תושבי חדרה, קניתם דירה בעזרת הבנק? הנה הדרך להוזיל את ביטוח המשכנתא

גם אם התחדשתם בדירה ממש לאחרונה וגם אם השתקעתם בה לפני מספר שנים, אם הבנק עזר לכם לרכוש אותה – אתם משלמים גם על ביטוח עבור המשכנתא.

 

הבעיה, היא שרוב בעלי הדירות לא ביצעו סקר שוק כמו שצריך לפני שרכשו את הביטוח. במקרה הגרוע הם הקשיבו לפקיד בבנק ורכשו דרך סוכנות של הבנק את הביטוח. ובמקרה הפחות גרוע, הם פשוט פנו לחברת הביטוח הראשונה שקפצה להם לראש וביקשו ממנה הצעה. רוב המבוטחים, שייכים לקטגוריה השנייה.

 

אבל למה בעצם זה גרוע? הרי הסירוב לעשות ביטוח משכנתא דרך הבנק הוא נהדר בפני עצמו. אבל, פנייה לחברת ביטוח אחת היא לא סקר שוק אמיתי. ברוב המקרים, ההצעה מחברת הביטוח הראשונה שפונים אליה זולה משמעותית מזו של הבנק, ובעקבות הפער במחיר ובהעדר יכולת להשוות את המחיר שהתקבל למחירים זולים  אחרים שיש בשוק – מקבלים את ההצעה הראשונה ששומעים.

ביטוח משכנתא – הזול מנצח

מכיוון שאנחנו לא רוכשים את הביטוח בגלל העיניים היפות של הפקיד בבנק, אלא רק בגלל שהוא דרש ובלעדיו אין יכולת לקחת משכנתא – המטרה היא להשיג את ביטוח המשכנתא על הנכס במחיר הזול ביותר שאפשר למצוא.

 

גם כך, הריבית שהבנק גובה על המשכנתא, השמאי, העורך דין ושאר ההוצאות מסביב מנפחות את העלות של הדירה. אז אם כבר אפשר לחסוך בביטוח, למה לא?

השוואה אמיתית, כל שנתיים מקסימום

הרי אין דבר שחברת הביטוח תרצה יותר מלשמור אתכם לקוחות שלה לכל החיים. אך, המציאות היא שמחירי הביטוח יורדים כל הזמן בעקבות כניסה של חברות ביטוח חדשות לשוק והגברת התחרות.

 

לכם, יש את היכולת לדאוג שמחירי הביטוח שלכם (ולא רק מחיר הביטוח משכנתא) יהיו זולים ככל שניתן אם רק תחליטו לבצע בדיקה זריזה בין חברות הביטוח אחת לשנתיים. אתם תהיו מופתעים עד כמה מחירי הביטוח שלכם יוכלו לרדת בזכות זה.

 

חברות וסוכנויות ביטוח מוכנות ויכולות לעשות הרבה דברים כדי לגייס לקוחות חדשים. כמה פעמים ראיתם בטלוויזיה פרסומת של אחת החברות בה מבטיחים הטבה או הנחה שווה? (אבל רק ללקוחות חדשים, כן?). אתם יכולים להיות הלקוחות החדשים האלו.

לסיכום,

אין סיבה שתשלמו מחיר גבוה על ביטוח המשכנתא שלכם לשווא. המטרה היא לשלם כמה שפחות ועל ידי סקר שוק מהיר תוכלו (כמעט בוודאות) להוזיל את המחיר בעד עשרות אחוזים.

 

לכן, אם עשיתם את הביטוח דרך הבנק, לא בדקתם שנים רבות האם המחיר שאתם משלמים כיום אטרקטיבי או אפשר להשיג מחיר זול יותר או שאתם בדרך לנטילת משכנתא ורכישת דירה חדשה (מזל טוב!) – בצעו סקר שוק בין כמה שיותר חברות ביטוח כדי לוודא שאתם משלמים את המחיר המשתלם ביותר.

 

בהצלחה.

 

הכתבה שיתוף; בטוח, ככה עושים ביטוח

freepik
שתפו פוסט זה
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים
חידוש הבית לקראת הפסח

עם בוא עונת ההתחדשות, בתי אב רבים בישראל מתחילים במסורת של ניקיון ורענון בתיהם לקראת חג הפסח. תקופה זו אינה עוסקת רק בסדר פיזי אלא גם מסמלת ניקיון רוחני עמוק יותר, שיוצר מקום להתחלות חדשות. מאמר זה נועד להדריך אתכם במסע ההתחדשות הזה. קראו

גיוס עובדים
בלוג
כיצד ניתן לייעל את תהליך הגיוס שלך?

בסביבת העסקים המהירה של ימינו, גיוס העובד הנכון חיוני יותר מתמיד. הוא לא רק תורם לצרכים המיידיים של העסק שלך, אלא גם ממלא תפקיד משמעותי בהצלחתו לטווח הארוך. 

ביטוח
בלוג
מדוע ביטוח אחריות מקצועית הוא ההשקעה החשובה ביותר לעסק שלך

תארו לעצמכם שאתם עובדים ללא לאות כדי לבנות את עסק החלומות שלכם, רק כדי שהוא יהיה מאוים על ידי תביעה משפטית בלתי צפויה. עצם המחשבה מעבירה צמרמורת בעמוד השדרה של כל בעל עסק. בחברה המשפטית של ימינו, הגנה על העסק שהרווחת בעמל רב מפני פגיעויות משפטיות ופיננסיות אינה רק אופציה; זה הכרח. זה המקום שבו ביטוח אחריות מקצועית הופך לא רק לרשת ביטחון אלא אבן פינה ליציבות וצמיחה של העסק שלך.

שיפור עיצוב הבית עם תריסים מושלמים

מדריך זה נועד לנווט אתכם בתהליך בחירת התריסים המושלמים לביתכם, תוך הדגשת תפקידם בעיצוב הבית, היתרונות המעשיים שלהם וכיצד ניתן ליצור הרמוניה בינם לבין סגנון העיצוב הכללי של ביתכם. בואו נצלול פנימה ונראה כיצד תריסים יכולים להפוך את ביתכם למרחב יפה יותר, יעיל ונוח יותר למגורים.

בלוג
מכירת רכב ישן לפירוק- איך עושים את זה הכי מהר?

תעשיית הרכב הולכת ומתפתחת ללא הרף. למרות זאת, עדיין ניתן למצוא לא מעט אנשים אשר מחזיקים רכבים ישנים או פגומים ותוהים מה כדאי להם לעשות איתם שהרי למכור אותם, זה כבר די חסר סיכוי. חשוב לדעת כי מכירת רכב לפירוק מהווה אופציה טובה ביותר לכל אדם שיש לו רכב פגום או ישן שאין לו מה לעשות בו. אם אתם שואלים את עצמכם למה כדאי לכם למכור את הרכב הישן שלכם לפירוק או כיצד תעשו את זה בצורה הכי מהירה ויעילה, הנה מדריך שיעשה לכם סדר בעניינים.