תכשיטי גולדפילד – מה זה בעצם?

זירת התכשיטים שופעת אלטרנטיבות ולא מפסיקה להפתיע בעיצובים מרשימים לשדרוג ההופעה. מעצבי תכשיטים רבים בוחרים לעצב את תכשיטיהם מגולדפילד, שמגיעים בעיצובים מהפנטים, במחירים מצוינים ומהווים מתנה נהדרת בכל עת. מהם תכשיטים אלה ומה חשוב לדעת בעת בחירת תכשיטי גולדפילד? מהיתרונות ועד העיצובים.

מה ההבדל בין גולדפילד לתכשיטי זהב


תכשיטי גולדפילד מרמזים כבר בשמם על מהותם – "מילוי זהב". הם נבדלים מתכשיטי זהב מלא בכך שבתכשיטים אלה הזהב הוא רק הציפוי של התכשיט, ולרוב טוהר הזהב בתכשיטים אלה נע בין 10-14 קרט. השכבה הפנימית עשויה מנחושת או פליז, אבל עצם זה שהשכבה העליונה עשויה מזהב מתקבל תכשיט עמיד במיוחד ובעל מראה יוקרתי. השכבה העליונה מונעת התחמצנות, השחרה או קילוף של המוצר והמחיר של התכשיט אטרקטיבי יותר מתכשיט שכולו זהב.



ליהנות מהזהב במחיר נמוך יותר


תכשיטי גולדפילד נחשבים איכותיים הרבה יותר מתכשיטים בציפוי זהב, כי הם בעלי שכבה עבה של זהב שלא נשחקת או מתקלפת וגם מאפשרת ליהנות מתכשיט בטוח ונטול אלרגיות. כלומר, התכשיט בטוח לכל סוג העור וגם עבור מי שלרוב חוטף פרחה או מדווח על רגישות בשל ענידה של תכשיטים שלא עשויים מזהב, הגולדפילד יכול להוות אלטרנטיבה נפלאה.
השכבה העבה של הזהב מעניקה הגנה לתכשיט, כך שהמתכת הפנימית בין אם היא פליז, נחושת או כל מתכת אחרת, לרוב לא נחשפת בעת שריטות, מכה או נפילה. התכשיטים גם עמידים בפני פגעי הזמן ותנאי מזג האוויר ונהנים מתוחלת חיים ארוכה להפליא. העמידות של התכשיט קשורה כמובן לעובי השכבה העליונה שחובקת את המתכת הפנימית. שכבת הזהב נצמדת למבנה הפנימי באמצעות חום ולחץ בתהליך שמאפשר מיזוג הרמוני וקבלת מקשה אחידה של התכשיט. זו הסיבה שתכשיטים מצופי זהב לרוב פחות עמידים מגולדפילד, כיוון שהציפוי דק וחלש בעוד השכבה העליונה העבה של הגולדפילד מעניקה את המראה היוקרתי והעמידות הגבוהה.
בשורות טובות נוספות קשורות לתו המחיר. העלות של תכשיטים אלה זולה משמעותית מהעלות של תכשיטי זהב ואפילו כסף וניתן ליהנות מתכשיט משובח באיכות גבוהה ובמחיר מצוין. אידיאלי למי שאוהב לרענן את קולקציית התכשיטים, לא מתפשר על איכות אך רוצה לשלם מחיר נמוך יותר מהמחיר שהוא היה משלם על תכשיטי זהב.

עיצובים מיוחדים ומפתיעים


תכשיטי גולדפילד מגיעים בעיצובים מרשימים, ססגוניים, יוצאי דופן והיתרון הבולט הוא שהודות לשכבת הזהב העליונה לפעמים בכלל אי אפשר להבדיל במראה ראשון בין שרשרת זהב לשרשרת גולדפילד או כל תכשיט אחר שעשוי מחומר זה לעומת זהב. השכבה של הזהב עושה הבדל ומעמידה את התכשיטים האלה באור אחר לגמרי לעומת תכשיטים אחרים. מעבר לכך, ההיצע מסחרר וכל שצריך זה רק לבחור. ניתן למצוא שלל תכשיטים מהחומר מטבעות יפהפיות דרך צמידים מסנוורים ועד מחרוזות מרהיבות, תליונים מקושטים וליהנות מחיבורים קלאסיים ואופנתיים כל פעם מחדש.

