עורך דין להתמודד בתביעת נזיקין

תביעות נזיקין הן עניין שאין להקל בו ראש, הן קיימות בכדי לפצות אותנו על נזקים כאלו ואחרים אשר נגרמו לנו על לא כל עוול בכפינו. אך לעיתים אנו עלולים למצוא את עצמינו חשופים לתביעת נזיקין ובמקום להיות בצד התובע, אנו דווקא בצד הנתבע. אז לא חשוב מאיזה צד של המתרס אתם, חשוב להיעזר בעו"ד נזיקין מיומן בכדי להבטיח את הצלחתכם, כי כמו שאתם לא תטוסו במטוס ללא טייס, כך לא תלכו לתביעות נזיקין ללא עזרת עו"ד נזיקין.

 

רשתות חברתיות ופרסום שגוי

 

פגיעה בשם הטוב נהייתה בשנים האחרונות תביעת נזיקין נפוצה יותר ויותר וניתן למצוא תחת כל עץ רענן, מה הסיבה לכך את שואלים? ובכן, התשובה לכך היא די פשוטה, הרשתות החברתיות בהן רובינו מעבירים לא מעט שעות, הן הסיבה העיקרית לעליית תביעות נזיקין בגין פגיעה בשם הטוב. אם בעבר בכדי לפגוע בשם הטוב שלנו היה צורך בפרסום ידיעה כוזבת בעיתון, מה שלא היה בהישג ידו של כל אחד, מה גם שעיתונים עוברים עריכה של עורך. בנוסף עם העיתון של היום מחר יעטפו את הדגים, הכוונה באמירה הזו להגיד שהידיעות בעיתון, יום אחר כך היו שוות כקליפת השום. כיום בעידן הרשתות החברתיות, לכל פרסום יש עוצמה חזקה יותר מכל עיתון ופרסום בפייסבוק או ברשת חברתית כזו או אחרת, משמעו להיות שם לעיתים לתמיד. אם לא די בכך שאין אנו יכולים לשלוט על פרסום שגוי או פוגע שעשו לנו, בנוסף אין אנו יכולים לשלוט על התפוצה שלו ולכמה אנשים הוא יגיע, על כן כל פגיעה בשמינו הטוב ברשת החברתית עלולה לגרום לא מעט נזק, על כן רצוי להיעזר בעורך דין נזיקין מיומן שיעמוד לצידינו וידריך אותנו כיצד לנהוג במקרים הללו. לעיתים אף לא צריך להוכיח נזק שנגרם לנו, אלא די בהוכחת עצם העובדה שגרמו לנו לשיימינג או הוצאת דיבה.

 

עשינו עסק

 

אם במקרה אתם בעליו של עסק כזה או אחר, דעו לכם שאתם עלולים להיות חשופים גם כן לתביעות נזיקין. נניח שאתם בעליו של קיוסק ולא מעט לקוחות נכנסים ויוצאים, לפתע נכנס לקוח שמועד על איזו שישיית בקבוקים שהנחתם לא במקומה או איזו מרצפת בולטת שלא דאגתם לתקן, מקרים כאלו עלולים להשאיר אתכם חשופים בצריח. אך לא רק בעלי עסק חשופים לתביעות נזיקין, כל אחד ואחת מאיתנו עלולים למצוא את עצמם חשופים לתביעת נזיקין. נניח שנהגתם ברכבכם ולפתע איבדתם את הריכוז ופגעתם ברכב אחר או הולך רגל, זו יכולה להיות עילה לתביעת נזיקין, מקרים כאלו עלולים לחשוף אתכם לתביעות נזיקין, על כן רצוי שתהיו מוגנים על ידי עורך דין נזיקין המתמחה בדיני הנזיקין ויצליח להוכיח מעל לכל ספק שאתם נקיים מאשמה ומאחריות לנזק.

 

צילום:freepik
שתפו פוסט זה
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים
חידוש הבית לקראת הפסח

עם בוא עונת ההתחדשות, בתי אב רבים בישראל מתחילים במסורת של ניקיון ורענון בתיהם לקראת חג הפסח. תקופה זו אינה עוסקת רק בסדר פיזי אלא גם מסמלת ניקיון רוחני עמוק יותר, שיוצר מקום להתחלות חדשות. מאמר זה נועד להדריך אתכם במסע ההתחדשות הזה. קראו

גיוס עובדים
בלוג
כיצד ניתן לייעל את תהליך הגיוס שלך?

בסביבת העסקים המהירה של ימינו, גיוס העובד הנכון חיוני יותר מתמיד. הוא לא רק תורם לצרכים המיידיים של העסק שלך, אלא גם ממלא תפקיד משמעותי בהצלחתו לטווח הארוך. 

ביטוח
בלוג
מדוע ביטוח אחריות מקצועית הוא ההשקעה החשובה ביותר לעסק שלך

תארו לעצמכם שאתם עובדים ללא לאות כדי לבנות את עסק החלומות שלכם, רק כדי שהוא יהיה מאוים על ידי תביעה משפטית בלתי צפויה. עצם המחשבה מעבירה צמרמורת בעמוד השדרה של כל בעל עסק. בחברה המשפטית של ימינו, הגנה על העסק שהרווחת בעמל רב מפני פגיעויות משפטיות ופיננסיות אינה רק אופציה; זה הכרח. זה המקום שבו ביטוח אחריות מקצועית הופך לא רק לרשת ביטחון אלא אבן פינה ליציבות וצמיחה של העסק שלך.

שיפור עיצוב הבית עם תריסים מושלמים

מדריך זה נועד לנווט אתכם בתהליך בחירת התריסים המושלמים לביתכם, תוך הדגשת תפקידם בעיצוב הבית, היתרונות המעשיים שלהם וכיצד ניתן ליצור הרמוניה בינם לבין סגנון העיצוב הכללי של ביתכם. בואו נצלול פנימה ונראה כיצד תריסים יכולים להפוך את ביתכם למרחב יפה יותר, יעיל ונוח יותר למגורים.

בלוג
מכירת רכב ישן לפירוק- איך עושים את זה הכי מהר?

תעשיית הרכב הולכת ומתפתחת ללא הרף. למרות זאת, עדיין ניתן למצוא לא מעט אנשים אשר מחזיקים רכבים ישנים או פגומים ותוהים מה כדאי להם לעשות איתם שהרי למכור אותם, זה כבר די חסר סיכוי. חשוב לדעת כי מכירת רכב לפירוק מהווה אופציה טובה ביותר לכל אדם שיש לו רכב פגום או ישן שאין לו מה לעשות בו. אם אתם שואלים את עצמכם למה כדאי לכם למכור את הרכב הישן שלכם לפירוק או כיצד תעשו את זה בצורה הכי מהירה ויעילה, הנה מדריך שיעשה לכם סדר בעניינים.