי העלות, תחשוף את הפוטנציאל לחיסכון משמעותי בחשבון האנרגיה, ותעמיק בקדושה הסביבתית המוענקת לנו באמצעות אימוץ האנרגיה הסולארית. יתר על כן, הוא ישפוך אור על מסע התחזוקה של השקעה כזו ועל התמריצים הממשלתיים המופעלים כדי לעודד קפיצה זו לעבר קיימות. אז כשהעולם פונה לעבר עתיד בהיר ונקי יותר, בואו לנווט בנתיב המאור של האנרגיה הסולארית ונגלה אם זו אכן ההשקעה הנכונה לבית שלכם.

חידוש הבית לקראת הפסח

עם בוא עונת ההתחדשות, בתי אב רבים בישראל מתחילים במסורת של ניקיון ורענון בתיהם לקראת חג הפסח. תקופה זו אינה עוסקת רק בסדר פיזי אלא גם מסמלת ניקיון רוחני עמוק יותר, שיוצר מקום להתחלות חדשות. מאמר זה נועד להדריך אתכם במסע ההתחדשות הזה. קראו