פרגולות אלומיניום בחדרה

עבור מרביתנו, פרגולה הוא שמו של אותו סוכך עץ בעל קירוי רעפים אדומים, אלא שבשנים האחרונות נכנסו אל השוק מגוון רחב של דגמי פרגולות, שבחלקם מציעים פתרונות קירוי טובים ואפקטיביים יותר מהפרגולה המסורתית. אחד מהפתרונות הפופולאריים שבהם הוא הפתרון של פרגולות אלומיניום. מהם היתרונות שלהן ואיך הן בדיוק בנויות? על כך בשורות הבאות.

מהי פרגולת אלומיניום?

בסופו של דבר, פרגולה הוא מונח גג המתאר פתרון הצללה לגינה, לחצר או למרפסת. הפרגולה יכולה להגיע בתצורה של משטח קירוי עליון המונח על גבי עמודים הנמתחים אל הקרקע ומכסים שטח ניכר, והיא יכולה להגיע גם בתצורה של סוכך מקומי המעוגן אל קיר המבנה ללא תמיכה בקרקע. לאורך עשורים ארוכים, הייתה הפרגולה מבוססת על התצורה של קורות עץ גדולות וכבדות, שבאמצעותן נבנתה הקונסטרוקציה של הפרגולה, ועל גביהן הונח משטח של רעפים אדומים לקירוי.

בשנים האחרונות, כחלק ממגמות מודרניות של בנייה קלה וחכמה, נכנסו לשוק מגוון רחב של דגמים חדשים, ובהם דגמי פרגולות אלומיניום. ברמה המבנית, פרגולות אלה זהות למעשה לפרגולות המסורתיות, ומבוססות אף הן על קונסטרוקציה המעוגנת אל הקרקע או אל קיר המבנה, ועל גביה משטח קירוי. ההבדל הוא בחוזק המבני שמציע האלומיניום ובמגוון העיצובי שהוא מעמיד לרשותנו.

פרגולות אלומיניום עשויות למעשה מפרופילים של אלומיניום

המחוברים זה לזה ויוצרים שלד בעל חוזק מבני גבוה מאוד. הפרופילים עצמם הם דקים הרבה יותר וקלים הרבה יותר מקורות העץ המסורתיות, ולכן מותירים יותר מרחב פנוי, הן בהיבט של מרחב פיזי והן בהיבט של שדה ראייה נקי. על גבי קונסטרוקציית האלומיניום ניתן להניח כל סוג של קירות, החל מרעפים אדומים וכלה בכיסוי בד, כיסוי פולימרי, כיסוי אלומיניום, כיסוי עץ או כל סוג אחר של חיפוי. קונסטרוקציית האלומיניום היא חזקה דיה בכדי לאפשר גמישות רבה בהתאמת משטח הקירוי, אנו ממליצים על חברת אלום פרגולה https://alum-pergola.co.il/ המתמחה בפרגולות אלומיניום באזור חדרה

עדיפות גם במחיר, בעיצוב ובבטיחות

בשורות המעטות שעומדות לרשותנו נאמר רק שפרגולות אלומיניום מעמידות לרשותכם מגוון רחב מאוד של סגנונות עיצוב, החל מעיצוב פשוט וישיר, דרך עיצוב כפרי עם חיפוי עץ ובגווני אדמה וטבע וכלה בעיצוב יוקרתי המותאם לבתי יוקרה. גם מבחינה בטיחותית נחשבת פרגולת האלומיניום לבטוחה יותר מהפרגולה המסורתית, פשוט מכיוון שהפרגולה כולה מבוססת על חומרי גלם קלים הרבה יותר, כך שמשקל הפרגולה המוגמרת הוא נמוך באופן משמעותי מזה של הפרגולה המסורתית, ולכן גם מהווה סיכון נמוך יותר.

לבסוף, מאחר ופרגולת האלומיניום מבוססת על רכיבים המיוצרים בייצור סדרתי מחומרי גלם בעלות נמוכה יותר מעץ מלא, גם עלותן של פרגולות אלומיניום נמוכה בצורה משמעותית מזו של פרגולה מסורתית. ומכל הסיבות האלה, כאשר אתם בוחנים את האפשרות להתקין פרגולה חדשה בביתכם, האפשרות של פרגולת אלומיניום היא בהחלט אחת האפשרויות שאתם רוצים לבחון ברצינות יתרה.

שתפו פוסט זה
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים
חידוש הבית לקראת הפסח

עם בוא עונת ההתחדשות, בתי אב רבים בישראל מתחילים במסורת של ניקיון ורענון בתיהם לקראת חג הפסח. תקופה זו אינה עוסקת רק בסדר פיזי אלא גם מסמלת ניקיון רוחני עמוק יותר, שיוצר מקום להתחלות חדשות. מאמר זה נועד להדריך אתכם במסע ההתחדשות הזה. קראו

גיוס עובדים
בלוג
כיצד ניתן לייעל את תהליך הגיוס שלך?

בסביבת העסקים המהירה של ימינו, גיוס העובד הנכון חיוני יותר מתמיד. הוא לא רק תורם לצרכים המיידיים של העסק שלך, אלא גם ממלא תפקיד משמעותי בהצלחתו לטווח הארוך. 

ביטוח
בלוג
מדוע ביטוח אחריות מקצועית הוא ההשקעה החשובה ביותר לעסק שלך

תארו לעצמכם שאתם עובדים ללא לאות כדי לבנות את עסק החלומות שלכם, רק כדי שהוא יהיה מאוים על ידי תביעה משפטית בלתי צפויה. עצם המחשבה מעבירה צמרמורת בעמוד השדרה של כל בעל עסק. בחברה המשפטית של ימינו, הגנה על העסק שהרווחת בעמל רב מפני פגיעויות משפטיות ופיננסיות אינה רק אופציה; זה הכרח. זה המקום שבו ביטוח אחריות מקצועית הופך לא רק לרשת ביטחון אלא אבן פינה ליציבות וצמיחה של העסק שלך.

שיפור עיצוב הבית עם תריסים מושלמים

מדריך זה נועד לנווט אתכם בתהליך בחירת התריסים המושלמים לביתכם, תוך הדגשת תפקידם בעיצוב הבית, היתרונות המעשיים שלהם וכיצד ניתן ליצור הרמוניה בינם לבין סגנון העיצוב הכללי של ביתכם. בואו נצלול פנימה ונראה כיצד תריסים יכולים להפוך את ביתכם למרחב יפה יותר, יעיל ונוח יותר למגורים.

בלוג
מכירת רכב ישן לפירוק- איך עושים את זה הכי מהר?

תעשיית הרכב הולכת ומתפתחת ללא הרף. למרות זאת, עדיין ניתן למצוא לא מעט אנשים אשר מחזיקים רכבים ישנים או פגומים ותוהים מה כדאי להם לעשות איתם שהרי למכור אותם, זה כבר די חסר סיכוי. חשוב לדעת כי מכירת רכב לפירוק מהווה אופציה טובה ביותר לכל אדם שיש לו רכב פגום או ישן שאין לו מה לעשות בו. אם אתם שואלים את עצמכם למה כדאי לכם למכור את הרכב הישן שלכם לפירוק או כיצד תעשו את זה בצורה הכי מהירה ויעילה, הנה מדריך שיעשה לכם סדר בעניינים.