משלוחי אקספרס עם DHL

כיצד שולחים היום חבילה דרך חברת DHL? האם יש דרך מהירה וקלה לבצע שילוח בינלאומי? מה כדאי לדעת על שירות שילוח אקספרס?

בין אם לקרובי משפחה ובין אם לצורך עסקים ומכירות, אנשים שולחים בכל יום עשרות מיליוני חבילות ברחבי העולם. השוק האינטרנטי המתפתח הוביל לכך שלא מעט אנשים מבצעים משלוחים רבים ליעדים שונים בעולם, אך מי שרק נכנס לתחום יכול להיבהל. חוקים של מכס, המון מילים באנגלית והוראות שיכולות לבלבל כל אחד נמצאים באתרים השונים. אז איך שולחים חבילה באופן הנוח והמהיר ביותר? בכתבה זו ננסה לעשות קצת סדר.

 

איך שולחים חבילות דרך DHL?

לא מעט אנשים רוצים לשלוח חבילות לחו"ל אבל מתחילים להסתבך כשהם מבינים שקיימות בשוק מספר חברות שילוח שמציעות את השירות. לרוב, כל אחת מהחברות תציע מספר רב של מסלולי שילוח ליעדים שונים ברחבי העולם. לכל יעד יהיה המחיר הנקוב שלו והדבר יהיה גם תלוי בגודל החבילה ומשקלה. אנשים רבים שתוהים איך לשלוח חבילה עם DHL שמחים לגלות שכיום ניתן לעשות זאת בפשוט ויעילות דרך חברות שילוח מקומיות בארץ, שמסייעות למצוא את המחיר המשתלם ביותר על פי גודל החבילה ומשקלה.

 

איך זה עובד?

כיום רוב האנשים מבצעים משלוחים עם DHL דרך חברות אחרות, מקומיות ופשוטות בהרבה להבנה. כל שיש לעשות הוא להזין את גודל החבילה באתר, משקלה, האורך שלה והרוחב, ולאחר מכן יש לשקול אותה. בשלב הבא יש לכתוב את היעד אליו החבילה מיועדת, והחברה מבצעת עבורך את הבדיקה באיזו חברה יהיה הכי משתלם ומהיר לשלוח. במקרים רבים חברת DHL היא החברה המשתלמת ביותר לשלוח דרכה.

 

האם מדובר על כל סוג של סחורה?

דרך DHL ניתן לשלוח ל-220 יעדים ברחבי העולם כל סוג של סחורה. ניתן לשלוח כמויות גדולות של מכירות מאתר מקוון, ניתן לשלוח מוצרים כבדים וגדולים במיוחד, כמו גם חבילות קטנות ואף מסמכים. בסופו של דבר החברה מציעה כיום לאנשים פרטיים, לחנויות, לאנשי עסקים וחברות שירות של שליחת כל סוג חבילה במהירות האפשרית.

קרדיט תמונה: freepik
שתפו פוסט זה
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים
Uncategorized
מתכונים לתוספות לארוחה

מתכונים לתוספות לארוחהאז הכנתם בשר, עוף או דג, בטעם האהוב עליכם, במתכון מוצלח שמצאתם בבלוג פודיק או שאולי פשוט זכרתם בכלל מהבית של אמא, אבל כעת מתעוררת שאלת השאלות: מה לשים ליד? מה מתאים לאכול עם זה? אתמול הכנתם תפוחי אדמה, שלשום הכנתם אורז, מה היום? חשוב מאד לגוון בתוספות לארוחה, בשביל הילדים וגם בשביל המבוגרים, ובשביל זה בדיוק הכינו עבורכם בבלוג פודיק של שחר חן מגוון ענק של מתכונים לתוספות לארוחה, תוכלו למצוא מתכונים עשירים ופשוטים, מהירים ומורכבים יותר, ממגוון ענק של טעמים ומטבחים שונים מכל העולם, חמים וקרים, חריפים או מתוקים, ובקיצור- אפשר להכין כל יום משהו אחר.

Uncategorized
באילו מקרים נזמין מנעולן בקרית אונו?

ישנם לא מעט אמצעי אבטחה שיכולים לעזור לנו לשמור ולהגן על הבית או על העסק שלנו. ככל שהמבנה הוא משמעותי יותר והתכולה שלו יקרה יותר, כך אנחנו נהיה מוכנים להשקיע יותר זמן וכסף בבחירת מערכת אבטחה רלוונטית עבורנו. במקרים רבים זה יהיה תנאי של חברות הביטוח אצלן נרצה לבטח את המבנה ואת התכולה.

Uncategorized
מדריך מקיף לבניית מדפים למחסן

למדפים תפקיד מכריע במקסום שטח האחסון וקידום ארגון יעיל במחסנים. על ידי בניית מדפים יציבים ופונקציונליים, אתה יכול לשפר את הפרודוקטיביות, לייעל את ניצול השטח ולהקל על גישה נוחה לסחורות. במדריך המקיף הזה נלווה אתכם בתהליך שלב אחר שלב של בניית מדפים למחסן.

Uncategorized
איך לצלם סרטון טיקטוק?

חדשים בטיקטוק ורוצים להתחיל פרסום בטיקטוק או לייצר תוכן על מנת לייצר עוקבים בצורה ארגונית הנה סדר הפעולות הנכון ליצירת סרטון טיקטוק: