עיסוי לאחר פעילות ספורטיבית-כך תימנעו מפציעות ספורט

אימוני כושר הם באמת דבר נפלא,נושמים טוב יותר,מרגישים טוב יותר,יורדים במשקל,אימוני כושר חשובים לאיכות החיים ולבריאותנו.עיסוי לאחר פעילות ספורטיבית מאומצת חשובה יותר אם לא תשמרו על תחזוקת השרירים,תהיו חשופים לפציעות,דלקות,כאבי שרירים ואף תחוו קושי גדול לאימונים הבאים.ספורטאים רבים נפצעים בעקבות אי תחזוקת השרירים,קל וחומר אם מדובר באימוני כושר של 3-4 אימונים בשבוע.מה צריך לעשות כדי לשמור על הגוף לאחר פעילות ספורטיבית ,כיצד נמנע פציעות ספורט,מה הפעולות החשובות לאחר אימוני כושר.

ניר חוכיימה מעסה רפואי ותיק המעניק עיסוי בחדרה עד בית הלקוח עושה לכם סדר מהם הפעולות החשובות לאחר אימוני כושר

  • רווחו אימונים- אחת הטעויות הגדולות של כלל המתאמנים,אימוני כושר צמודים אחד לשני ללא מנוחה של הגוף.אלמנט זה הוא גורם לפציעות ספורט מספר 1 לא רק שהוא לא תורם מבחינה בריאותית,אלא גם פוגע ביכולות האימון ומעמיס על הגוף ואתם חשופים לפציעות,התוצאה פציעות ספורט,דלקות,שרירים תפוסים ואף הגעה למצבים של כאבי גב הנובעים מעומס.ההמלצה היא אימוני כושר בהפרש של יום אחד מהשני או הפרדה בין אימון לאימון,זאת אומרת אימון אירובי ואז האימון הבא יהיה אימון מכשירים, כך שכדאי לעבוד על קבוצות שרירים בהדרגה ולא להעמיס על קבוצת שרירים בבת אחת.

 

  • מתיחות לאחר אימון-השנאה הכי גדולה של מתאמנים היא מתיחות,למי ישד כוח אחרי ריצה של שעה להתחיל עכשיו מתיחות כאשר אתם כבר עייפים מהריצה,לכן ישנה פגיעה בדרך כלל בשרירי הרגליים ,התכווצויות שרירים,שרירים תפוסים,עומס על עקב הכף רגל.כדאי ומומלץ לעשות 15-20 ד'ק מתיחות לאחר אימון בכדי למנוע התקצרות שרירים.

 

  • קחו מגנזיום שעה לפני אימון– טבליות מגנזיום יעזרו במניעת כיווצי שרירים במיוחד למתאמנים חדשים שרק החלו כרגע את אימוני הכושר. טבליות מגנזיום הם טבעיות לחלוטין ועוזרות למנוע כיווצי שרירים ועוזרות את הטבליות לוקחים 60 ד'ק לפני אימון, אל תשכחו לאכול פרי טוב לפני אימון ואל תתאמנו על בטן ריקה .

 

  • עיסוי רפואי לשחרור שרירים– עיסוי יעזור למניעת פציעות ודלקות פירוק שרירים תפוסים,אשר עבדתם עליהם קשה במהלך פעילות ספורטיבית,ישנם מגוון רחב של עיסויים אשדר מתעסקים במניעת פציעות כמו עיסוי רקמות עמוק, עיסוי צמחי מרפא,עיסוי אורטופדי אשר נועדו לשקם את השרירים עליהם עבדתם במהלך האימון. מתאמנים בקצב גבוהה יהיו חייבים לעבור עיסוי רקמות עמוק או עיסוי ספורטאים על מנת לתחזק את השרירים העובדים קשה באימון.ההמלצה לעיסוי היא פעם בשבוע,דבר שיעזור גם בפירוק חומצות אשר מצטברות בשרירים והגברת יכולות אימון .

 

  • מנוחה מתכון למניעת פציעות- אחת הבעיות של רוב הספורטאים היא חוסר מנוחה בין אימון לאימון,חוסר מנוחה הוא אסון לשרירים ומכביד על שרירי הגוף השונים זה בסדר להתאמן במרץ,לרדת במשקל ולהרגיש מצוין אך מוטיבציה רבה ללא מנוחה תלווה אותכם בפציעה מטרידה שלא תוכלו להתאמן זמן רב וחבל זה מצב שאפשר להימנע בקלות,התאמנו בחוכמה ושמרו על הגוף מפציעות מיותרות.
asian-runner-warm-up-his-body-before-start-running-road
שתפו פוסט זה
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים
אנגלית עסקית
כדאי לדעת
הרם את התקשורת העסקית שלך: קורס מקוון באנגלית לאנשי הייטק

כאיש הייטק, תקשורת אפקטיבית באנגלית חיונית להצלחה בעולם העסקים הגלובלי. קורס האנגלית המקוון שלנו תוכנן במיוחד כדי לעזור לך לשפר את האנגלית המדוברת שלך למטרות עסקיות. תלמד כיצד לתקשר בביטחון ובמקצועיות בפגישות, מצגות ומשא ומתן.

בלוג
מכירת רכב ישן לפירוק- איך עושים את זה הכי מהר?

תעשיית הרכב הולכת ומתפתחת ללא הרף. למרות זאת, עדיין ניתן למצוא לא מעט אנשים אשר מחזיקים רכבים ישנים או פגומים ותוהים מה כדאי להם לעשות איתם שהרי למכור אותם, זה כבר די חסר סיכוי. חשוב לדעת כי מכירת רכב לפירוק מהווה אופציה טובה ביותר לכל אדם שיש לו רכב פגום או ישן שאין לו מה לעשות בו. אם אתם שואלים את עצמכם למה כדאי לכם למכור את הרכב הישן שלכם לפירוק או כיצד תעשו את זה בצורה הכי מהירה ויעילה, הנה מדריך שיעשה לכם סדר בעניינים.