שמאות מקרקעין בחדרה, כל עיר ומאפייניה

ההתחדשות העירונית בישראל בתנופה, ערים רבות מחדשות את פניהם על ידי תכנון שכונות מגורים ופעילות מסחר ופנאי. העיר חדרה הממוקמת על רצועת חוף ארוכה, בסמוך לארובות של חברת החשמל מנסה להתנער מהדימוי השלילי שלה ולפעול לחידוש פני העיר.

ההתחדשות העירונית בחדרה, משמעותה גם ריבוי עסקאות נדל"ן, מכירה או השכרה של דירות למגורים, צורך בהערכות נכסים וליווי פרויקטים. כל אלו העלו את הצורך בשירותיו המקצועיים של שמאי מקרקעין בחדרה, והפכו את השמאי למצרך מבוקש בקרב גורמי התכנון והביצוע וכן רוכשים פוטנציאלים לדירות מגורים בפרויקטים השונים.

חדרה היא עיר עם תשתיות דרכים בעייתיות. העיר גדולה ובעלת רצועת חוף ארוכה במיוחד. התחדשות עירונית מתוכננת להפוך את העיר חדרה לעיר עם הגירת תושבים חיובית.

שכונות חדשות יוקמו באזורים שליד פארק חדרה ופארק הים. כמו כן, אושרו מספר פרויקטים של פינוי בינוי ותמא" 38 בגבעת אולגה ובמרכז העיר. בעיר צפויים לפתח את הפארקים הגדולים ואת אזורי המסחר והשירותים הקהילתיים בשכונות החדשות והמתחדשות.

מתי כדאי להיעזר בשירותיו של שמאי מקרקעין בחדרה?

בדיקות כלכליות ליזם

יזמים המעוניינים להשתתף בבניית הפרויקטים הרבים בחדרה עומדים להשקיע סכומים נכבדים בעבודות התכנון, האישורים והבנייה. לפני ההחלטה האם להשתתף בפרויקטים אלה, מומלץ לפנות לשמאי מקרקעין בחדרה כדי שיערוך עבורם בדיקת כדאיות כלכלית.

השמאי יערוך בדיקות של האזור המיועד לפרויקט, יקבל נתונים מהיזם על תוכניות הבניה, יערוך בדיקה משפטית ויחשב את נקודת האיזון והרווח הכלכלי הצפוי ליזם.

הערכות שווי שוק לדירות מגורים

בניית יחידות דיור רבות בשכונות החדשות ליד הפארקים בחדרה ושדרוג הבתים במסגרת פרויקטים של תמ"א 38 ופינוי בינוי יגרמו להתעוררות בשוק הנדל"ן המקומי ויבוצעו עסקאות מכירה וקניה של יחידות דיור רבות. הערכת שווי לדירת מגורים היא אחד מתפקידיו הנפוצים של שמאי מקרקעין בחדרה.

השמאי עורך בדיקות למיקומו של הנכס, מצבו הפיזי, בדיקות של האזור מבחינת נגישות, חניה ושירותים קהילתיים. השמאי יערוך בדיקות נוספות למצבו המשפטי של הנכס מבחינת בעלות, חוזים והסכמים הקשורים לנכס. בנוסף, הוא יבדוק גם היבטי תכנון של זכויות בנייה וניצולן והיתרי בנייה.

הגשת השגות למס שבח

מכירת דירת מגורים חייבת בתשלום מס שבח. נסביר בקצרה שמס שבח הוא תשלום מס בשיעור 25% לרשות המיסים על הפער בין העלות המקורית של הנכס לבין המחיר המתקבל תמורתו. לחישוב המס כללים ויש התייחסות מיוחדת לדירות שעברו שדרוג וחיזוק במסגרת תמ"א 38.

קביעת שומה לדירות אלה עלולות להיות גבוהות במיוחד, לכן, כדאי לפנות לשמאי מקרקעין לבדוק את האפשרות שנערכה שומה שגויה ולהיעזר בבדיקות השמאי מול רשות המיסים.

השמאי יחשב את שווי הנכס מול עלותו המקורית בהתחשב בפטור ממס הניתן לזכויות הבניה הנוספות, הניתנים לדירות שהיו במסגרת הפרויקט.

לסיכום, שמאי מקרקעין בחדרה בקי בכל תוכניות המתאר ומאפייני העיר המיוחדים ויכול לסייע בשירותיו המקצועיים למגוון בדיקות כלכליות והערכות שווי הקשורות לנכסים הרבים המוקמים בעיר חדרה.

שתפו פוסט זה
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים
חידוש הבית לקראת הפסח

עם בוא עונת ההתחדשות, בתי אב רבים בישראל מתחילים במסורת של ניקיון ורענון בתיהם לקראת חג הפסח. תקופה זו אינה עוסקת רק בסדר פיזי אלא גם מסמלת ניקיון רוחני עמוק יותר, שיוצר מקום להתחלות חדשות. מאמר זה נועד להדריך אתכם במסע ההתחדשות הזה. קראו

גיוס עובדים
בלוג
כיצד ניתן לייעל את תהליך הגיוס שלך?

בסביבת העסקים המהירה של ימינו, גיוס העובד הנכון חיוני יותר מתמיד. הוא לא רק תורם לצרכים המיידיים של העסק שלך, אלא גם ממלא תפקיד משמעותי בהצלחתו לטווח הארוך. 

ביטוח
בלוג
מדוע ביטוח אחריות מקצועית הוא ההשקעה החשובה ביותר לעסק שלך

תארו לעצמכם שאתם עובדים ללא לאות כדי לבנות את עסק החלומות שלכם, רק כדי שהוא יהיה מאוים על ידי תביעה משפטית בלתי צפויה. עצם המחשבה מעבירה צמרמורת בעמוד השדרה של כל בעל עסק. בחברה המשפטית של ימינו, הגנה על העסק שהרווחת בעמל רב מפני פגיעויות משפטיות ופיננסיות אינה רק אופציה; זה הכרח. זה המקום שבו ביטוח אחריות מקצועית הופך לא רק לרשת ביטחון אלא אבן פינה ליציבות וצמיחה של העסק שלך.

שיפור עיצוב הבית עם תריסים מושלמים

מדריך זה נועד לנווט אתכם בתהליך בחירת התריסים המושלמים לביתכם, תוך הדגשת תפקידם בעיצוב הבית, היתרונות המעשיים שלהם וכיצד ניתן ליצור הרמוניה בינם לבין סגנון העיצוב הכללי של ביתכם. בואו נצלול פנימה ונראה כיצד תריסים יכולים להפוך את ביתכם למרחב יפה יותר, יעיל ונוח יותר למגורים.

בלוג
מכירת רכב ישן לפירוק- איך עושים את זה הכי מהר?

תעשיית הרכב הולכת ומתפתחת ללא הרף. למרות זאת, עדיין ניתן למצוא לא מעט אנשים אשר מחזיקים רכבים ישנים או פגומים ותוהים מה כדאי להם לעשות איתם שהרי למכור אותם, זה כבר די חסר סיכוי. חשוב לדעת כי מכירת רכב לפירוק מהווה אופציה טובה ביותר לכל אדם שיש לו רכב פגום או ישן שאין לו מה לעשות בו. אם אתם שואלים את עצמכם למה כדאי לכם למכור את הרכב הישן שלכם לפירוק או כיצד תעשו את זה בצורה הכי מהירה ויעילה, הנה מדריך שיעשה לכם סדר בעניינים.