ניקוי ספות – כיצד עושים זאת נכון?

ניקוי הבית שלנו הוא חשוב מאוד כדי לשמור על אסתטיקה ובריאות בני הבית באופן שוטף. כיף יותר לחיות בדירה ומסודרת ובאופן כללי גם התחזוקה של הריהוט והפריטים השונים בבית יאריכו חיים בהתאם. כך למשל עם הספות שלכם. ניקוי ספות הוא שירות שכיח במיוחד בכל רחבי הארץ והוא נעשה על ידי חברה המתמחה בשירותי ניקיון לבית. ניקוי הספה הוא לא מעבר עם סמרטוט לך עליה ועל אף שלא מדובר במשהו שאמור להיות מסובך, הרי שאם הוא לא נעשה כמו שצריך זה עשוי לגרום נזק לספה, משהו שאתם בוודאי לא רוצים להגיע אליו.

איזה סוג ספה יש לכם?

סוג הספה שלכם תשפיע על התחזוקה שלה לאורך זמן, על העמידות שלה וכמובן על אופן הניקיון שלה. ניקוי של ספה מבד שונה מניקוי ספה של עור. ספות דמוי עור שחוקות הוא משהו שחברות הניקיון בדרך כלל לא מתקרבות אליו אלא רק לספות מעור אמיתי. ספה מבד בעלת סיכון גבוה יותר לספוג נוזלים אל תוך הספה ואלה יכולים להצטבר לכדי עובש, פטרת וריח מסריח כמו גם חיידקים לא נעימים. אם יש לכם בעלי חיים בבית אלה יכולים להשאיר פשפשים, שערות ומזהמים אחרים גם כן. ילדים קטנים יכולים לפלוט, או ללכלך עם צבעים את הספה ועוד.

 

מי צריך שירות ניקוי ספות מקצועי?

  • אנשים שאינם יכולים לנקות את הספות או הבית בעצמם בשל אי יכולת: גיל, נכות וכו'.
  • אנשים שאין להם זמן לדאוג לניקיון הבית ומעדיפים לשכור חברה מקצועית שתעשה זאת עבורם.
  • אנשים שאין לכם כוח, סבלנות או את הציוד הנדרש לבצע ניקיון יסודי.
  • משפחה שנשפך לה נוזל או לכלוך אחר על הספה ויצר כתם שרק ניקיון מקצועי עם מכשור מתאים יכול לסייע לנקותה.
  • ועוד…

 

כיצד זה מתבצע?

אז כפי שאמרנו יש הבדל בין ניקיון ספה מבד לספה מעור:

ספה מבד – הניקיון מתחיל בשאיבה ראשונית של הספה עם שואב אבק רגיל וחזק. להוריד חול, פירורים ושאריות נוספות. לאחר הניקיון הראשוני עושים שימוש במכשיר קיטור מיוחד אשר מזריק חומר ניקיון מיוחד אל הספה, סופח את הלכלוך מבפנים ואז המכשיר יונק בחזרה את הנוזלים אל מיכל שהוא מחובר אליו כדי להשאיר את הספה נקייה, יבשה ומבושמת.

ספה מעור – בשלב הראשונה מבצעים שאיבה ממש כמו עם ספות הבד. לאחר מכן משתמשים במעט מים חמימים עם סמרטוט להעביר על הספה ולרכך את העור. לאחר מכן שהספה מעט גמישה יותר מורחים משחה מיוחדת המעניקה ברק, מחזירה את השמנוניות והחיוניות לעור וכמובן מנקה אותו. משפשפים עם מברשת בעדינות ומנגבים. לאחר מכן עושים את החלק הבא של הספה. באופן ידני ובעדינות עד שמסיימים.

קרדיט תמונה: freepik
שתפו פוסט זה
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים
מעקב
כדאי לדעת
כמה עולה שעת מעקב של חוקר פרטי?

עלות העסקת חוקר פרטי לשירותי מעקב יכולה להשתנות בהתאם למגוון גורמים, לרבות מורכבות התיק, מיקום החקירה, ניסיונו של החוקר והשירותים הספציפיים הנדרשים. חוקרים פרטיים מציעים מעקב כאחד משירותי הליבה שלהם ללקוחות המבקשים לחשוף מידע, לאסוף ראיות או לפקח באופן דיסקרטי על אנשים או פעילויות.

העצמת העצמאות: התפתחות טכנולוגיות מסייעות לנכים

בעידן שבו התקדמויות טכנולוגיות מעצבות מחדש כל היבט בחיים האנושיים, התפקיד של טכנולוגיות מסייעות בולט כמשואה של תקווה והעצמה לאנשים עם מוגבלויות. מאמר זה צולל אל תוך העולם המהפכני של כלים מיוחדים אלו, שנועדו לשפר את איכות החיים, העצמאות והאינטגרציה החברתית של אנשים עם מוגבלויות.

אנגלית עסקית
כדאי לדעת
הרם את התקשורת העסקית שלך: קורס מקוון באנגלית לאנשי הייטק

כאיש הייטק, תקשורת אפקטיבית באנגלית חיונית להצלחה בעולם העסקים הגלובלי. קורס האנגלית המקוון שלנו תוכנן במיוחד כדי לעזור לך לשפר את האנגלית המדוברת שלך למטרות עסקיות. תלמד כיצד לתקשר בביטחון ובמקצועיות בפגישות, מצגות ומשא ומתן.