עיסוי לאחר פעילות ספורטיבית-כך תימנעו מפציעות ספורט

אימוני כושר הם באמת דבר נפלא,נושמים טוב יותר,מרגישים טוב יותר,יורדים במשקל,אימוני כושר חשובים לאיכות החיים ולבריאותנו.עיסוי לאחר פעילות ספורטיבית מאומצת חשובה יותר אם לא תשמרו על תחזוקת השרירים,תהיו חשופים לפציעות,דלקות,כאבי שרירים ואף תחוו קושי גדול לאימונים הבאים.ספורטאים רבים נפצעים בעקבות אי תחזוקת השרירים,קל וחומר אם מדובר באימוני כושר של 3-4 אימונים בשבוע.מה צריך לעשות כדי לשמור על הגוף לאחר פעילות ספורטיבית ,כיצד נמנע פציעות ספורט,מה הפעולות החשובות לאחר אימוני כושר.

ניר חוכיימה מעסה רפואי ותיק המעניק עיסוי בחדרה עד בית הלקוח עושה לכם סדר מהם הפעולות החשובות לאחר אימוני כושר

  • רווחו אימונים- אחת הטעויות הגדולות של כלל המתאמנים,אימוני כושר צמודים אחד לשני ללא מנוחה של הגוף.אלמנט זה הוא גורם לפציעות ספורט מספר 1 לא רק שהוא לא תורם מבחינה בריאותית,אלא גם פוגע ביכולות האימון ומעמיס על הגוף ואתם חשופים לפציעות,התוצאה פציעות ספורט,דלקות,שרירים תפוסים ואף הגעה למצבים של כאבי גב הנובעים מעומס.ההמלצה היא אימוני כושר בהפרש של יום אחד מהשני או הפרדה בין אימון לאימון,זאת אומרת אימון אירובי ואז האימון הבא יהיה אימון מכשירים, כך שכדאי לעבוד על קבוצות שרירים בהדרגה ולא להעמיס על קבוצת שרירים בבת אחת.

 

  • מתיחות לאחר אימון-השנאה הכי גדולה של מתאמנים היא מתיחות,למי ישד כוח אחרי ריצה של שעה להתחיל עכשיו מתיחות כאשר אתם כבר עייפים מהריצה,לכן ישנה פגיעה בדרך כלל בשרירי הרגליים ,התכווצויות שרירים,שרירים תפוסים,עומס על עקב הכף רגל.כדאי ומומלץ לעשות 15-20 ד'ק מתיחות לאחר אימון בכדי למנוע התקצרות שרירים.

 

  • קחו מגנזיום שעה לפני אימון– טבליות מגנזיום יעזרו במניעת כיווצי שרירים במיוחד למתאמנים חדשים שרק החלו כרגע את אימוני הכושר. טבליות מגנזיום הם טבעיות לחלוטין ועוזרות למנוע כיווצי שרירים ועוזרות את הטבליות לוקחים 60 ד'ק לפני אימון, אל תשכחו לאכול פרי טוב לפני אימון ואל תתאמנו על בטן ריקה .

 

  • עיסוי רפואי לשחרור שרירים– עיסוי יעזור למניעת פציעות ודלקות פירוק שרירים תפוסים,אשר עבדתם עליהם קשה במהלך פעילות ספורטיבית,ישנם מגוון רחב של עיסויים אשדר מתעסקים במניעת פציעות כמו עיסוי רקמות עמוק, עיסוי צמחי מרפא,עיסוי אורטופדי אשר נועדו לשקם את השרירים עליהם עבדתם במהלך האימון. מתאמנים בקצב גבוהה יהיו חייבים לעבור עיסוי רקמות עמוק או עיסוי ספורטאים על מנת לתחזק את השרירים העובדים קשה באימון.ההמלצה לעיסוי היא פעם בשבוע,דבר שיעזור גם בפירוק חומצות אשר מצטברות בשרירים והגברת יכולות אימון .

