שיטת NLP או פסיכודרמה? מה עדיף

אנשים רבים יכולים להוציא מעצמם הרבה מעבר למה שהם מוציאים מעכשיו כרגע. לכל אחד מאיתנו יש את המחסומים שלו, מה שאומר שהמציאות משתנה כל הזמן. עם זאת ניתן לנקוט במספר פעולות שמאפשרות להשאיר את כל החששות והפחדים מאחור. כולנו מונעים מתוך רצון להוכיח את עצמנו, אך לא כולנו יכולים להביא זאת לידיי ביטוי באופן הנדרש. לפיכך יש כמה שיטות שמאפשרות למקסם את הפוטנציאל ולהביא זאת לידיי ביטוי באופנים רבים. שיטת NLP ושיטת פסיכודרמה הן השיטות המובילות להוציא את מירב התועלת. השאלה שנשאלת היא מה עדיף לכם לבחור?

 

מהי שיטת NLP?

שיטת NLP היא שיטה שמסגרתה מלמד המרצה את האנשים לחשוב בצורה קצת אחרת. להשאיר את כל המעצורים מאחור, להתחיל לחיות חיים אחרים ונעימים פי כמה. ברגע שיוצאים מכל התבניות הקיימות יהיה אפשר לעשות דברים חדשים ומרתקים. זה שכולנו קמים בבוקר ועושים את אותם הדברים בכל יום מחדש זה לא בהכרח דבר טוב. על ידי שינוי דפוס החשיבה יהיה ניתן להוציא את מירב התועלת מכל צעד שעושים. על ידי תרגילים ופעולות שונות במסגרת שיטת NLP ניתן לראות את זה קורה ונוצר מול עינינו. 

 

מי צריך לבחור בשיטה זו?

השיטה הזאת מתאימה לכל אותם האנשים שמרגישים כי משהו עוצר מבעדם להתקדם. הם מכירים את היכולות האמיתיות שלהם, אך יש מחסומים שמונעים מהם לצעוד קדימה. שינוי החשיבה יאפשר בין היתר להגיע למציאות חדשה שכמותה לא יצא לכם להכיר קודם לכן. בחירת השיטה הזאת מיועדת לאלה שמבינים כי הם יכולים להפיק עוד המון ממה שהם מפיקים. אין סיבה שתקומו בכל בוקר מחדש עם תחושת פספוס על היום שהסתיים קודם לכן.

 

מהי שיטת פסיכודרמה?

שיטת פסיכודרמה היא שיטה טיפולית המאפשרת לאנשים להתבטא באמצעות אומנות. יש כאלה שעבורם השיחה עם פסיכולוג או כל איש מקצוע אחר נראית לכם כמשימה בלתי אפשרית. השיטה הזאת משחררת את כל הבעיות ומאפשרת לאותם אנשים לדבר באמצעות אמנות. יש כאלה שאוהבים אמנות, עבורם זוהי הדרך הכי טובה להגיד את מה שהם מרגישים. האמנות יכולה לספר המון, הרבה יותר ממה שאתם בכלל מסוגלים לתאר לעצמכם בשלב הראשון.

 

למי מתאימה שיטה זו?

השיטה הזאת מתאימה לאלה שמרגישים כי אמנות היא הצד החזק שלהם. הם יעשו את מה שהם אוהבים, על הדרך הם יכולים לספר מה בדיוק הם מרגישים הלכה למעשה. אם אינכם מתחברים לאמנות ככל הנראה לא תאהבו לבחור בשיטה הספציפית הזאת. הרי כדי שתוכלו להגיד מה אתם חושבים יהיה עליכם לבחור בשיטה שמדברת אליכם במובן כזה או אחר. רוצים לדעת איזה עוד שיטות יאפשרו לכם להשאיר את המחסומים מאחור? היכנסו לאתר coaches – עוזרים לאנשים לפתח יכולות – ותכירו את החוזקות שלכם.

קרדיט תמונה: freepik
שתפו פוסט זה
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים
בריאות וספורט
טיפול בכאב באמצעות קנאביס רפואי

הנתונים השונים מראים כי מעל למחצית מהאנשים שצורכים קנאביס רפואי נדרשים לו בתור משכך כאבים. אומנם קיימים לא מעט סוגים

בריאות וספורט
השמנת יתר

השכיחות של עודף משקל והשמנת יתר נמצאים בעלייה חדה בעולם המערבי. ממדי הבעיה גדלו עד למצב שבו ארגון הבריאות העולמי