תחזוקה פשוטה לאריכות ימים


בניגוד לתכשיטים שאינם עשויים מזהב מלא, הרי שתכשיטי גולדפילד קלים מאוד לתחזוקה וזו סיבה נוספת מדוע הם הפכו לפריט נחשק ומבוקש. ההמלצה הרווחת היא לנקות אותם עם מטלית רטובה וסבון רגיל. עם זאת, כדאי להימנע משפשוף אגרסיבי או שימוש במטלית מחוספסת. לרוב תכשיטי גולדפילד יכולים לשמור על המראה המיוחד שלהם במשך 30 שנה. התכשיטים הללו גם לא מכתימים את הבגד ולא משנים צבע עם הזמן.

חשוב מאוד לרכוש תכשיטי גולדפילד ממקום אמין, חנות תכשיטים או מעצבי תכשיטים, לבחור את העיצוב המבוקש ולהקפיד על תחזוקה מינימלית אך חיונית לשימור מראהו האטרקטיבי של התכשיט הנבחר. תתחדשו ותיהנו!  

שתפו פוסט זה
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים
חידוש הבית לקראת הפסח

עם בוא עונת ההתחדשות, בתי אב רבים בישראל מתחילים במסורת של ניקיון ורענון בתיהם לקראת חג הפסח. תקופה זו אינה עוסקת רק בסדר פיזי אלא גם מסמלת ניקיון רוחני עמוק יותר, שיוצר מקום להתחלות חדשות. מאמר זה נועד להדריך אתכם במסע ההתחדשות הזה. קראו

גיוס עובדים
בלוג
כיצד ניתן לייעל את תהליך הגיוס שלך?

בסביבת העסקים המהירה של ימינו, גיוס העובד הנכון חיוני יותר מתמיד. הוא לא רק תורם לצרכים המיידיים של העסק שלך, אלא גם ממלא תפקיד משמעותי בהצלחתו לטווח הארוך. 

ביטוח
בלוג
מדוע ביטוח אחריות מקצועית הוא ההשקעה החשובה ביותר לעסק שלך

תארו לעצמכם שאתם עובדים ללא לאות כדי לבנות את עסק החלומות שלכם, רק כדי שהוא יהיה מאוים על ידי תביעה משפטית בלתי צפויה. עצם המחשבה מעבירה צמרמורת בעמוד השדרה של כל בעל עסק. בחברה המשפטית של ימינו, הגנה על העסק שהרווחת בעמל רב מפני פגיעויות משפטיות ופיננסיות אינה רק אופציה; זה הכרח. זה המקום שבו ביטוח אחריות מקצועית הופך לא רק לרשת ביטחון אלא אבן פינה ליציבות וצמיחה של העסק שלך.

שיפור עיצוב הבית עם תריסים מושלמים

מדריך זה נועד לנווט אתכם בתהליך בחירת התריסים המושלמים לביתכם, תוך הדגשת תפקידם בעיצוב הבית, היתרונות המעשיים שלהם וכיצד ניתן ליצור הרמוניה בינם לבין סגנון העיצוב הכללי של ביתכם. בואו נצלול פנימה ונראה כיצד תריסים יכולים להפוך את ביתכם למרחב יפה יותר, יעיל ונוח יותר למגורים.

בלוג
מכירת רכב ישן לפירוק- איך עושים את זה הכי מהר?

תעשיית הרכב הולכת ומתפתחת ללא הרף. למרות זאת, עדיין ניתן למצוא לא מעט אנשים אשר מחזיקים רכבים ישנים או פגומים ותוהים מה כדאי להם לעשות איתם שהרי למכור אותם, זה כבר די חסר סיכוי. חשוב לדעת כי מכירת רכב לפירוק מהווה אופציה טובה ביותר לכל אדם שיש לו רכב פגום או ישן שאין לו מה לעשות בו. אם אתם שואלים את עצמכם למה כדאי לכם למכור את הרכב הישן שלכם לפירוק או כיצד תעשו את זה בצורה הכי מהירה ויעילה, הנה מדריך שיעשה לכם סדר בעניינים.