 

  • מנוחה מתכון למניעת פציעות- אחת הבעיות של רוב הספורטאים היא חוסר מנוחה בין אימון לאימון,חוסר מנוחה הוא אסון לשרירים ומכביד על שרירי הגוף השונים זה בסדר להתאמן במרץ,לרדת במשקל ולהרגיש מצוין אך מוטיבציה רבה ללא מנוחה תלווה אותכם בפציעה מטרידה שלא תוכלו להתאמן זמן רב וחבל זה מצב שאפשר להימנע בקלות,התאמנו בחוכמה ושמרו על הגוף מפציעות מיותרות.
asian-runner-warm-up-his-body-before-start-running-road
שתפו פוסט זה
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים
חידוש הבית לקראת הפסח

עם בוא עונת ההתחדשות, בתי אב רבים בישראל מתחילים במסורת של ניקיון ורענון בתיהם לקראת חג הפסח. תקופה זו אינה עוסקת רק בסדר פיזי אלא גם מסמלת ניקיון רוחני עמוק יותר, שיוצר מקום להתחלות חדשות. מאמר זה נועד להדריך אתכם במסע ההתחדשות הזה. קראו

גיוס עובדים
בלוג
כיצד ניתן לייעל את תהליך הגיוס שלך?

בסביבת העסקים המהירה של ימינו, גיוס העובד הנכון חיוני יותר מתמיד. הוא לא רק תורם לצרכים המיידיים של העסק שלך, אלא גם ממלא תפקיד משמעותי בהצלחתו לטווח הארוך. 

אבטחת מידע
עסקים
למה העסק שלך צריך לשקול גיבוי בענן?

בעידן הדיגיטלי, שבו נתונים הם יקרים כמו זהב, עסקים מחפשים כל העת את הדרכים הטובות ביותר להגן על הנכסים הדיגיטליים היקרים שלהם. גיבוי בענן, שיטה של אחסון נתונים מקוון מרחוק, הפך למשואה של תקווה לעסקים מכל הגדלים. הוא מציע פתרון מאובטח, יעיל וניתן להרחבה לאתגר הגובר של ניהול והגנת נתונים. מבוא זה יעמיק אל תוך מהותו של גיבוי בענן ויסלול את הדרך להבנת תפקידו המרכזי בפעילות העסקית המודרנית, תוך הבטחה שהנתונים שלכם יישארו בטוחים, נגישים ומאובטחים נגד כל הסיכויים.

ביטוח
בלוג
מדוע ביטוח אחריות מקצועית הוא ההשקעה החשובה ביותר לעסק שלך

תארו לעצמכם שאתם עובדים ללא לאות כדי לבנות את עסק החלומות שלכם, רק כדי שהוא יהיה מאוים על ידי תביעה משפטית בלתי צפויה. עצם המחשבה מעבירה צמרמורת בעמוד השדרה של כל בעל עסק. בחברה המשפטית של ימינו, הגנה על העסק שהרווחת בעמל רב מפני פגיעויות משפטיות ופיננסיות אינה רק אופציה; זה הכרח. זה המקום שבו ביטוח אחריות מקצועית הופך לא רק לרשת ביטחון אלא אבן פינה ליציבות וצמיחה של העסק שלך.

העצמת העצמאות: התפתחות טכנולוגיות מסייעות לנכים

בעידן שבו התקדמויות טכנולוגיות מעצבות מחדש כל היבט בחיים האנושיים, התפקיד של טכנולוגיות מסייעות בולט כמשואה של תקווה והעצמה לאנשים עם מוגבלויות. מאמר זה צולל אל תוך העולם המהפכני של כלים מיוחדים אלו, שנועדו לשפר את איכות החיים, העצמאות והאינטגרציה החברתית של אנשים עם מוגבלויות.

שיפור עיצוב הבית עם תריסים מושלמים

מדריך זה נועד לנווט אתכם בתהליך בחירת התריסים המושלמים לביתכם, תוך הדגשת תפקידם בעיצוב הבית, היתרונות המעשיים שלהם וכיצד ניתן ליצור הרמוניה בינם לבין סגנון העיצוב הכללי של ביתכם. בואו נצלול פנימה ונראה כיצד תריסים יכולים להפוך את ביתכם למרחב יפה יותר, יעיל ונוח יותר למגורים.