קניות באינטרנט הפכו לחלק עצום מחיינו

תשלום עבור קניות באינטרנט הוא תהליך שלוקח זמן. עלינו להזין את פרטי כרטיס האשראי שלנו, כתובת למשלוח, כתובת לחיוב ופרטים נוספים בכל פעם שאנו מזמינים משהו באינטרנט.

אבל בעזרת עוזרים קוליים, התהליך הזה הפך להרבה יותר קל. אנחנו יכולים פשוט לומר "היי סירי/אלכסה/גוגל" ואז לתת את הפקודה בלי צורך להקליד שום דבר.

קניות באינטרנט היא דרך נוחה לקנות דברים מבלי לצאת מהבית. אבל, מה עם כל מספרי כרטיסי האשראי האלה?

הרבה אנשים מודאגים מאבטחה בכל הקשור לקניות מקוונות, ולא בכדי. כולנו שמענו סיפורים על איך פרטי כרטיס האשראי של מישהו נגנבו מרכישה מקוונת. עם זאת, יש כמה דרכים חכמות לשלם עבור הרכישות שלך שיכולות לעזור לך להרגיש בטוח יותר ובטוח יותר ברכישה שלך.

אפשרות אחת היא שימוש בשירות כמו PayPal או Apple Pay. שירותים אלו מאפשרים לך לאחסן את פרטי כרטיס האשראי שלך בצורה מאובטחת באתר שלהם, כך שלא תצטרך להזין אותם בכל פעם שאתה מבצע רכישה באינטרנט.

האפשרות השנייה היא שימוש בכרטיס חיוב עם שבבי EMV – זה מייצג Europay, MasterCard וויזה

הרעיון של תשלום עבור קניות מקוונות באמצעות מטבעות קריפטוגרפיים נראה כמו דרך חדשה וחדשנית לשלם על דברים. למעשה, זה בכלל לא רעיון חדש. בשנות ה-90, ה-World Wide Web פותח והיה ברור שבסופו של דבר ישמש כסף באינטרנט.

מטבעות קריפטו הם מטבעות דיגיטליים המשמשים לביצוע עסקאות דרך האינטרנט. הם אינם מטבעות או שטרות פיזיים אלא במקום זאת הם קיימים במרחב הסייבר כמספרים על מסך מחשב. במילים אחרות, מטבעות קריפטוגרפיים הם נכסים בלתי מוחשיים שניתן להעביר מאדם אחד לאחר דרך האינטרנט מבלי לעבור דרך בנק או כל מוסד פיננסי אחר.

תשלום עבור קניות באינטרנט הפך לטרחה. אתה צריך להזין את פרטי הכרטיס שלך, כתובת ומידע אישי אחר רק כדי לקנות משהו. אבל עכשיו, עם כניסת תשלום-עם-תמונה, אתה יכול להימנע מכל זה.

הדרך החדשה הזו לתשלום עבור קניות מקוונות היא מאוד קלה ופשוטה. כל מה שאתה צריך לעשות הוא לצלם את הכרטיס שלך והאפליקציה תמלא אוטומטית את הפרטים שלך כמו כתובת לחיוב ומספר CVV. זה חוסך לך זמן וגם מבטיח שלא יהיו שגיאות בתהליך התשלום.

יש הרבה דרכים לשלם עבור הקניות שלך באינטרנט. אתה יכול להשתמש בכרטיס אשראי, PayPal או Apple Pay (אם להזכיר כמה). עם זאת, כשמדובר בתשלום עבור הקניות המקוונות שלך, אתה רוצה לוודא שאתה משתמש בשיטה הטובה ביותר.

הבעיה עם קניות מקוונות היא שקל מדי לקנות דחף. קליק אחד, ואתה מוצא את עצמך קונה משהו שמעולם לא התכוונת לקנות.

הסיבה לכך היא שכאשר אנו קונים באינטרנט, אין לנו אותם מחסומים פסיכולוגיים כמו כאשר אנו קונים בחנות. אנחנו לא מרגישים את המשקל של הרכישה שלנו, וקל פשוט להמשיך ללחוץ מבלי לחשוב על מה בעצם אנחנו קונים.

כדי להילחם בכך, חברות מסוימות משתמשות באמצעי תשלום "חכמים" הדורשים מהקונים לאשר את הרכישות שלהם באמצעות סיסמה או סריקת טביעת אצבע לפני שניתן יהיה לעבד אותן. בדרך זו, לקונים יש זמן לחשוב אם הם באמת רוצים לבזבז את הכסף על משהו שהם פשוט לחצו עליו בזמן שהם גולשים דרך הטלפון או מסך המחשב שלהם.

