רוצים לרצף את הגינה? – כך תעשו זאת בצורה נכונה

המדריך שיעזור לכם לרצף את הגינה

יותר ויותר בעלי בתים פרטיים בוחרים לרצף את הגינה או חלקים נרחבים ממנה. הסיבות לכך כוללות היעדר צרכי גינון, הפחתת הסיכון למזיקים כגון נחשים ועקרבים ואפשרויות עיצוב מגוונות שמשתלבות נהדר עם שאר הבית. כמובן שעל מנת שהריצוף יחזיק שנים רבות, חשוב מאוד לבחור בו בצורה נכונה. להלן מספר טיפים שיעזרו לכם בכך.

השיקולים המרכזיים בבחירת ריצוף לגינה

כאשר בוחרים ריצוף חוץ לגינה, ישנם מספר היבטים שחשוב להתייחס אליהם לפני ההחלטה על סוג החומר ממנו הוא יהיה עשוי:

  • מראה הריצוף – חשוב לבחור בריצוף שיתאים באופן מושלם לעיצוב הבית בחלקו החיצוני ואם אפשר אף לחלקו הפנימי. באמצעות ייעוץ מתאים תוכלו להשיג לגינה שלכם כל מראה שתרצו, מכפרי ועד מודרני. 
  • בטיחות מירבית – בגינה שלכם אתם אמורים להרגיש בטוחים ממש כמו בפנים הבית ובמיוחד כאשר ישנם ילדים בסביבה. כך שאם חשבתם על ריצוף שכולל משטח משופע או אבנים משתלבות, קחו בחשבון כי ישנה סכנת נפילות ופציעות. גם מריצוף של שיש כדאי לכם להיזהר בשל הסיכוי להחלקה. במילים אחרות, עליכם למצוא סוג ריצוף בטוח ככל שניתן ולקחת בחשבון גם אפשרות לנקותו ולייבשו בקלות במקרה שהוא נרטב מהגשם או נחשף לחומרים מחליקים דוגמת שמנים למיניהם.
  • צרכי התחזוקה – בסופו של דבר מרצפות חוץ עומדות חשופות לפגעים רבים, חלקם טבעיים כגון שמש, גשם, חום וקור וחלקם "אנושיים" בשל השימוש הרב על גביהן, שיכול ליצור שריטות ושברים בשל גרירת חפצים כבדים או הפלתם. על כן חשוב כי תכירו את כל סוגי הריצוף על שלל יתרונותיהם וחסרונותיהם ותבינו איזה מהם יצריך מכם תחזוקה רבה יותר לאורך השנים.

 

וכמובן שישנו גם עניין המחיר, שהופך להיות משמעותי ככל שמדובר בשטח גינה גדול יותר. מחירים של עד 300 שקלים למ"ר מקובלים מאוד בתחום זה.

לרצף את הגינה עם גרניט פורצלן – הפתרון המושלם

אם אתם מחפשים ריצוף איכותי שעונה בגאון על כל הקריטריונים שלעיל, הרי שאתם צריכים לשקול את האפשרות של ריצוף גרניט פורצלן, שבשנים האחרונות מוביל את טבלת הביקושים לריצוף חוץ ופנים הבית. סוג ריצוף זה מגיע במגוון רחב של עיצובים, שכן מדובר בחומר קרמי שנדחס עם פיגמנטים בצבעים שונים ומגוונים. הטיפ שלנו אליכם הוא לבחור ריצוף גרניט פורצלן לגינה כך שיהיה כהה יותר מריצוף הפנים של הבית. אדריכלים ומעצבי פנים רבים טוענים שזהו השילוב המושלם שיוצר הרמוניה עיצובית בין חוץ ופנים הבית, ומשום שהריצוף יהיה כהה, הוא לא יחשוף את הלכלוך שעל גביו ביתר קלות. 

 

בנוסף, לוחות הגרניט פורצלן הינם חזקים מאוד, כך שנדיר לראות מרצפת גרניט פורצלן שנשברת. כמו כן, החומר אינו רגיש לשינויי טמפרטורות וגם אינו חדיר למים, כך שמדובר בהשקעה כספית משתלמת שאמורה להחזיק לכם לשנים ארוכות. ומבחינת בטיחות וצרכי תחזוקה? מדובר בסוג ריצוף מחוספס במעט כך שהוא אינו מחליק ואף קל מאוד לנקות אותו עם מגוון חומרי ניקוי שמוצעים כיום בחנויות. ההחלטה לרצף את הגינה עם גרניט פורצלן גם לא תעלה לכם הרבה לעומת אפשרויות אחרות, רק בין 200 ל- 300 שקלים למ"ר בגודל מרצפת של עד 80X80. בקיצור – פשוט מושלם!

צילום:freepik
שתפו פוסט זה
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים
חלוקי נחל
בלוג
מדריך מלא: איך לבחור חלוקי נחל לעיצוב נוף מושלם

בישראל, שבה האקלים המקומי ומשאבי הטבע הזמינים מכתיבים את סוגי חלוקי הנחל הזמינים, מקובל למצוא מגוון חלוקי נחל המתאימים לעיצובי הנוף המגוונים הפופולריים באזור. החל מחלוקי הנחל החמימים בגווני אדמה המשקפים את גווני מדבר הנגב ועד לשבבי השיש הלבנים והאלגנטיים האידיאליים ליצירת חללים בהירים בהשראה ים תיכו

ממצה לפיצה: מדריך מתכונים ללא גלוטן לכל השנה

אימוץ תזונה נטולת גלוטן אינו רק בחירה באורח חיים עבור רבים; עבור אנשים המתמודדים עם צליאק, או רגישים לגלוטן זה הכרח המציאות. עם המודעות, הידע והיצירתיות הנכונים, בישול ואפייה ללא גלוטן יכולים לפתוח עולם של טעמים ומרקמים שכולם יכולים ליהנות מהם. מאמר זה נועד לספק מדריך מקיף למתכונים ללא גלוטן המושלמים לחגיגות הפסח וכן מנות שניתן ליהנות מהן כל השנה. ממצה ביתית עם טוויסט ועד פסטות ולחמים טעימים, המסע לבישול ללא גלוטן יכול להיות גם מתגמל וגם מהנה. בין אם מסיבות בריאותיות או העדפה אישית, אימוץ תזונה נטולת גלוטן אינו אומר שצריך להקריב טעם או מגוון.

איפור קבוע לעומת איפור זמני: בחירת האפשרות הנכונה עבורך

בחירת סגנון האיפור הנכון – קבוע או זמני – היא יותר מעניין של העדפה; זו החלטה המשפיעה באופן משמעותי על השגרה היומית שלך, המראה שלך והביטחון העצמי שלך. בעולם המהיר של ימינו, הפיתוי להתעורר עם מראה ללא רבב הוא בלתי ניתן להכחשה, מה שהופך איפור קבוע לאופציה אטרקטיבית עבור רבים. עם זאת, הגיוון והאופי החולף של איפור זמני מחזיקים בערעור נצחי. מאמר זה צולל ליתרונות ולחסרונות של איפור פנים קבוע וזמני כאחד, תוך הדגשת החשיבות של יישור הבחירה שלך עם הצרכים האישיים שלך, אורח החיים וההעדפות שלך. מהבנת הניואנסים של כל סוג איפור ועד התחשבות בגורמים כמו סוג עור ותקציב, אנו מנחים אותך לקבלת החלטה מושכלת. בין אם אתה איש מקצוע פעיל המחפש פתרון לחיסכון בזמן או מישהו שמטפח את היכולת לשנות את המראה שלו כרצונו, מציאת גישת האיפור הנכונה יכולה לשפר את חייך בדרכים בלתי צפויות.

שמלת כלה
בלוג
טיפים לבחירת שמלת כלה בוהו שיק שתהפוך את היום הגדול למושלם

דמיינו שמלת כלה המשלבת את האלגנטיות של העבר עם הקסם החופשי של ההווה. שמלה שלוחשת סיפורי רומנטיקה והרפתקאות דרך הבד, העיצוב והפרטים שלה. זו המהות של שמלת כלה בוהו שיקית, בחירה שמדברת לכלות שרוצות שהיום הגדול שלהן יהיה קסום וייחודי כמו סיפור האהבה שלהן. מבדים זורמים שרוקדים עם הרוח ועד תחרה מורכבת ששוזרת סיפורים על יופי על-זמני, אסתטיקת הבוהו שיק מציעה אלטרנטיבה חלומית לבגדי הכלה המסורתיים.