תשלום עבור קניות באינטרנט הוא תהליך מייגע. זה לא רק תהליך שלוקח זמן של הזנת פרטי הכרטיס והמתנה להשלמת העסקה. זה יכול להיות יקר גם אם אתה משתמש בכרטיס אשראי או בחשבון הבנק שלך.

מאמר זה יראה לכם כיצד לקנות דברים באינטרנט מבלי לשלם עמלות באמצעות ביטקוין, PayPal ושיטות אחרות שפחות פופולריות אך עדיין עובדות.

הדרך החכמה לשלם עבור קניות באינטרנט

לפני שאתה משלם עבור כל דבר באינטרנט, וודא שהאתר מאובטח. אתה יכול לבדוק את האבטחה של אתר אינטרנט על ידי התבוננות בשורת הכתובת שלו. אם יש לו "https" לפניו, אז אתה יודע שהאתר מאובטח.

ישנן דרכים רבות לשלם עבור קניות באינטרנט. אחד מהם הוא דרך PayPal, שניתן להשתמש בה בכל האתרים והמכשירים הגדולים. אתה יכול גם להשתמש בכרטיסי אשראי וכרטיסי חיוב כדי לשלם דרך חשבון הבנק שלך או קורא כרטיסים אם יש לך כזה.

אם אי פעם הייתם במצב שבו ביצעתם רכישה מקוונת ואז הבנתם שאין לכם מספיק כסף בחשבון הבנק שלכם כדי לשלם על כך, אז המאמר הזה הוא בשבילכם.

אנחנו הולכים לדבר על הדרך החכמה לשלם עבור קניות באינטרנט ומה לעשות אם אין לך מספיק כסף בחשבון הבנק שלך.

כדי להימנע מכך שזה לא יקרה שוב, וודאו תמיד שכאשר אתם מבצעים רכישה באינטרנט, יש מספיק כסף בחשבון הבנק שלכם. אם לא, בטל את ההזמנה לפני שיהיה מאוחר מדי!

שתפו פוסט זה
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים
Uncategorized
מתכונים לתוספות לארוחה

מתכונים לתוספות לארוחהאז הכנתם בשר, עוף או דג, בטעם האהוב עליכם, במתכון מוצלח שמצאתם בבלוג פודיק או שאולי פשוט זכרתם בכלל מהבית של אמא, אבל כעת מתעוררת שאלת השאלות: מה לשים ליד? מה מתאים לאכול עם זה? אתמול הכנתם תפוחי אדמה, שלשום הכנתם אורז, מה היום? חשוב מאד לגוון בתוספות לארוחה, בשביל הילדים וגם בשביל המבוגרים, ובשביל זה בדיוק הכינו עבורכם בבלוג פודיק של שחר חן מגוון ענק של מתכונים לתוספות לארוחה, תוכלו למצוא מתכונים עשירים ופשוטים, מהירים ומורכבים יותר, ממגוון ענק של טעמים ומטבחים שונים מכל העולם, חמים וקרים, חריפים או מתוקים, ובקיצור- אפשר להכין כל יום משהו אחר.

Uncategorized
באילו מקרים נזמין מנעולן בקרית אונו?

ישנם לא מעט אמצעי אבטחה שיכולים לעזור לנו לשמור ולהגן על הבית או על העסק שלנו. ככל שהמבנה הוא משמעותי יותר והתכולה שלו יקרה יותר, כך אנחנו נהיה מוכנים להשקיע יותר זמן וכסף בבחירת מערכת אבטחה רלוונטית עבורנו. במקרים רבים זה יהיה תנאי של חברות הביטוח אצלן נרצה לבטח את המבנה ואת התכולה.

Uncategorized
מדריך מקיף לבניית מדפים למחסן

למדפים תפקיד מכריע במקסום שטח האחסון וקידום ארגון יעיל במחסנים. על ידי בניית מדפים יציבים ופונקציונליים, אתה יכול לשפר את הפרודוקטיביות, לייעל את ניצול השטח ולהקל על גישה נוחה לסחורות. במדריך המקיף הזה נלווה אתכם בתהליך שלב אחר שלב של בניית מדפים למחסן.

Uncategorized
איך לצלם סרטון טיקטוק?

חדשים בטיקטוק ורוצים להתחיל פרסום בטיקטוק או לייצר תוכן על מנת לייצר עוקבים בצורה ארגונית הנה סדר הפעולות הנכון ליצירת סרטון טיקטוק: